Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00260475/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu pn.: „Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Braniewo II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRANIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556440300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminabraniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bipbraniewo.warmia.mazury.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu pn.: „Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Braniewo II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96e2d6de-068c-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046231/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Braniewo II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 385037,97 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313039 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług oraz przeprowadzenie odpowiednich szkoleń, w tym:1. Zakup i wdrożenie eUsług i systemu wspierającego NGO (technologia chmury)
2. Zakup i wdrożenie eUsług i systemu eKonsultacje (technologia chmury)
3. Zakup i wdrożenie eUsług i systemu eRada
4. Zakup i Wdrożenie eUsługi administracyjnych, Gis i Systemu eGis
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 331901,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług w zakresie eDukacji oraz przeprowadzenie odpowiednich szkoleń, w tym:1. Zakup i wdrożenie eUsług i systemu eDukacja – modernizacja systemu w celu świadczenia e-usług
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 53136,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331901,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331901,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331901,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADKOM S A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862272756
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
GISON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
IGEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K.,
MWC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
WIKTAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331901,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53136,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53136,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VULCAN sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980014451
7.3.3) Ulica: ul. Wołowska 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53136,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej rodzaju C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych
- NAPRAWA NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Cyberbezpieczny Samorząd - zakup sprzętu i oprogramowania do Urzędu Gminy w Osieku"
- Dostawa i przedłużenie licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Standard z MS Teams, Office 365 E3 EEA, Microsoft Teams EEA, Exchange Online, Power BI Pro, Project oraz Visio dla KG PSP
- Wdrożenie systemów teleinformatycznych w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Czersk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.