Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060760/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektu Parku Wodnego Libiąż w okresie od 25.04.2022 r. do 31.03.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357010677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326277338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmk.libiaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zmk.libiaz.pl( Biuletyn Informacji Publicznej - zakładka zamówienia publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektu Parku Wodnego Libiąż w okresie od 25.04.2022 r. do 31.03.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2c657f2-8fdb-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035994/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości Parku Wodnego Libiąż w okresie od 25.04.2022 r. do 31.03.2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060760/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZMK.AMK.251.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294875,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektu Parku Wodnego Libiąż w okresie od 25.04.2022 r. do 31.03.2023 r.
2. Oznaczenie kodu CPV – Wspólny słownik zamówień ( kody i opisy)
90910000-9 – usługi sprzątania .
3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 SWZ oraz Harmonogram wykonywania prac stanowiący załącznik nr 7a do SWZ.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, jak i go zrealizować na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 SWZ), Harmonogramie wykonywania prac (załącznik nr 7a), jak również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
5. Zamawiający gwarantuje realizacje przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 80 % wartości umowy, przy założeniu że nie zostaną wprowadzone przepisami prawa żadne ograniczenie.
6. Zamawiający wymaga, aby usługi były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
7. Zamawiający wymaga, aby sprzęt wykorzystywany w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, powinien być sprawny i posiadać deklarację zgodności, certyfikat bezpieczeństwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340580,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429821,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340580,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hemag H. Guziak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760053181
7.3.3) Ulica: Konecznego 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-216
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340580,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-25 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
- Świadczenie usług w formie schronienia wraz z wyżywieniem, usługami opiekuńczymi oraz zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla 4 bezdomnych osób z terenu Gminy Libiąż
- "Przyjęcie i pobyt bezdomnych zwierząt w schronisku w tym odebranych właścicielowi/opiekunowi wraz z udzieleniem pomocy weterynaryjnej w 2025 roku."
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.