Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164258/01 - Wynik z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151536730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7A
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmach@matkadziecko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.matkadziecko.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot leczniczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03941276-b747-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067099/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa i Poradni Wieku Rozwojowego WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03941276-b747-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmach@matkadziecko.com.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komu. za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmach@matkadziecko.com.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w form.ofertowych.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odp.. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7.. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako zał. do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia okr .Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Ze wzgl. na ogr. ilość znaków szczegóły w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Pani Małgorzata Lemańska z siedzibą Wojewódzkim Zakładzie Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
Ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Dominik Spałek, z którą może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: iod@informatyka-serwis.pl pisemnie na adres siedziby Administratora,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego. Zadanie realizowane w ramach Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego pn:
"Zakup aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie."."
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDZ.262.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa ora do Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego o parametrach technicznych nie gorszych niż:
L.p. Minimalne warunki oraz parametry wymagane przez Zamawiającego
1. Cyfrowy aparat ultrasonograficzny – 2 szt.
1) Cyfrowy aparat ultrasonograficzny fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, nieregenerowany kompletny, nieuszkodzony, sprawny technicznie, gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku.
Data produkcji – 2023 rok.
Zasilanie sieciowe 220-240V.
Wykonawca oświadcza, że oferowany sprzęt jest fabryczne nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, nieregenerowany kompletny, nieuszkodzony, sprawny technicznie, gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego.
2) Rok produkcji wyszczególniony na oryginalnych tabliczkach znamionowych producenta, umieszczonych na aparacie i wszystkich głowicach.
3) Pełne oprogramowanie aparatu udostępnione na nośniku
typu pendrive/płyta CD.
Możliwość samodzielnego wgrania udostępnionego oprogramowania do aparatu i przywrócenia pracy systemu.
4) Wersja oprogramowania wprowadzona na rynek nie wcześniej niż w 2022 roku
5) Aparat łatwy w transporcie i przewożeniu. Waga maksymalna 60 kg.
6) Aparat posiadający funkcję umożliwiającą zabezpieczenia hasłem dostępu do danych pacjenta przez nieuprawnione osoby. Funkcja umożliwiająca logowanie się użytkowników za pomocą haseł, z możliwością nadawania im uprawnień.
7) Monitor wysokiej rozdzielczości kolorowy, cyfrowy typu LED, o przekątnej ekranu min. 21,5".
Rozdzielczość monitora min. 1920x1080.
Możliwość szybkiego dostosowania jasności, kontrastu i temperatury barwowej.
8) Konsola aparatu wyposażona w ekran dotykowy o przekątnej minimum 13 cali do sterowania funkcjami aparatu. Ekran dotykowy posiadający możliwość konfiguracji przez użytkownika ilości dostępnych funkcji i ich umiejscowienia na ekranie.
9) Możliwość zaprogramowania min. 4 gestów programowanych przez użytkownika do szybkiej zmiany głowicy lub wywołania innej żądanej funkcji.
10) Fizyczna klawiatura alfanumeryczna zabezpieczona folią ochronną, uniemożliwiającą, w trakcie pracy i dezynfekcji, zalanie płynem lub żelem.
11) Dynamika aparatu min.265 dB.
12) Możliwość ustawienia min. 8 stref ogniskowania na ekranie.
13) Ilość niezależnych jednakowych gniazd dla głowic obrazowych przełączanych elektronicznie - min. 3
14) Oprogramowanie do samodzielnego sprawdzenia kondycji głowic aparatu przez użytkownika
15) Zakres częstotliwości pracy min. 2.0 -18.0 MHz
16) Możliwość regulacji wysokości konsoli góra-dół min. 10 cm.
17) Videoprinter czarno-biały zamontowany z przodu aparatu, umożliwiający otrzymanie wydrukowanego zdjęcia.
18) Wbudowany w aparat, zintegrowany, dwustopniowy podgrzewacz żelu.
