eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceUtworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych celem poprawy gospodarki odpadami w Pyskowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych celem poprawy gospodarki odpadami w Pyskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych celem poprawy gospodarki odpadami w Pyskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812b34e6-eaa0-4482-b871-597dadbdf1b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011379/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych celem poprawy gospodarki odpadami w Pyskowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane w ramach działania FENX.01.04 Gospodarka odpadami oraz gospodarka o obiegu zamkniętym priorytetu FENX.01 wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.032.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ulicy Poznańskiej w Pyskowicach oraz montaż instalacji wykorzystującej wody opadowe do nawadniania terenów zielonych.
Zakres robót obejmie:
. obudowanie boksów betonowych na kontenery i pojemniki do składowania odpadów komunalnych,
. utwardzenie placu dojazdowego dla samochodów ciężarowych, utwardzenie miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z utwardzeniem dojścia dla pieszych,
. ogrodzenie terenu z trzech stron wraz z bramami wjazdowymi i furtką wejściową oraz montaż bram wjazdowych przy drodze dojazdowej,
. likwidacja istniejących zewnętrznych słupów oświetleniowych, montaż nowych wraz z budową zasilania bram i kontenera na odpady – roboty elektryczne,
. montaż przy placu gotowego kontenera magazynowego na drobne przedmioty do ponownego wykorzystania,
. wymiana nawierzchni na drodze dojazdowej,
. nowe trawniki w miejscach niezagospodarowanych,
. posadowienie tablic informacyjnych o wymiarach 240 x 120 cm i treści uzgodnionej z Zamawiającym,
. montaż podziemnego zbiornika na wodę opadową o pojemności 3000 l z przelewem do istniejącej kanalizacji deszczowej- szczegółowe miejsce lokalizacji zostanie wskazane na etapie realizacji robót w porozumieniu z Zamawiającym
. wykonanie systemu dystrybucji wody opadowej opartej na pompie (wydajność min. 80l/min, wysokość podnoszenia min. 10m, moc silnika min. 400 W), instalacji nawadniającej i węża rozprowadzającego wodę,
. sporządzenie w 2 (dwóch) egzemplarzach dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, z naniesieniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu wraz z oświadczeniem kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z dokumentacją, naniesionymi zmianami i prawem budowlanym, z załączonymi: zbiorem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności/właściwości użytkowych dotyczących zabudowanych materiałów i urządzeń, instrukcjami obsługi i konserwacji zabudowanych materiałów i urządzeń, protokołami badań i sprawdzeń, w tym z odbiorów dokonanych przez gestorów sieci,
. zgłoszenie obiektu budowlanego do odbioru, uczestnictwo w czynnościach odbioru oraz uzyskanie dla wykonywanej inwestycji prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dalej PINB) w Gliwicach lub uzyskanie zaświadczenia/potwierdzenia o braku sprzeciwu PINB co do użytkowania na podstawie złożonego zawiadomienia o zakończeniu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1470498,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3833550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1470498,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Profectus sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160242064

7.3.3) Ulica: Wiejska 8a

7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-143

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1470498,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.