Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00046581/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody i wodociągu
w miejscowości Kaczkowo Stare gm. Brok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6
1.5.2.) Miejscowość: Brok
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody i wodociąguw miejscowości Kaczkowo Stare gm. Brok
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14a6edcb-97f1-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039406/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa stacji uzdatniania wody i wodociągu w miejscowości Kaczkowo Stare gm. Brok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji uzyskanie wszelkich zezwoleń, uzgodnień i zgód uprawniających do wykonania robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji
oraz uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień uprawniających do użytkowania obiektu stacji i sieci wodociągowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ.1. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-przygotowanie niezbędnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. między innymi: karty informacyjnej przedsięwzięcia dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, wniosku do uzyskania decyzji lokalizacji celu publicznego,
- sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
- wykonanie badań gruntowych,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych
z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
- nadzór autorski projektanta,
- sporządzenie operatów wodno-prawnych na wykonanie urządzeń wodnych i uzyskanie pozwoleń wodno-prawnych,
- sporządzenie operatu wodno-prawnego na usługi wodne polegające na poborze wód podziemnych i odprowadzeniu ścieków i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego,
- zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
2. Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodniona z Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do realizacji robót.
3. Na etapie opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany konsultować przyjęte rozwiązania z Zamawiającym.
4. Przed opracowaniem dokumentacji projektowej Wykonawca przedstawi koncepcję przyjętych rozwiązań projektowych.
5. W ramach opracowania dokumentacji ( na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego) należy:
1) wykonać projekty we wszystkich branżach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w ilości i formie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie projektowania, m.in. branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej,
2) wykonać obmiar i kosztorys robót metodą szczegółową,
3) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
4) sporządzić plan BIOZ,
5) uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie i zezwolenia.
6. W ramach realizacji budowy Wykonawca zobowiązuje się realizować roboty budowlane na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
7. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania oraz wykonać wszystkie roboty towarzyszące, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atesty, świadectwa lub certyfikat zgodności.
8. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczne decyzje
o pozwoleniu na budowę oraz o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonać skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
9. Realizacja robót budowlanych obejmująca całą inwestycję powinna uwzględnić możliwe
do zastosowania energooszczędne środki techniczne i technologie oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko (emisji spalin, hałasu), zarówno na etapie budowy jak i użytkowania.
10. Wszystkie elementy stacji uzdatniania wody należy zaprojektować i wybudować
w sposób zapewniający spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków zdrowotnych, ochrony środowiska oraz warunków użytkowych zgodnych z przeznaczeniem obiektu, możliwości utrzymania właściwego stanu technicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4897860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7257000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4897860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Bartosz sp. j. Bujwicki Sobiech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420203646
7.3.3) Ulica: Sejneńska 7
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "BARTOSZ" SPÓŁKA JAWNA BUJWICKI, SOBIECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "BARTOSZ" SPÓŁKA JAWNA BUJWICKI, SOBIECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4897860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.