2. Obrazowanie i prezentacja obrazu
1) Frame Rate (maksymalna prędkość obrazowania ) dla trybu B, min. 1750 obrazów/s
2) Obrazowanie harmoniczne z odwróceniem impulsu (inwersja)
3) Frame Rate (maksymalna prędkość obrazowania ) dla trybu Dopplera kolorowego, min. 1400 obrazów/s
4) Możliwość zmian map koloru w Dopplerze kolorowym - min. 18 map do wyboru
5) Możliwość wyłączenia bramki kolorowego Dopplera na obrazach z pamięci i przejścia do trybu B
6) Power Doppler – min 10 map do wyboru. Power Doppler z oznaczeniem kierunku przepływu
7) Regulacja wielkości bramki Dopplerowskiej w zakresie nie mniejszym niż 1- 16 mm
8) Regulacja bramki dopplerowskiej - korekcja kąta bramki Dopplerowskiej minimum 85o podczas badania („na żywo”) .
9) Korekcja kąta bramki Dopplerowskiej minimum 85o na obrazie zatrzymanym i obrazach z pamięci w celu analizy i pomiarów dopplerowskich.
10) Możliwość regulacji położenia linii bazowej i korekcji kąta w trybie Dopplera spektralnego na obrazach zapisanych na dysku
11) Doppler pulsacyjny PWD z rejestracją prędkości maksymalnej (przy zerowym kącie bramki) do min. 6.5 m/s. Wybór min. 7 prędkości przesuwu zapisu trybu PW
12) Możliwość obrazowania jednoczasowego w min. trzech trybach - Triplex (B+CD+PWD)
13) Praca aparatu w trybie wielokierunkowego emitowania i składania wiązki ultradźwiękowej typu „Compound”
14) Liczba wiązek tworzących obraz w obrazowaniu typu „Compound” min. 5
15) Adaptacyjne przetwarzanie obrazu redukujące artefakty i szumy pracujące w połączeniu z trybem kolor Doppler, obrazowaniem w trybie obrazowania wielokierunkowego, na obrazach na żywo i z archiwum aparatu
16) Strefowe pionowe wzmocnienie obrazu (LGC)
17) Strefowe wzmocnienie obrazu na wybranych głębokościach (TGC)
- min. 8 stref
18) Zoom dla obrazów „na żywo" i zatrzymanych, na obrazach z archiwum minimum 30 x
19) Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop) min. 200.000 obrazów.
20) Wybór min. 10 różnych prędkości odtwarzania filmu w pamięci CINE.
21) Pamięć dynamiczna dla trybu B-mode i Dopplera kolorowego min. 900 sekund
22) Wbudowany samouczek - oprogramowanie instruktażowe dotyczące prawidłowego przyłożenia głowic i zawierające bazę obrazów klinicznych
3. Archiwizacja
1) Wbudowany dysk twardy SSD o pojemności min. 500 GB, przeznaczony na archiwizację danych pacjentów, raportów i obrazów. Przestrzeń na zapis danych pacjentów >350 GB
2) Wykonanie funkcji przetwarzania obrazów zatrzymanych i pętli obrazowych oraz obrazów i pętli zarchiwizowanych. Funkcje przetwarzania obrazów zarchiwizowanych w trybie B-mode, min:
- Regulacja wzmocnienie 2D gain
- Regulacja wzmocnienia strefowego suwaków TGC
- automatyczna optymalizacja włącz
-automatyczna optymalizacja wyłącz
- powiększenie obrazu x 30
- mapy szarości
- koloryzacja
3) Wykonanie funkcji przetwarzania obrazów zatrzymanych i pętli obrazowych oraz obrazów i pętli zarchiwizowanych. Funkcje przetwarzania obrazów zarchiwizowanych w trybie Color Doppler, min:
- przesunięcie linii bazowej
- zmiana mapy koloru
- obrócenie invert
4) Wykonanie funkcji przetwarzania obrazów zatrzymanych i pętli obrazowych oraz obrazów i pętli zarchiwizowanych. Funkcje przetwarzania obrazów zarchiwizowanych w trybie Dopplera pulsacyjnego, min:
- wzmocnienie
- przesunięcie linii bazowej
- korekcja kata
- automatyczna korekcja kąta
- inwersja spektrum
5) Zapis obrazów na pamięci USB PenDrive w formatach co najmniej AVI, JPEG, WMV, DICOM, RAW DICOM.
