Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054445/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114706 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w placówkach oświatowych Gminy Chrzanów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272747805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność rachunkowo-księgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w placówkach oświatowych Gminy Chrzanów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e349a22-b402-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003741/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remonty pomieszczeń w placówkach oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054445/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 1: Remont tarasu i schodów zewnętrznych przy PS-1. Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Chrzanowie ul. Ślaska 74B. Przedmiotem zamówienia jest: remont tarasu polegający na częściowej wymianie wykładziny tarasu. Obecnie taras jest wyłożony płytkami chodnikowymi o wymiarach 50cmx50cm – stan płytek dobry oraz płytkami chodnikowymio wymiarach 30cmx30cm- stan płytek zły ) oraz schodów zewnętrznych z tarasu do ogrodu. Zamawiający dopuszcza ponowne użycie dobrych płytek chodnikowych o wymiarze 50cmx50cm.Okładzinę schodów prowadzące z tarasu na ogród należy rozebrać i wykonać nowe stopnie z elementów betonowych prefabrykowanych. W zakresie remontu tarasu jest również wykonanie okładziny murków tarasu polegający na zbiciu okładziny (obecnie okładzina cementowa typu baranek ) o wysokości 80cm wykonanie nowej okładziny przy użyciu masy typu marmulit w kolorze nawiązującym do wykonanej w ubiegłym roku na budynku przedszkola oraz umycie pod ciśnieniem części podmurówki z kamienia o wys. 1,0 cm i uzupełnienie spoinowania podmurówki tarasu z kamienia. Remont schodów zewnętrznych od strony północnej istniejącego ( wejście do zaplecza kuchennego i wejście do jednego oddziału przedszkolnego) polegający na zbiciu okładziny z lastrika i wykonaniu nowej okładziny z kostki brukowej oraz zabudowaniu nowych stopni betonowych z elementów betonowych prefabrykowanych. Balustrady na schodach należy zdemontować i ponownie zamontować po wykonaniu nowej okładziny schodów. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5.1 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 6.1 do SIWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 109145,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Remont szatni w PS-4. Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 4w Chrzanowie. Przedmiotem zamówienia jest: zabudowa 3 szt. przejść płytami gipsowo kartonowymi dwustronne z wypełnieniem wełną mineralną oraz zabudowa 2 szt. przejść jw. lecz z osadzeniem futryn drzwiowych i montażem skrzydeł drzwiowych. Montaż ścianki gipsowo kartonowej na I piętrze z wypełnieniem wełną mineralną wraz z obsadzeniem futryny i skrzydła drzwiowego celem wydzielenia pomieszczenia (salka zajęć indywidualnych). Przygotowanie powierzchni ścian i sufitu do malowania szatni, malowanie ścian i sufitu szatni. Malowanie sufitu i ścian. Do wysokości 2,0 m należy wykonać powierzchnie zmywalne. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji , nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5.2 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 6.2 do SIWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 14884,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Remont sanitariatu dla dzieci w PS-4. Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 4 w Chrzanowie, ul. Kard. Wyszyńskiego 5. Przedmiotem zamówienia jest: remont łazienki dla maluchów polegający na demontażu umywalek , misek ustępowych, brodzika oraz baterii do w/w osprzętów, zerwaniu starych płytek ściennych, zamontowaniu systemowych kabin wraz ze ściankami i drzwiami, zamontowaniu misek ustępowych dla maluchów oraz umywalek dla maluchów wraz z wykonaniem nowych podejść zamontowanie baterii, zamontowaniu brodzika do mycia dzieci ułożenie fliz na ścianach łazienki, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, wymianę lamp, pomalowanie ścian i sufitu farbami zmywalnymi. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5.3 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 6.3 do SIWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 36089,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Remont kuchni w PS-9. Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 9 w Chrzanowie ul. Brzezina 14. Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie powierzchni ścian i sufitu do malowania, malowanie ścian nad flizami i sufitu w kuchni. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji , nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5.4 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 6.4 do SIWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 9747,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Remont klatki schodowej i hollu na I piętrze w PS-9. Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 9 im. Jana Brzechwy w Chrzanowie. Przedmiotem zamówieniajest: przygotowanie powierzchni ścian i sufitu do malowania klatki schodowej z hollu na parterze hollu na I piętrze i hollu na I piętrze. Malowanie ścian i sufitu farbami zmywalnymi. Do wysokości 2,0 należy odnowić powłoki malarskie lamperii. W hollu na I piętrze należy zamontować 6 szt. lamp w miejscach po zdemontowanych starych lampach. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji , nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5.5 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 6.5 do SIWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3893,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Remont podłogi z pcv. W SP-L. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Luszowicach ul. Przybyszewskiego 6, 32-500 Luszowice. Przedmiotem zamówienia jest: Remont podłogi w hollu polegający na zerwaniu wykładzin pcv, wykonaniu warstwy zczepnej oraz zgrzanie wykładziny pcv wraz z wykonaniem wyobleń (cokoły). W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji, nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5.6 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 6.6 do SIWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
