Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00513418/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy samochodów służbowych użytkowanych przez Oddział Regionalny AMW w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 122114001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.kr@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem skarbu państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy samochodów służbowych użytkowanych przez Oddział Regionalny AMW w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71795f7f-7d18-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Naprawy samochodowe - OR Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OK.2616.491.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 275966,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20598,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych w tym napraw, konserwacji i usuwanie awarii w 6 samochodach służbowych, stanowiących własność Zamawiającego, użytkowanych w siedzibie Zamawiającego w Krakowie przy ul. Montelupich 3
2. Przedmiot umowy określony został w ofercie Wykonawcy i obejmuje w szczególności:
a) naprawy wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdów;
b) naprawy powstałe w wyniku awarii;
c) serwis instalacji, urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdu;
d) wymiany zużytych części, podzespołów i elementów mechanicznych.
3. Naprawy, usuwanie awarii, konserwacja oraz wymiana zużytych materiałów i części zamiennych wykonywana będzie w pojazdach:
- Skoda Superb II sedan 2012 rok, 2.0 benzyna;
- Skoda Octavia III sedan 2013 rok, 1.8 benzyna;
- Skoda Octavia III kombi 2019 rok, 1.5 benzyna;
- Skoda Octavia II kombi 2011 rok, 1.6 diesel;
- Peugeot Partner Tepee 2016 rok, 1.6 benzyna;
- Peugeot Partner Furgon 2019 rok, 2.2 diesel;
zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy oraz kodami CPV:
- 50112000-3 – usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów;
- 50112100-4 - usługi w zakresie napraw samochodów;
- 50112110-7 - usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów;
- 50112200-5 - usługi w zakresie konserwacji samochodów
- 98394000-1 – usługi tapicerskie
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości pojazdów w przypadku ich zbycia.
4. Zakres napraw, konserwacji i obsługi technicznej pojazdów obejmuje:
a. naprawy i konserwacje;
b. naprawy blacharskie i lakiernicze;
c. naprawy bieżące, będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych lub wyeksploatowanych części zamiennych;
d. naprawy układów klimatyzacji pojazdów;
e. naprawy elementów wyposażenia i urządzeń wnętrza pojazdu;
f. niezbędne dla utrzymania właściwego stanu technicznego diagnostyki i regulacje mechanizmów oraz zespołów.
5. Zamawiający wymaga, aby warsztat, do którego będą podstawiane samochody do naprawy, mieścił się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, tj. 31-155 Kraków ul. Montelupich 3;
1) położenie i odległość do stacji serwisowej Wykonawcy, weryfikowane będzie w oparciu o wyszukiwarkę internetową google.pl/maps (najkrótsza trasa);
2) w przypadku gdy odległość stacji serwisowej Wykonawcy od siedziby Zamawiającego będzie większa niż wskazana w punkcie 1, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt ustawy Pzp, odrzuci ofertę Wykonawcy ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość aby naprawiany samochód został przewieziony do innego miejsca naprawy. W takim przypadku transport samochodu może odbyć się wyłącznie na lawecie, a koszty transportu pokrywa Wykonawca.
6. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej, zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów Zamawiającego, posiadającymi nowoczesne wyposażenie i oprogramowanie komputerowe, pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę pojazdów oraz był wyposażony co najmniej w:
a. podnośnik hydrauliczny;
b. stanowisko do naprawy samochodów;
c. stanowisko do diagnostyki komputerowej silnika;
d. stanowisko do geometrii tylnej i przedniej osi;
e. testery diagnostyczne.
7. Dopuszcza się wykonywanie usług przez podwykonawców. Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. Wykonawca zleca wykonanie części prac podwykonawcom na własny koszt i ryzyko.
8. Wykonanie usług odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zleceń w miarę potrzeb, w formie telefonicznej, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej.
9. Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy.
10. Przekazanie pojazdów do naprawy i odbiór po zrealizowaniu usługi dokonywane będą przez upoważnionego pracownika Zamawiającego na podstawie stosownych protokołów, stanowiących załącznik do Umowy.
11. Wykonawca usługi zobowiązany jest:
1) przyjmować samochody od Zamawiającego w terminie określonym w ofercie licząc od dnia zgłoszenia naprawy w formie określonej w ust. 9;
2) każdorazowo, przed przystąpieniem do wykonania usługi, Wykonawca musi uzyskać zgodę przedstawiciela Zamawiającego w zakresie obejmującym wykonanie napraw, ceny materiałów i części planowanych do wykorzystania (na podstawie wstępnej wyceny kosztorysowej) oraz terminu realizacji prac.
3) przedstawić na żądanie Zamawiającego części oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez nie wymagań producenta;
4) usunąć na własny koszt, w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wady lub usterki związane z wykonaną naprawą, zastosowaniem części lub materiałów;
5) ponieść koszty wynikłe z powodu błędnej diagnostyki lub wadliwie wykonanej naprawy, przy czym przez błędną diagnostykę lub wadliwie wykonaną naprawę rozumie się w szczególności przypadek powtarzania się usterki, mimo dokonanej przez Wykonawcę diagnostyki lub naprawy.
12. Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług w terminach zgodnych z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych.
13. Termin wykonania pojedynczej naprawy może ulec przedłużeniu wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w sytuacji oczekiwania na części spowodowane ich brakiem na rynku lokalnym lub w przypadku uzasadnionych okoliczności związanych z epidemią SARS-CoV2.
14. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg. powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy.
15. Części, mechanizmy, podzespoły, oleje i inne materiały użyte do napraw i usuwania awarii będą nowe, objęte gwarancją producenta.
16. Materiały eksploatacyjne użyte do naprawy powinny być dopuszczone przez producenta samochodu.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za pojazdy od czasu ich przyjęcia do naprawy do czasu przekazania Zamawiającemu.
18. Nie dopuszcza się dokonywania zmian konstrukcyjnych w naprawianych pojazdach.
19. Wykonanie napraw nieuzgodnionych z Zamawiającym nie będzie rodziło obowiązku zapłaty za wykonaną usługę.
20. Wykonawca jest gwarantem wszelkich usług i napraw wykonanych przez siebie i przez podwykonawców.
21. Na wykonany przedmiot zamówienia, (w tym: naprawa oraz zamontowane części) Wykonawca udzieli co najmniej 6-miesięcznej gwarancji, a zastosowane podzespoły oraz części będą posiadały ważną gwarancję producenta. Gwarancja będzie ważna przez co najmniej 6 miesięcy od dnia zamontowania w naprawianym pojeździe, jeśli producent nie zastrzegł terminu korzystniejszego.
22. Rozliczanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur przedstawionych przez Wykonawcę po zrealizowaniu usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
98394000-1 - Usługi tapicerskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28195,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28195,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28195,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Nodzyński Autoryzowana Stacja Obsługi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351005008
7.3.3) Ulica: Janińska, 18a
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK NODZYŃSKI AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI
jakie przetargi wygrała firma
MAREK NODZYŃSKI AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28195,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
- "Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis ogumienia w pojazdach użytkowanych przez ŚZDW w Kielcach i Rejony Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie"
- Przegląd i naprawa samochodów SGDO
- Świadczenie usług w zakresie obsług technicznych, napraw bieżących i powypadkowych pojazdów służbowych użytkowanych przez KPP w Szamotułach.
- Świadczenie usług w zakresie obsług technicznych i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych przez KPP w Rawiczu
- Usługa w zakresie napraw awaryjnych, obsług okresowych i konserwacji pojazdów: autobusów, samochodów dostawczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.