eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty StokTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Złoty Stok i Stoszowice



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Złoty Stok i Stoszowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 22

1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748164164

1.5.8.) Numer faksu: 748164133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zlotystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Złoty Stok i Stoszowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21894603-7f92-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026023/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Złoty Stok i Stoszowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (RPDS.03.03.01-IZ.00-02-414/20)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040548/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RL.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Złotym Stoku.
2) Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie usprawnień termomodernizacyjnych:
a) docieplenie ścian zewnętrznych,
b) docieplenie dachu (stropodachu),
c) wymianę stolarki okiennej na klatkach schodowych i montaż nawietrza-ków okiennych,
d) wymianę grzejnikowych zaworów termostatycznych,
e) montaż klimatyzacji.
3) Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy, audyt energetyczny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy stanowiące załączniki do SWZ.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU, audytem oraz z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w określonym terminie.
5) Zamawiający zaznacza, iż prowadzenie robót w okresie do 24 czerwca 2022 r. oraz od 1 września 2022r, będzie się odbywało w czynnym obiekcie, w związku z tym na Wykonawcy ciąży obowiązek opracowania metod i organizacji robót budowlanych w taki sposób, by prowadzone roboty budowlane nie miały wpływu na prawidłowe funkcjonowanie Szkoły oraz nie mogą ograniczać ruchu osób pracujących i dzieci podczas normalnego dnia pracy.
6) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach.
7) Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
a. protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania,
b. wykonania pełnego zakresu przedmiotu umowy, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji technicznej/kosztorysowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w tym zgodnie ze wskazaniami nadzoru inwestorskiego, dla uzyskania końcowego efektu określonego w przedmiocie zamówienia, a więc wykonania zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia; Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością właściwą dla zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
c. oznakowania i należytego zabezpieczenia terenu budowy,
d. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczę-śliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów,
e. organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
f. zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
g. wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jako-ściowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do złożenia wniosku o zatwierdzenie materiałów lub urządzeń, jakie będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Nie dotyczy to materiałów uważanych za powszechne, pomocnicze, tymczasowe. Wniosek podlegać będzie zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru i/lub przez autora projektu. Użycie materiałów lub urządzeń bez zatwierdzonego wniosku jest niedopuszczalne,
h. dostarczania niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry tech-niczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących rea-lizowanego przedmiotu niniejszej umowy. W przypadku wątpliwej jakości materiałów użytych do wbudowania, Zamawiający ma prawo wykonania badań tych materiałów zgodnie z obowiązującymi normami w celu stwierdzenia ich jakości. Jeśli badania wykażą, że jakość zastosowanych materiałów nie spełnia przedmiotowych wymogów, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztem badań i na własny koszt dokona ich wymiany;
i. w przypadku robót zanikających lub podlegających zakryciu - zgłaszania Inspektorowi Nadzoru tychże prac do odbioru przed zasypaniem/zakryciem
j. poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i bieżącym nadzo-rem nad robotami oraz wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikają-cych z uzgodnień i opinii w tym także tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,
k. prowadzenia dokumentacji budowy oraz wykonania dokumentacji powy-konawczej budowy;
l. utrzymywania czystości terenu budowy oraz usuwania ewentualnych za-nieczyszczeń i zniszczeń dróg dojazdowych. W przypadku uchylania się Wykonawcy od utrzymywania czystości na drogach dojazdowych i placu budowy Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie tych czynności innej jednostce na koszt Wykonawcy;
m. wykonania (w razie potrzeby) odtworzenia terenu i nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania prac budowlanych, w tym także te-renu należącego do osób trzecich, o ile do jego uszkodzenia doszło w wyniku robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni do stanu nie gorszego niż pierwotny i zapewnienia przejezdności dróg i dojazdów;
n. uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu ro-bót, oraz likwidacji zaplecza własnego Wykonawcy niezwłocznie po za-kończeniu robót;
o. postępowania z powstałymi w toku prac odpadami zgodnie z obowiązują-cymi przepisami. Na Wykonawcy w szczególności ciążą wszystkie obo-wiązki wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów o odpadach;
p. uczestniczenia w trakcie realizacji zadania w spotkaniach koordynacyj-nych; spotkania są przewidziane na terenie budowy (w zależności od po-trzeb na wezwanie Zamawiającego); zobowiązuje się do uczestniczenia w naradach koordynacyjnych Kierownika robót, na danym etapie zaawansowania budowy,
q. usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestor-ski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia,
8) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje pro-dukty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wyma-gania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym.
9) Zadanie finansowane jest z budżetu Gminy Złoty Stok i współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (RPDS.03.03.01-IZ.00-02-414/20)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1729538,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1729538,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1729538,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAM-BUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE DAMIAN WĄCHAŁA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851610688

7.3.3) Ulica: Główna

7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-450

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1729538,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.