4.5.5.) Wartość części: 6575,82 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Remont schodów w atrium w SP-8. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi im. Szarych Szeregów w Chrzanowie ul. Pogorska 8c. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana wykładziny schodów zewnętrznych prowadzących z budynku szkoły do atrium oraz schodów terenowych i chodników w atrium na ciągu komunikacyjnym. W zakresie zamówienia jest również uporządkowanie terenu zielonego w atrium polegające na dowiezieniu ziemi, rozplantowaniu i zasianie trawy. Ze wzglądu na to ,że dostęp do atrium jest utrudniony w kalkulacjach należy założyć ręczne roboty oraz transport materiałów do atrium. Transport odbywać się będzie przez drzwi zewnętrzne małej sali gimnastycznej z boiska do atrium i w związku z tym należy w kalkulacjach uwzględnić zabezpieczenie podłogi w sali gimnastycznej. Asortyment 2 obejmuje remont wykładziny schodów zewnętrznych prowadzących do szatni. Polega na naprawie schodów betonowych i spoczników z płytek chodnikowych. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5.7 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 6.7 do SIWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 65250,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont instalacji zimnej i ciepłej wody w SP-1. Lokalizacja : Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie ul. Zielona 15, 32-500 Chrzanów. Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody w przyziemiu budynku . Obecnie instalacja wody jest w złym stanie technicznym z licznymi nieszczelnościamii widocznymi ogniskami korozji. Rury należy zdemontować i odtworzyć instalację. Instalacja musi być wykonana z rur stalowych ocynkowanych. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5.8 do SIWZ)
oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 6.8 do SIWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 63884,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102449,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102449,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102449,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kozioł Marek Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281333758
7.3.3) Ulica: ul. Bożniowa 18
7.3.4) Miejscowość: Młoszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-546
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102449,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22102,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22102,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22102,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kozioł Marek Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281333758
7.3.3) Ulica: ul. Bożniowa 18
7.3.4) Miejscowość: Młoszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-546
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22102,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-07-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49609,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49609,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49609,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kozioł Marek Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281333758
7.3.3) Ulica: Bozniowa 18
7.3.4) Miejscowość: Młoszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-546
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49609,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-07-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8054,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8054,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8054,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kozioł Marek Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281333758
7.3.3) Ulica: Bożniowa 18
7.3.4) Miejscowość: Młoszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-546
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8054,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-26 do 2021-08-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16581,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16581,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16581,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kozioł Marek Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281333758
7.3.3) Ulica: Bożniowa 18
7.3.4) Miejscowość: Młoszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-546
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16581,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-26 do 2021-08-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych
(Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.), zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia tj. jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28.05.2021 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w ww. części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74759,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74759,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74759,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kozioł Marek Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281333758
7.3.3) Ulica: Bożniowa 18
7.3.4) Miejscowość: Młoszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-546
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74759,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych
(Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.), zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia tj. jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28.05.2021 r. do godz. 12:00
nie wpłynęła żadna oferta w ww. części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa rękawic lateksowych, nitrylowych i winylowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Wadowice
- Rozbudowa ul. Dworskiej wraz z częścią ul. Kasztanowej.
- Zakup 4 serwerów NAS z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 11 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-11 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowej, koncepcji - Część 1,2,3,4,5.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.