eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówRemonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego
w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego
w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab99dbd5-827f-4051-b8f2-c57b1c3c7d56

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017525/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WDI.272.5.2025.DO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 945000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Obwód Drogowy w Goleniowie
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej na wybieranych przez
Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w
Goleniowie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6a do SWZ).
1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego
kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez
Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
1.3.Wskazana w pkt 1.2) ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.
1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.
1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności
Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi
przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz
przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu
przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół
pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca
składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku
z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę
remontów.
1.7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 405162 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Obwód Drogowy w Nowogardzie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez
Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w
Nowogardzie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6b do SWZ).
1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego
kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez
Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
1.3. Wskazana w pkt 1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.
1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.
1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności
Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi
przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz
przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu
przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół
pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca
składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych,
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku
z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę
remontów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 404424 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Obwód Drogowy w Maszewie
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez
Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w
Maszewie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6c do SWZ).
1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego
kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez
Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
1.3 Wskazana w pkt 1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.
1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.
1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności
Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi
przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz
przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu
przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół
pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca
składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku
z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę
remontów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 352764 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405162 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405162 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-Probud Budowa Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000478544

7.3.3) Ulica: Tytanowa 8

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405162 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404424 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579330 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404424 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-Probud Budowa Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000478544

7.3.3) Ulica: Tytanowa 8

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404424 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352764 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352764 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-Probud Budowa Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000478544

7.3.3) Ulica: tytanowa 8

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352764 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.