6) Minimum 4 gniazda USB wbudowane w aparat
7) Baza danych pacjentów z możliwością zapisu raportów, obrazów statycznych, pętli obrazowych
8) Możliwość jednoczesnego zapisu obrazu na wewnętrznym dysku SSD, zapisu na pamięci flash oraz wydruku obrazu na videoprinterze po naciśnięciu jednego przycisku.
9) Możliwość eksportu obrazów, sekwencji i raportów bezpośrednio na komputer klasy PC
10) Opcja automatycznej optymalizacji obrazu po naciśnięciu jednego przycisku w trybie B (jasność, kontrast), PW (PRF, położenie linii bazowej, inwersja)
11) Oprogramowanie pomiarowe wraz z pakietem obliczeniowym do badań co najmniej:
1. Ginekologicznych
2. Położniczych
3. jamy brzusznej
4. naczyniowych
5. płucnych
6. małych narządów,
7. mięśniowo – szkieletowych
8. ginekologiczno-położniczych
9. kardiologicznych
10. pediatrycznych
11. transkranialnych
12) Pakiet obliczeń automatycznych dla trybu Dopplera (automatyczny obrys spektrum) na obrazie zamrożonym i „na żywo”. Dostępne pomiary min. PS, ED, MD, PI, RI, AT, PS/ED, ED/PS, HR, TAMAX, Volume Flow.
13) Pakiet biometrycznych obliczeń automatycznych dla trybu 2D – min BPD, HC, AC, HL, FL
14) Raporty dla każdego rodzaju i trybu badania z możliwością dołączenia obrazów do raportów
15) Możliwość podłączenia monitora zewnętrznego poprzez gniazda co najmniej HDMI, VGA, S-Video
16) Tryb czuwania „standby” umożliwiający ponowne uruchomienie aparatu w czasie do 20 sekund
(...)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51411000-6 - Usługi instalowania sprzętu obrazującego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu - nie dotyczy.
2. cd opisu przedmiotu zamówienia:
Wymagania w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia oraz szkolenia personelu Zamawiającego:
W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy urządzenie własnym transportem na jego ryzyko i koszt do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz do Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie oraz wykona kompletną instalację oraz konfigurację zgodnie z zaleceniami producenta.
Montaż i uruchomienie powinno być realizowane z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń Wykonawcy. Wykonywanie prac nie może zakłócać funkcjonowania obiektu. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do organizacji pracy w obiekcie
Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie oferowanego sprzętu wskazanych pracowników. Ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy.
4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Przedmiot zamówienia będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.
Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.
5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.
6. Zadanie finansowane w ramach Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potw. spełniania warunków udziału w post. - nie dotyczy.
2. cd. opisu przedmiotu zamówienia:
4. Głowice:
1) Głowica convex elektroniczna
a) Zakres częstotliwości pracy głowicy min. 2.0 -5.0 MHz
b) Liczba fizycznych elementów (kryształów) min. 128
c) Kąt pola skanowania w trybie B Min. 55°
d) Głębokość obrazowania min.32 cm
e) Obrazowanie harmoniczne – min. 3 częstotliwości do wyboru
2) Głowica liniowa elektr.
a) Zakres częstotliwości pracy głowicy min. 5.0- 13.0 MHz
b) Szerokość pola skanowania min. 38 mm
c) Liczba fizycznych elementów (kryształów) min. 192
d) Obrazowanie harmoniczne – min. 3 częstotliwości do wyboru
3) Głowica endowaginalna elektroniczna
a) Zakres częstotliwości pracy głowicy min. 4.0 -10.0 MHz
b) Kąt pola skanowania w trybie B min. 165°
c) Promień R min. 8 mm
d) Liczba fizycznych elem. (kryształów) min. 128
e) Obrazowanie harmoniczne – min. 3 częstot.do wyboru
5. Możliwości rozbudowy o następujące elementy:
1) Możliwość rozbudowy o głowicę convex wolumetryczną do obrazowania: 2D, 3D i 3D w czasie rzeczywistym. Zakres częstot.min. 2.0- 6.0 MHz. Przemiatanie min. 400 stopni/sek.
