Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054461/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e43627c9-89ab-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013311/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054461/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168151,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- dostarczenia materiałów eksploatacyjnych własnym transportem, na swój koszt,
- nieodpłatnego wniesienia materiałów eksploatacyjnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzonego kartą odbioru odpadów.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ.
Ilości wskazane w załączniku nr 1a do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (załącznik nr 1a).
Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych rozumianych jako materiały eksploatacyjne zalecane przez producentów drukarek lub urządzeń, do których są przeznaczone. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być:
- zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania i jest fabrycznie nowy,
- posiadać naniesiony na obudowie jak i na opakowaniu wewnętrznym i zewnętrznym opis jednoznacznie identyfikujący producenta i produkt, a na opakowaniu zewnętrznym jego wydajność, oznaczenie, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności,
- dostarczone w opakowaniach pojedynczych typowych dla danego produktu wraz z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy),
- być oznakowane indywidualnym numerem seryjnym naniesionym trwale w sposób mechaniczny na obudowie lub zaszytym w elektronice tonera, który musi być unikalny oraz posiadać datę przydatności do użycia nie krótszą niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
- opakowania (każdą pojedynczą sztukę), w którym dostarczone zostaną materiały wykonawca oznaczy w następujący sposób:
pełna nazwa Wykonawcy
Dostawa: dd/mm/rrrr
Zamawiający wymaga dostawy zalecanych przez producentów urządzeń materiałów eksploatacyjnych tj. wyprodukowanych od podstaw przez producenta danego urządzenia lub równoważnych. Przez pojęcie „równoważnych“ Zamawiający rozumie produkt w pełni kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem drukującym), w którym ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny oraz posiadający nie gorsze niż produkt zalecany przez producenta urządzenia parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości.
Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (powtórnie napełnianych).
W przypadku uszkodzenia bądź zabrudzenia urządzenia z powodu użytkowania wadliwego materiału oferowanego przez Wykonawcę - koszty naprawy tego urządzenia celem przywrócenia urządzenia do stanu sprzed awarii bądź zabrudzenia, pokryje Wykonawca z zastrzeżeniem, iż naprawa tego urządzenia nastąpi:
a. dla urządzeń objętych gwarancją – przez gwaranta urządzenia na ogólnych warunkach gwarancji
b. dla urządzeń w okresie pogwarancyjnym – na warunkach określonych umową Zamawiającego z Wykonawcą napraw pogwarancyjnych i serwisu. W przypadku braku umowy Zamawiającego na naprawy pogwarancyjne, po zawiadomieniu o awarii urządzenia przez Zamawiającego Wykonawca do 48 godzin naprawi urządzenie poprzez autoryzowany serwis producenta urządzenia. W przypadku braku naprawy w podanym czasie Zamawiający wezwie autoryzowany serwis celem naprawy urządzenia
- zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Koszty związane z naprawą uszkodzonego urządzenia, o których mowa powyżej pokryje Wykonawca na podstawie faktury wystawionej Wykonawcy przez firmę serwisującą urządzenia na rzecz Zamawiającego wraz z protokołem naprawy potwierdzonym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192112-9 - Głowice barwiące do maszyn drukujących
30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176473,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176473,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176473,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PRO OFFICE” SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 641-000-57-21
7.3.3) Ulica: AL. KORFANTEGO 179B
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176473,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.