Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114893 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Zduńska Wola”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Zduńska Wola”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cb8ed32-da69-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Zduńska Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102678/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
W trybie przetargu nieograniczonego w 2020 r. wybrano wykonawcę usług zagospodarowania odpadów komunalnych na rok 2021 od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Zduńska Wola oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) następujących frakcji odpadów:
- odpady wielkogabarytowe – nieruchomości zamieszkałe (20 03 07);
- odpady wielkogabarytowe PSZOK (20 03 07);
- odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz betonowy, w tym okien i drzwi – nieruchomości zamieszkałe (17 01 07).
Ciąg dalszy w pozycji - Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEOŚ.GOK.271.8.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Zduńska Wola oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FB Serwis Kamieńsk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590740205
7.3.3) Ulica: ul. Wieluńska 50
7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk
7.3.5) Kod pocztowy: 97-360
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Po przeprowadzeniu kontroli, w następstwie poczynionych ustaleń WIOŚ w Łodzi wstrzymał działalność tego wykonawcy w zakresie składowania i magazynowania odpadów, w związku ze stwarzaniem zagrożenia zdrowia lub życia ludzi lub zagrożeniem zniszczenia środowiska, składowiska odpadów.
W związku z powyższym Zamawiający po wyczerpaniu możliwości dalszej realizacji zamówienia wynikających z umowy z wykonawcą, był zmuszony odstąpić od zawartej z wykonawcą umowy.
Z uwagi na to, że Zmawiający ma ustawowy obowiązek odbioru i zagospodarowania odpadów, jak również nie może zgodnie z prawem ich składować jest zobowiązany zabezpieczyć świadczenie tego rodzaju usług poprzez pilne udzielenie zamówienia na tożsamy zakres usług w
stosunku do rozwiązanej umowy.
Biorąc powyższe pod uwagę przedmiotowe zamówienie wprost wpisuje się w przesłankę określoną art. 214 ust. 1 pkt 5 Pzp., bowiem zaistniała sytuacja powoduje konieczność natychmiastowego udzielenia zamówienia., gdyż wymaga ona od Zamawiającego szczególnie szybkiej reakcji. Ponadto bezspornym, jest że udzielenie zamówienia jest konsekwencją
okoliczności, których wcześniej nie dało się przewidzieć i uniknąć, a potrzeba natychmiastowego zrealizowania zamówienia jest podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania natychmiastowych działań.
Z uwagi na to, ze odpady muszą być odbierane od mieszkańców nieprzerwanie w trybie ciągłym, w zaistniałej sytuacji nie da się zachować terminów określonych dla innych trybów zamówienia.
Przedmiotowe zamówienie jest udzielane wyłącznie na czas niezbędny do przeprowadzenia postępowania w trybie konkurencyjnym mającym na celu zabezpieczenie świadczenia ww. usług w dłuższym terminie.
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Ochrona budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli-2025 rok
- Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Rozbudowa ul. Kaczej od ul. Wiejskiej do ul. Krótkiej
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.