2) Możliwość rozbudowy o głowicę liniową. Zakres częst. pracy
min. 8.0-18.0 MHz, pole widzenia min. 25 mm
3) Możliwość rozbudowy o głowicę sekt. „phased array”, o częst.pracy min. 2.0-4.0 MHz, pole widzenia min. 100 stopni.
4) Możliwość rozbudowy o głowicę microconvex o częst.min. 5,0-10,0 MHz, pole widzenia min. 130 stopni
5) Możliwość rozbud. o opcję obrazowania z użyciem środków kontrastujących
6) Możliwość rozbudowy o oprogramowanie DICOM do kom. w sieci co najmniej DICOM STORE,DICOM WORKLIST
7) Możliwość rozbudowy o specj.oprogramowanie dedykowane
do badania piersi w trybie B-Mode, które po wskazaniu miejsca/zmiany pozwala na min.:
• Automatyczny i półautomatyczny obrys zmian nowotworowych
• Ocenę morfologiczną na podstawie uzyskanego obrysu (wymiary)
• klasyfikacji w skali BI-RADS
• generowania dedykowanego raportu z badania piersi
8) Możliwość rozbudowy o protokół automat.skanowania i analizy tarczycy z klasyfikacją TI-RADS
9) Możliwość rozbudowy o tryb Dopplera ciągłego i tkankowego
6. Gwarancja i serwis
1) Szkolenie indywidualne wskazanych przez Z. osób.
2) Bezpłatna aktualizacja oprogr.w okresie gwarancyjnym przepr.przez producenta oferowanego sprzętu. W momencie zakupu aparatu odblokowane w aparacie oprogramowanie staje się własnością Z.. Oprogramowanie, udzielone licencje i podł.e do systemu informatycznego nie wygasa po okresie gwarancji.
3) Okres gwarancji – min. 36 miesięcy liczony o daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Okres gwarancji stanowi kryterium o ceny ofert.
Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
4) Wymagania w zakresie serwisu:
Maks. (wymagalny) czas reakcji serwisowej wynosi 48 godzin od momentu zgłoszeniu przez Zamawiającego usterki lub wady.
Czas reakcji serwisowej wynosi stanowi kryt. oceny ofert.
Czas reakcji serwisu, tj. przybycie serwisanta, diagnoza wady lub usterki i jej usuniecie wynosi maksymalnie 48 godz.(liczone w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Z. usterki lub wady. Czas reakcji serwisowej liczony będzie od momentu zgł. przez Z. usterki lub wady telefonicznie lub drogą elektroniczną w okresie obowiązywania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji.
W przypadku, gdy naprawa wymaga spr.a części, termin ten może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia tych części.
5) Okres gwarancji na cały system min. 36 miesięcy
6) Aparat wyposażony w moduł umożliwiający zdalne serwisowanie, zdalną diagnostykę aparatu przez sieć internetową przy pomocy inżynierów serwisowych. Moduł serwisowy, umożliwiający przeładowanie oprog., możliwość zdalnej korekty parametrów obrazowania z wyświetlaniem na ekranie serwisanta obrazu na żywo z aparatu.
8. Inne
1) Wbudowana multimedialna instrukcja obsługi aparatu.
Dod. instrukcja obsługi w języku pol. w formie elektr. (pdf) 1 szt. i drukowanej – 2 szt.,
(...)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia). Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z ofertą należy złożyć:1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.2. Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz - Szczegółowa oferta przedmiotowa, który należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga nr 1:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XI ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-08 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie e-zamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
4. Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego. Zadanie realizowane w ramach Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego pn:
"Zakup aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie."
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Aparat do elastografii wątroby i śledziony
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.