eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05607b3-b8df-46a5-9b20-e9de77da9047

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej Marketplanet (dalej: „Platforma” lub „System”) pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, pytań, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę wpływu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Zamawiający informuje, że za pośrednictwem Platformy będzie przesyłać do wykonawców w szczególności wezwania do złożenia oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl; 2) wykonawca po wybraniu opcji
„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta; 3) wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”; 4) proces rejestracji szczegółowo opisano w instrukcji dla wykonawcy umieszczonej w menu bocznym Platformy w zakładce „Baza Wiedzy”; 5) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej; 6) po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”.
2. Oferta oraz podmiotowe środki dowodowe wymagają podpisu/-ów osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, w formie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.
3. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ): 1) przed przystąpieniem do postępowania i bez konieczności logowania na Platformie Wykonawca ma możliwość wysłania do Zamawiającego wniosku o wyjaśnienie treści SWZ poprzez polecenie „Zadaj pytanie”, 2) po przystąpieniu do postępowania i zalogowaniu się przez Wykonawcę na Platformę w zakładce „Wiadomości”.
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; 4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,odp,doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip,tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla Wykonawcy zamieszczonych naPlatformie pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl.
7. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonując-poniższe-kroki

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, (telefon nr: 61 8586100, adres e-mail: kancelaria.ias.poznan@mf.gov.pl. 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu można skontaktować się pod numerem telefonu 61 8586173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl. 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3001-ILZ.260.7.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; 5) osoba fizyczna posiada: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP), gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679; c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 2. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679 w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 4. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679. 5. Szczegółowe zasady dot. RODO zostały określone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3 i 4 do SWZ .
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku jednostek wymienionych w załączniku nr 4 do SWZ, których komunikacja odbywa się za pośrednictwem łącza SIP Trunk, przez serwer telekomunikacyjny Zamawiającego zlokalizowany w ZJS ul. Dolna Wilda 80A Poznań, zastrzega możliwość zwiększenia dostępnych ilości kanałów o dodatkowe 200 kanałów rozmownych (poz. 10 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ). 200 kanałów jest to maksymalna ilość, którą Zamawiający będzie mógł podzielić na jednostki w postaci dodatkowych pakietów przy założeniu, że 1 dodatkowy pakiet to 10 kanałów rozmownych SIP. Zamawiający, będzie mógł również całe 200 dodatkowych kanałów Sip Trunk (tj. 20 pakietów) przydzielić jednej jednostce.
Wykonawca zapewni możliwość włączania i wyłączania dodatkowych pakietów w trakcie trwania umowy. W przypadku dodatkowych pakietów, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za czas faktycznie świadczonej usługi od momentu jej uruchomienia do momentu wyłączenia wg stawek jednostkowych pakietu wynikających z oferty Wykonawcy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub też niewykorzystania prawa opcji przez Zamawiającego w ilości wskazanej przez Zamawiającego (poz. 10 Formularza cenowego) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu, w szczególności nie przysługuje mu prawo wezwania Zamawiającego do złożenia zamówienia uzupełniającego do ilości kanałów Sip Trunk wskazanych w niniejszym punkcie lub w Formularzu cenowym (poz. 10).
2. Zamawiający zastrzega w poz. 5 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego (tj. 768 abonamentów dla łącza SIP Trunk 10 kanałów) w ramach prawa opcji o dodatkowe 360 abonamentów dla łącza Sip Trunk 10 kanałów maksymalnie dla 15 jednostek wymienionych w załączniku nr 4 do SWZ, które nie posiadają aktualnie łącza Sip Trunk (1 łącze Sip Trunk 10 kanałów dla 1 jednostki). Zatem całkowitą wartość poz. 5 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ (łącznie 1128 abonamentów) stanowi suma wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które zostanie ewentualnie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji. Miejscem lokalizacji łączy będzie Zespół Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80 A, 61-501 Poznań. W przypadku dodania łącza Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za czas faktycznie świadczonej usługi dla tego łącza od momentu jego uruchomienia wg stawek jednostkowych wynikających z oferty Wykonawcy, odpowiednich dla tego typu łącza (poz. 5 Formularza cenowego). 15 jest to maksymalna ilość jednostek, dla których Zamawiający zamierza uruchomić łącze Sip Trunk i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego realizacji w pełnej ilości. Zamawiający w trakcie trwania umowy może utworzyć mniej łączy Sip Trunk, jak również może nie utworzyć żadnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub też nie wykorzystania prawa opcji przez Zamawiającego w ilości wskazanej przez Zamawiającego (tj. 360 abonamentów dla łącza SIP Trunk 10 kanałów) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu., w szczególności nie przysługuje mu prawo wezwania Zamawiającego do złożenia zamówienia uzupełniającego do ilości abonamentów wskazanych w niniejszym punkcie lub w Formularzu cenowym. Ilość ta nie będzie wliczona do ogólnej liczby zmian, o której mowa w pkt. 34 OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania wskazane w SWZ i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli nie podlega ona odrzuceniu.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert oraz jego wagę z zastosowaniem poniższych zapisów:
Kryterium „Cena” (C) – 100 (maksymalnie 100 pkt)
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
---- X 100 = C
Co
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium „Cena”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej, jeżeli wykonawca przedstawi aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydany na podstawie art. 5 ust. 4 w zw. z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024r. – Prawo komunikacji elektronicznej.
