Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081158/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114669 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa stałego utrzymania czystości pomieszczeń Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury wraz z dostawą środków czystości i artykułów higienicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140151727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Goplańska 42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-954
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 896 0000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mteatr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mteatr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mteatr.nowybip.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa stałego utrzymania czystości pomieszczeń Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury wraz z dostawą środków czystości i artykułów higienicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28f9bcb4-cac7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008714/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/02/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255150 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest regularne świadczenie usług sprzątania w następujących obiektach pozostających w użytkowaniu Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury:
a) pomieszczeniach obiektu biurowo-administracyjnego w Warszawie (02-954) przy ul. Goplańskiej 42,
b) pomieszczeniach obiektu biurowo-administracyjnego w Warszawie (03-739) przy ul. Brzeskiej 12,
c) pomieszczeniach obiektu kinowo-teatralnego „Kina Praha” w Warszawie (03-719) przy ul. Jagiellońskiej 26 obejmujących: pomieszczenia, w których Zamawiający świadczy usługi kulturalne: kinowe (z dostępem do barku kawowego) i teatralne pomieszczenia techniczne oraz pomieszczenia biurowe,
Zamówienie obejmuje także zlecenia dodatkowe, wyłącznie na żądanie . Zamawiającego; dotyczy obiektu kinowo-teatralnego przy ul. Jagiellońskiej 26 Warszawie;
Zamówienie obejmuje dostawę środków czystości, środków do dezynfekcji niezbędnych do realizacji usługi sprzątania oraz środków sanitarno-higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, odświeżacze powietrza, kostki toaletowe, mydło w płynie itp.);
Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt do realizacji usługi sprzątania (odkurzacze, mopy, wiadra, szczotki, odkurzacze piorące itp.). Zamawiający udostępni Wykonawcy w każdym obiekcie pomieszczenia do przechowywania niezbędnego sprzętu;
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zaleceń w zakresie reżimu sanitarnego obowiązujących w obiektach Zamawiającego w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2,
Opis przedmiotu zamówienia, w tym charakterystyka obiektów oraz wykaz i częstotliwość wymaganych prac sprzątających zawiera Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273212,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313834,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA ARISTO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385920593, NIP 5252820550
7.3.3) Ulica: PL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-066
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313834,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-13 do 2022-07-122021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Kraków5020 sp. z o.o. w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.