Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085520/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114688 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę łodzi żaglowych i motorowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SROKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Rynkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Srokowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-420
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7544524
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminasrokowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasrokowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminasrokowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę łodzi żaglowych i motorowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e141045c-cebc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014645/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup łodzi żaglowych i motorowych oraz oświetlenia publicznego w ramach projektu pn. „Umiem pływać, teraz żegluję i wędkuję”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Umiem pływać, teraz żegluje i wędkuję" szkółka żeglarska na kompleksie nad Jeziorem Rydzówka w Leśniewie oraz szkółka wędkarska nad Jeziorem Silec w miejscowości Młynowo, gmina Srokowo”, Europejskie Funduszu Morski i Rybacki, działanie ,,Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność", Priorytet 4 ,,Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej", PO ,,Rybactwo i Morze"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085520/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGT.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209500 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jachtu żaglowego typu „Omega” - sztuk 4 oraz dostawa wózka slipowego do jachtu żaglowego typu „Omega” – sztuk 14.5.3.) Główny kod CPV: 34522100-3 - Łodzie żaglowe
4.5.5.) Wartość części: 86800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jachtu żaglowego typu „Optymist” - sztuk 6 oraz dostawa wózka slipowego do jachtu żaglowego typu „Optymist” – sztuk 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 34522100-3 - Łodzie żaglowe
4.5.5.) Wartość części: 37700 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych łodzi motorowych – sztuk 2, silników spalinowych zaburtowych – sztuk 2, wózka slipowego do łodzi motorowej – sztuk 14.5.3.) Główny kod CPV: 34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
42111100-1 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH Akwen Sp. J. P. Gryka W. Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8450007704
7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 6E
7.3.4) Miejscowość: Gajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie w części 2 wpłynęła jedna oferta, które nie zostały podpisane prawidłowo, co skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3.
Mając na względzie powyższe fakty unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty
w części nr 3.
Mając na względzie powyższe fakty unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
- Meble medyczne
- Dostawa drobnego sprzętu AGD, produktów gospodarczych i innych wyrobów , TP-59/25/JP
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
więcej: Łodzie rekreacyjne i sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.