eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągKOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2022 ROKU.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2022 ROKU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2022 ROKU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79e2b257-8343-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048912/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 518687,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa naprawa samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Elbląg bądź w odległości max. 45 km. od Elbląga;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 CITROEN BERLINGO
 DAF LF
 FIAT DUCATO
 FORD FOCUS
 FORD TRANSIT
 ISUZU
 IVECO 40E13WM
 IVECO M40E
 KIA CEED
 LAND ROVER
 LUBLIN
 MERCEDES
 MOTOCYKLE KAWASAKI Z800
 OPEL ASTRA
 OPEL INSIGNIA
 OPEL MOVANO
 OPEL VECTRA
 OPEL VIVARO
 SCAM/AMZ
 SKODA OCTAVIA
 SKODA SUPERB
 TARPAN/HONKER
 UAZ
 VOLKSWAGEN CRAFTER
 VOLKSWAGEN PASSAT
 VOLKSWAGEN TRANSPORTER

3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 2750
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Elbląg do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 1 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 156832,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się
w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Elbląg bądź w odległości max. 45 km.
od Elbląga;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 AUTOBUS AUTOSAN
 AUTOBUS SCANIA
 AUTOBUS SOLBUS
 BRDM-2
 CIĄGNIK URSUS
 CIĄGNIK ZETOR
 IVECO DAILY
 IVECO EUROCARGO
 IVECO STRALIS
 IVECO TRAKKER
 JELCZ
 KOPARKO-ŁADOWARKO-SPYCHARKA
 KRAZ 255B
 NACZEPA 2-osiowa
 NACZEPA NS600W
 NACZEPA PN-150
 PAD-36/3/400
 PRZYCZEPA 1-osiowa
 PRZYCZEPA 2-osiowa
 STAR (wszystkie typy)
 TATRA 815
 URAŁ 375
 ZIŁ
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 2650
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Elbląg do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 2 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 151129,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja i naprawa POJAZDÓW SPECJALNYCH SŁUŻBY ZDROWIA nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Elbląg bądź w odległości max. 45 km.
od Elbląga;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 FIAT DUCATO
 IVECO 40E13WM
 RENAULT MASTER
 SCAM SM-50
 STAR 266
 STAR 660
 TARPAN/HONKER
 ZIŁ 130
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 350
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Elbląg do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 3 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 19960,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa naprawa samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się
w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Braniewo bądź w odległości max. 45 km.
od Braniewa;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 CITROEN BERLINGO
 DAF LF
 FIAT DUCATO
 FORD TRANSIT
 FORD FOCUS
 HYUNDAI I30
 IVECO 40E13WM
 IVECO M40E
 KIA CEED
 LAND ROVER
 LUBLIN
 MERCEDES
 NISSAN PRIMERA
 OPEL ASTRA
 OPEL INSIGNIA
 OPEL MOVANO
 OPEL VECTRA
 OPEL VIVARO
 PEUGOT PARTNER
 pojazd czterokołowy QUAD
 RENAULT MEGANE
 SCAM/AMZ
 SKODA OCTAVIA
 SKODA SUPERB
 TARPAN/HONKER
 UAZ
 VOLKSWAGEN CRAFTER
 VOLKSWAGEN PASSAT
 VOLKSWAGEN TRANSPORTER
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 930
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Braniewo do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 4 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 53037,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się
w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Braniewo bądź w odległości max. 45 km.
od Braniewa;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 AUTOBUS AUTOSAN
 AUTOBUS SCANIA
 BRDM
 CIĄGNIK URSUS
 DAF
 IVECO DAILY
 IVECO TRAKKER
 JELCZ
 NACZEPA NS-600W
 PRZYCZEPA 1-osiowa
 PRZYCZEPA 2-osiowa
 STAR (wszystkie typy)
 ZIŁ
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 770
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Braniewo do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 5 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 43913,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja i naprawa POJAZDÓW SPECJALNYCH SŁUŻBY ZDROWIA nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Braniewo bądź w odległości max. 45 km. od Braniewa;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 TARPAN/HONKER
 IVECO 40E13WM
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 390
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Braniewo do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 6 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 25948,65 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa naprawa samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się
w miejscowości BARTOSZYCE oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Bartoszyce bądź w odległości max. 45 km. od Bartoszyc;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 CHEVROLET LACETTI
 CITROEN BERLINGO
 DAF LF
 FIAT DUCATO
 FIAT STILO
 FORD TRANSIT
 IVECO 40E13WM
 IVECO DAILY
 LUBLIN
 MERCEDES 290 GD
 MOTOCYKL MZ ETZ-250
 OPEL ASTRA
 OPEL INSIGNIA
 OPEL VIVARO
 RENAULT KANGOO
 QUAD POLARIS
 SCAM SM 50
 SKODA OCTAVIA
 TARPAN/HONKER
 UAZ 452
 UAZ 469 B
 VOLKSWAGEN CRAFTER
 VOLKSWAGEN TRANSPORTER
 ŻUK
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 340
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Bartoszyce do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 7 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 19390,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się
w miejscowości BARTOSZYCE oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Bartoszyce bądź w odległości max. 45 km.
od Bartoszyc;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 AUTOBUS AUTOSAN
 BRDM
 CIĄGNIK URSUS
 GAZ 66
 IVECO EUROCARGO
 IVECO TRAKKER
 JELCZ
 NACZEPA NS-600W
 PRZYCZEPA 1-osiowa
 PRZYCZEPA 2-osiowa
 STAR (wszystkie typy)
 SCANIA P360
 ZESPÓŁ SPALINOWO-ELEKTRYCZNY PAD 8-3/400/P1 na przyczepie 1,5t
 ZIŁ
