Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00061704/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego
w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiegow 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab99dbd5-827f-4051-b8f2-c57b1c3c7d56
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017525/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WDI.272.5.2025.DO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 945000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Obwód Drogowy w Goleniowie1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej na wybieranych przez
Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w
Goleniowie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6a do SWZ).
1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego
kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez
Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
1.3.Wskazana w pkt 1.2) ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.
1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.
1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności
Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi
przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz
przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu
przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół
pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca
składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku
z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę
remontów.
1.7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 405162 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Obwód Drogowy w Nowogardzie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przezZamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w
Nowogardzie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6b do SWZ).
1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego
kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez
Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
1.3. Wskazana w pkt 1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.
1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.
1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności
Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi
przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz
przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu
przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół
pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca
składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych,
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku
z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę
remontów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 404424 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Obwód Drogowy w Maszewie1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez
Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w
Maszewie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6c do SWZ).
1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego
kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez
Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
1.3 Wskazana w pkt 1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.
1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.
1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności
Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi
przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz
przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu
przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół
pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca
składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku
z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę
remontów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 352764 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405162 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405162 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-Probud Budowa Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000478544
7.3.3) Ulica: Tytanowa 8
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405162 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404424 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404424 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-Probud Budowa Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000478544
7.3.3) Ulica: Tytanowa 8
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404424 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352764 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352764 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-Probud Budowa Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000478544
7.3.3) Ulica: tytanowa 8
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352764 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblask. na dr. woj. maz. z podziałem na 9cz.-postę.039/25
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- "Odtworzenie nawierzchni jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 1917E na odc. od msc. Kurnos Drugi do msc. Nowy Świat"
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Prymusowa Wola"
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej jako dojazd do zabudowy jednorodzinnej i gruntów rolnych w m. Mazury na dz. nr. 304/2, 434/2, 434/1, 306/3, 299/2, 295/2 obręb 0005 Mazury.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.