eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Termomodernizacja obiektów komunalnych szkół niepublicznych na terenie Gminy Tarnowiec - SP Wrocanka



Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114881 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów komunalnych szkół niepublicznych na terenie Gminy Tarnowiec – SP Wrocanka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 211

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134255500

1.5.8.) Numer faksu: 134255501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-publiczne.tarnowiec.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów komunalnych szkół niepublicznych na terenie Gminy Tarnowiec – SP Wrocanka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63527da9-c77a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000542/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja obiektów komunalnych szkół niepublicznych na terenie Gminy Tarnowiec – SP Nowy Glinik, SP Roztoki, SP Wrocanka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074544/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 626016,26 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260162,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest „Termomodernizacja obiektów komunalnych szkół niepublicznych na terenie Gminy Tarnowiec – SP Wrocanka” w miejscowości Wrocanka, adres: Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Wrocance, Wrocanka 30, 38-204 Tarnowiec
nr działki ewidencyjnej: 617 obręb Wrocanka
Zakres obejmuje :
- modernizację pomieszczenia kotłowni
- modernizację technologii kotłowni wraz z wymianą pieca gazowego z osprzętem, wkładem kominowym, wymiennik ciepła z dostosowaniem istniejących odejść na obiekt szkoły
- wymiana częściowa grzejników wraz z armaturą i pracami naprawczymi
- montaż systemu aktywnej detekcji gazu
- wymianę pokrycia dachowego wraz z częściową wymianą elementów konstrukcyjnych dachu – starsza część obiektu szkoły
- termomodernizację kominów nad starszą częścią obiektu
- wykonanie instalacji odgromowej nad starszą częścią szkoły w zakresie części nadziemnej (bez otoku, podłączenie do istniejącego otoku)
- modernizacja stolarki drzwiowej i okiennej wraz z pracami uzupełniającymi (częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowe zgodnie z zakresem – dokumentacja techniczna)
- wymiana na energooszczędne oprawy wraz z podejściami

Szczegółowy zakres inwestycji zawarty jest w Projekcie Budowlanym, STWiOR obrazującym zakres jak i sposób wykonania prac. Przedmiar prac zawiera orientacyjny zakres prac do wykonania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358279,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358279,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358279,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano Remontowa MAD-BUD inż. Grzegorz Madej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852152040

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358279,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.