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 310
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Bartoszyce do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 8 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione
w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 17679,30 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Konserwacja i naprawa POJAZDÓW SPECJALNYCH SŁUŻBY ZDROWIA nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BARTOSZYCE oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Bartoszyce bądź w odległości max. 45 km. od Bartoszyc;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 FIAT DUCATO
 IVECO 40E13WM
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 135
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Bartoszyce do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 9 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 3992,10 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa naprawa samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się
w miejscowości MORĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Morąg bądź w odległości max. 45 km. od Morąga;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 FIAT DUCATO
 FORD TRANSIT
 IVECO 40E13WM
 KIA CEED
 LUBLIN
 MERCEDES 290 GD
 OPEL INSIGNIA
 OPEL VIVARO
 QUAD
 SCAM SM 50
 SKODA OCTAVIA
 TARPAN/HONKER
 UAZ
 VOLKSWAGEN BORA
 VOLKSWAGEN CRAFTER
 VOLKSWAGEN TRANSPORTER
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 290
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Morąg do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 10 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16538,70 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nieobjętych gwarancją producenta znajdujących się
w miejscowości MORĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów.
1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miejscowość Morąg bądź w odległości max. 45 km.
od Morąga;
2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi:
 AUTOBUS AUTOSAN H10.10
 CIĄGNIK URSUS
 IVECO EUROCARGO
 IVECO TRAKKER
 JELCZ
 PRZYCZEPA 1-osiowa
 PRZYCZEPA 2-osiowa
 STAR ( wszystkie typy )
 ZIŁ
3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 180
4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje:
a) naprawy bieżące elementów mechanicznych;
b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej
c) naprawy blacharskie i lakiernicze
d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia;
e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej;
5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje:
a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy.
b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) na żądanie Zamawiającego –
bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miasta Morąg do stacji obsługi Wykonawcy;
- część zamówienia nr 11 - maksymalnie 4-krotnie w roku,
b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne,
c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego,
d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu,
e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 10265,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179272,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179272,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179272,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTODAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783135166

7.3.3) Ulica: Mazurska 5e

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159715,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159715,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159715,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTODAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783135166

7.3.3) Ulica: Mazurska 5e

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23677,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23677,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23677,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTODAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783135166

7.3.3) Ulica: Mazurska 5e

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62914,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62914,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62914,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTODAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783135166

7.3.3) Ulica: Mazurska 5e

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47355,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61561,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47355,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTODAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783135166

7.3.3) Ulica: Mazurska 5e

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTODAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783135166

7.3.3) Ulica: Mazurska 5e

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delux Tomasz Deluga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431803782

7.3.3) Ulica: Andrzeja Witolda Wajdy 61

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24784,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24784,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delux Tomasz Deluga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431803782

7.3.3) Ulica: Andrzeja Witolda Wajdy 61

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24784,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8302,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8302,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8302,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delux Tomasz Deluga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431803782

7.3.3) Ulica: Andrzeja Witolda Wajdy 61

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8302,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty dla części nr 10 w przedmiotowym postępowaniu

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty dla części zamówienia nr 11 w przedmiotowym postępowaniu

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2022 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.