Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519502/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00021103/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa stacji uzdatniania wody w Marianach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 684-10-24
1.5.8.) Numer faksu: 56 684-10-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.kowalewopomorskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa stacji uzdatniania wody w Marianach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd8b602-86ac-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039488/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Marianach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIiGG.271.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Marianach”w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. ( zmienionej uchwałą nr 176/ 2021 z dnia 28 grudnia 2021r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022r.) wstępnej promesy: NR Edycja2/2021/1360/PolskiLad z dnia 15.06.2022 r.
2. Główne założenia projektowe. Przebudowa wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody, stacji uzdatniania wody, o zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości Qh= 39,91 m3/h, oraz wydajności pompowni drugiego stopnia, zasilającej wodociągowy - gminny system sieci odbiorczej w wielkości Qhmax = 100 m3/h, przy zachowaniu ciśnienia wody na poziomie p = 5,0 – 5,2 bar, przy zachowaniu ciśnienia wody na poziomie p= 5,4 – 5,6 bar- wg projektu technicznego HYDROTERM Zygmunt Biernacki ul. Skalarowa 16/13, 85-436 Bydgoszcz.
2.1. Zakres zadań obejmujących prace w branży sanitarno- technologicznej w następującym zakresie:
2.1.1. Branża budowlana
2.1.1.1. Komora odstojnika wód popłucznych
2.1.1.2. Roboty budowlane budynku stacji uzdatniania
2.1.1.3. Zbiorniki wody czystej
2.1.2. Branża technologiczna
2.1.2.1. Demontaż istniejącej instalacji w suw
2.1.2.2. Instalacja technologiczna
2.1.2.2.1. Urządzenia
2.1.2.2.2. Rurociągi i armatura
2.1.2.2.3. Armatura
2.1.2.2.4. Instalacja wentylacyjna
2.1.2.3 Rurociągi zewnętrzne
2.1.2.3.1. Odstojnik wód popłucznych
2.1.2.3.1.1. Pompa zatapialna w odstojniku z orurowaniem i armaturą
2.1.2.3.2. Studnie żelbetowe średn.1200mm
2.1.2.3.2.1. Roboty ziemne
2.1.2.3.2.2. Montaż studni z kręgów żelbetowych
2.1.2.3.3. Remont studni głębinowej
2.1.3. Ogrodzenie i zagospodarowanie terenu
2.2. Zakres zadań elektrycznych i automatycznych w następującym zakresie:
2.2.1. Prace demontażowe.
2.2.2. Prace ziemne.
2.2.3. Montaż rozdzielni elektrycznych i zespołu prądotwórczego.
2.2.4. Układy Sterowania.
2.2.5. Instalacje elektryczne.
2.2.6. Instalacje oświetlenia elektrycznego.
2.2.7. Pomiary elektryczne i instrukcje.
3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Zamawiający nie przewiduje wyłączenia obiektu z użytkowania w całym okresie realizacji zamówienia. Wymagana będzie stała współpraca pomiędzy administratorem sieci, a Wykonawcą w tym zakresie.
2) W czasie wykonywania robót Wykonawca zapewni ciągłość produkcji wody w SUW.
3) Przepięcia urządzeń technicznych tylko w czasie godzin nocnych, po uzgodnieniu z administratorem sieci.
4) Dla zapewnienia wymogów sanitarnych Wykonawca w czasie przebudowy oddzieli czasowo układ technologiczny od miejsca prowadzonych prac.
5) W istniejących komorach zbiornika retencyjnego wody, należy wymienić istniejące sondy sygnalizacyjne i zastąpić je sondami hydrostatycznymi.
Kable sąd hydrostatycznych uwzględniono w zestawieniu materiałowym przedmiarów robót.
6) Materiały z rozbiórki nie nadający się do dalszej eksploatacji (po uzgodnieniu z administratorem sieci) Wykonawca zobowiązuje się wywieść z terenu inwestycji i zutylizować.
Wyjątkiem są sprężarki, które po demontażu należy dostarczyć we wskazane przez Inwestora miejsce na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie.
7) Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego”
8) Wykonawca przed rozpoczęciem budowy zbiornika oznakuje teren prowadzenia robót poprzez tablicę informacyjną, a po zakończeniu realizacji tablicą infomacyjno -promocyjną projektu (rozmiary tablic i treść do uzgodnienia z Zamawiającym )
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za terenu budowy od chwili przejęcia placu budowy, w tym wobec osób trzecich za wszelkie szkody wyrządzone w związku z robotami budowlanymi
4. Szczegółowy zakres określa:
- załącznik do SWZ nr 8 - projekt techniczny - konstrukcja
- załącznik do SWZ nr 9 -projekt techniczny -elektryczna
- załącznik do SWZ nr 10 -projekt techniczny sanitrana-technologiczna
- załącznik do SWZ nr 11 - specyfikacja techniczna- część technologiczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3719520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4592451,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3719520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631861838
7.3.3) Ulica: Ul. Kościuszki 97
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3719520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.