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie:
1) oświadczenia wykonawcy o wpisie do ww. rejestru ze wskazaniem numeru wpisu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na podstawie danych zawartych w ww. rejestrze.
2) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydanego na podstawie art. 5 ust. 4 w zw. z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024r. – Prawo komunikacji elektronicznej – w przypadku gdy na podstawie danych zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 nie będzie możliwe dokonanie przez Zamawiającego weryfikacji w ww. rejestrze posiadania przez wykonawcę wymaganych uprawnień.
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej musi spełniać każdy z wykonawców, który w ramach zamówienia świadczyć będzie usługi telekomunikacyjne.
2. zdolności zawodowej (doświadczenia):
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej (w zakresie doświadczenia) wówczas, gdy wykonawca wykonał bądź wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla abonentów (użytkowników końcowych) nie będących konsumentami o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto każda, w ramach odrębnych umów.
Wymagana przez Zamawiającego wartość usługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii stacjonarnej obejmuje opłaty abonamentowe (w tym także ewentualne koszty dodatkowych usług telekomunikacyjnych) oraz opłaty za wykonane połączenia (usługa świadczona dla odbiorcy ostatecznego, końcowego). Do wymaganej wartości usługi nie wlicza się ewentualnych kosztów dzierżawy/najmu/leasingu/dostawy urządzeń telekomunikacyjnych ponoszonych przez nabywcę usługi oraz usług telekomunikacyjnych świadczonych na rzecz innych operatorów telekomunikacyjnych w oparciu m.in. o usługę SIP TRUNK.
Ocena spełniania warunku przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie:
1) oświadczenia wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
2) wykazu usług, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ,
3) dowodów należytego wykonania/wykonywania usług, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
UWAGA: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonywanych usług realizowanych w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania wartości wymaganych dla wykazania spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu (dwie usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla abonentów – użytkowników końcowych – niebędących konsumentami o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto każda umowa). 2. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, które nie zostały jeszcze ukończone, Zamawiający wymaga, aby do dnia składania ofert wykonawca faktycznie zrealizował już dwie usługi na wartość minimum 50 000,00 PLN brutto każda, w ramach odrębnych umów.
W przypadku usług nadal wykonywanych dowód należytego wykonania powinien być wydany nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są wykazać, że wspólnie wykonali lub przynajmniej jeden z nich wykonał co najmniej dwie usługi określone w pkt 5.2.2) SWZ. Jako niespełnienie warunku uznana zostanie sytuacja, w której każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odrębnie wykonał tylko jedną usługę, obejmującą wymagany w pkt 5.2.2) SWZ zakres.
4. W przypadku powoływania się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani będą wykazać faktyczny wkład w realizację zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku w zakresie wymaganego doświadczenia.
5. W przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, wskazany podmiot musi wykazać się wymaganym przez Zamawiającego doświadczeniem, tj. realizacją co najmniej dwóch usług, o których mowa w pkt 5.2.2) SWZ, Zamawiający nie dopuszcza łączenia doświadczenia wykonawcy, podmiotu trzeciego czy też dwóch podmiotów trzecich w takim zakresie, że każdy z nich wykonał po jednej usłudze, o której mowa w pkt 5.2.2) SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust.1, art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie dokonana na podstawie:
1) oświadczenia wykonawcy o wpisie do ww. rejestru ze wskazaniem numeru wpisu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na podstawie danych zawartych w ww. rejestrze.
2) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydanego na podstawie art. 5 ust. 4 w zw. z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024r. – Prawo komunikacji elektronicznej – w przypadku gdy na podstawie danych zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 nie będzie możliwe dokonanie przez Zamawiającego weryfikacji w ww. rejestrze posiadania przez wykonawcę wymaganych uprawnień.
2. Ocena spełniania warunku posiadania zdolności zawodowej (doświadczenia) zostanie dokonana na podstawie:
1) oświadczenia wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
2) wykazu usług, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ,
3) dowodów należytego wykonania/wykonywania usług, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa powyżej, na zasadzie „spełnia” albo „nie spełnia” wymaganych warunków.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SWZ).
2. Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust.1, art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie udostępnianych zasobów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ).
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dot. dokumentów podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w pkt 7.2 SWZ w części III tabeli.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.