eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Walczaka 42

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7151360

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gcprgorzOw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcpr.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0958627-a593-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001373/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie GCPR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0958627-a593-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/.

Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale XIII pn. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ oraz Rozdziale XIV pn. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale XIII pn. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ oraz Rozdziale XIV pn. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II pn. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II pn. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 349592,62 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznej – całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi ogółem – 2 444,02 m2, w tym przy:
a. ul. Walczaka 42, blok 2 – 948,84 m2
b. ul. Jagiełły 7 - 532,29 m2
c. ul. Teatralna 26 - parter - 366,73 m2, I piętro - 93,80 m2
d. ul. Drzymały 10 - 333,58m2 + klatka schodowa - 23,63 m2
e. ul. Puszkina 3 - 145,15 m2

Przedmiot umowy nie obejmuje czyszczenia sprzętu komputerowego.

Patrz Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział IV oraz załącznik nr 6 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-01 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
CENA BRUTTO ZA SPRZĄTANIE JEDNEGO METRA KWADRATOWEGO POWIERZCHNI MIESIĘCZNIE(C)
Waga: 100,00 %

Opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu szczegółowo określa wymagania jakościowe wykonania zamówienia, które odnoszą się do głównych jego elementów. W sposób szczegółowy określono zakres czynności, sposób ich wykonywania, zlecania i terminy realizacji czynności zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający określa warunek w tym zakresie - Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, nie niższą niż 50 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa warunek w tym zakresie - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jednego) świadczenia polegające na wykonaniu usługi podobnej do usługi objętej przedmiotem zamówienia (jedna usługa=jedna umowa).

Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu, sposób ich spełnienia i oceny zawiera - Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział VIII pn. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

Szczegółowe informacje - Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział X pn. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług podobnych (porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, usługi podobne patrz w rozdziale VIII pkt. 3 ppkt 4.), wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich powierzchni podlegającej sprzątaniu, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie -wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ

Szczegółowe informacje - Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział X pn. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ; Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 lit. a stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z wzorem, który stanowi załącznikiem nr 2 do SWZ;
c) W przypadku gdy Wykonawca polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2 lit. a, także takie oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór stanowi załącznikiem nr 2 do SWZ).
d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2 lit. a, także oświadczenie podwykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wskazanie na tego podwykonawca służy wykazaniu spełnieniu przesłanek udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznikiem nr 2 do SWZ).
W przypadku podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, nie składa on oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Taki podwykonawca natomiast musi złożyć oświadczenie w zakresie braku podstaw jego wykluczenia - zgodnie z wzorem, który stanowi załącznikiem nr 2 do SWZ;

II. Natomiast Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w powyżej, wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Wykaz usług podobnych (porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, usługi podobne patrz w rozdziale VIII pkt. 3 ppkt 4.), wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich powierzchni podlegającej sprzątaniu, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie -wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 2 lit. a SWZ, oraz dokumenty poświadczające brak podstaw do wykluczenia z postępowania z składa każdy z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Zapisy SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale.
7. W przypadku spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo w formie pisemnej lub inny dokument uprawniający jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z wyjątkiem sytuacji gdy wszyscy wspólnicy spółki podpiszą ofertę.
8. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Wykonawcy składający ofertę wspólną przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) dostarczą Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) regulującą współpracę wszystkich podmiotów występujących wspólnie.
Tak: Specyfikacja Warunków Zamówienia Rozdział XII pn. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo wskazuje Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz Załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający określił wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
2) Zamawiający określił wymagania dotyczące elektromobilności.
3) Zamawiający określił jako przesłankę wykluczenia wykonawców okoliczności wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
4) Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Zaleca się, aby Wykonawca własnym staraniem i na koszt własny dokonał wizji lokalnej miejsc objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskał wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania przedmiotu zamówienia oraz warunków, w jakich nastąpi jego realizacja ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest ustalić indywidualnie z Zamawiającym. Zob. SWZ Rozdział V pn. Wizja lokalna.
5) Wykonawca może powierzyć wykonanie podwykonawcy (podwykonawcom) części zamówienia nie zastrzeżonej dla Wykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących części zamówienia: do zadań wykonawcy należeć ma organizacja i administracja spraw związanych z umową oraz zatrudnienie osób koordynujących prace pozostałych osób świadczących usługę sprzątania. Zob. SWZ Rozdział VI pn. PODWYKONAWSTWO
6) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Wykonawcy składający ofertę wspólną przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) dostarczą Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowa spółki cywilnej (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) regulującą współpracę wszystkich podmiotów występujących wspólnie.
Po wyborze oferty Wykonawcy jako oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć wykaz osób zatrudnionych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na podstawie umów cywilnoprawnych i złożyć oświadczenie (wraz z uzasadnieniem) w przedmiocie udowodnienia, iż w danej sytuacji nie zachodzi przypadek wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p.
Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.