Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065902/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114739 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych położonych w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych położonych w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e92176-bea9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000645/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznych nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/PM/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3048,78 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oszacowanie wartości dla lokali mieszkalnych usytuowanych w budynkach przy ul. Św. Trójcy 28/8 i Łokietka 42/5 w Bydgoszczy będących w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszczy na potrzeby sprzedaży tych lokali – art.37 ust.2 pkt.1 w zw. Z art.34 ust.1 pkt.3 i art.71 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. O gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020r., poz.65 ze zm.) oraz art.2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (Dz. U. z 2020r., poz.532 ze zm.) oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla tych lokali - art.3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021, poz.497).Uwaga: dla każdego lokalu mieszkalnego należy sporządzić odrębny operat szacunkowy i świadectwo charakterystyki energetycznej. Zadanie nr 1 zakłada sporządzenie 2 operatów szacunkowych i 2 świadectw charakterystyki energetycznej. Termin realizacji całego zadania: od 7 dni do 14 dni od daty zawarcia umowy
Przedmiot zamówienia w części dotyczącej zadania nr 1 obejmuje określenie aktualnej wartości rynkowej oraz sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla następujących lokali mieszkalnych:
1) ul. Św. Trójcy 28 lokal nr 8 o powierzchni użytkowej 159,63 m2 wraz z powierzchnią przynależną oraz wartością przynależnego udziału w prawie własności gruntu – na potrzeby ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży
2) ul. Łokietka 42 lokal nr 5 o powierzchni użytkowej 101,32 m2 oraz wartością przynależnego udziału w prawie własności gruntu – na potrzeby ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oszacowanie wartości dla lokali mieszkalnych usytuowanych w budynku przy ul. Św. Trójcy 3/2, Św. Trójcy 3/5, Św. Trójcy 3/6, Orla 2/9 i Matejki 5/4 w Bydgoszczy będących w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszczy na potrzeby sprzedaży tych lokali – art.37 ust.2 pkt.1 w zw. Z art.34 ust.1 pkt.3 i art.71 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020r., poz.65 ze zm.) oraz art.2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (Dz. U. z 2020r., poz.532 ze zm.) oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla tych lokali – art.3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. O charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021, poz.497).Uwaga: dla każdego lokalu mieszkalnego należy sporządzić odrębny operat szacunkowy i świadectwo charakterystyki energetycznej. Zadanie nr 2 zakłada sporządzenie 5 operatów szacunkowych i 5 świadectw charakterystyki energetycznej. Termin realizacji całego zadania: od 10 dni do 20 dni od daty zawarcia umowy
Przedmiot zamówienia w części dotyczącej zadania nr 2 obejmuje określenie aktualnej wartości rynkowej oraz sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla następujących lokali mieszkalnych:
1) ul. Św. Trójcy 3 lokal nr 2 o powierzchni użytkowej 164,29 m2 wraz z powierzchnią przynależną oraz wartością przynależnego udziału w prawie własności gruntu – na potrzeby ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży
2) ul. Św. Trójcy 3 lokal nr 5 o powierzchni użytkowej 154,85 m2 oraz wartością przynależnego udziału w prawie własności gruntu – na potrzeby ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży
3) ul. Św. Trójcy 3 lokal nr 6 o powierzchni użytkowej 178,39 m2 oraz wartością przynależnego udziału w prawie własności gruntu – na potrzeby ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży
4) ul. Orlej 2 lokal nr 9 o powierzchni użytkowej 40,80 m2 oraz wartością przynależnego udziału w prawie własności gruntu – na potrzeby ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży
5) ul. Matejki 5 lokal nr 4 o powierzchni użytkowej 122,25 m2 oraz wartością przynależnego udziału w prawie własności gruntu – na potrzeby ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
4.5.5.) Wartość części: 2073,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Technicznych i Wycen Nieruchomości, Barbara Szylman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541454695
7.3.3) Ulica: Ul. Sanatoryjna 48,
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-474
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG TECHNICZNYCH I WYCEN NIERUCHOMOŚCI BARBARA SZYLMAN
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG TECHNICZNYCH I WYCEN NIERUCHOMOŚCI BARBARA SZYLMAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Technicznych i Wycen Nieruchomości, Barbara Szylman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541454695
7.3.3) Ulica: Ul. Sanatoryjna 48
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-474
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG TECHNICZNYCH I WYCEN NIERUCHOMOŚCI BARBARA SZYLMAN
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG TECHNICZNYCH I WYCEN NIERUCHOMOŚCI BARBARA SZYLMAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Budowa sal gimnastycznych z zapleczem szatniowym w formule "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na 2 zadania
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- "Uruchomienie żłobka publicznego w Kowarach - utworzenie 16 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Henryka Sienkiewicza 9" w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.