eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek"Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych" - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych” – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych” – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c4421c7-6950-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu pn.” Włocławska Akademia Kariery Zawodowej w Zespole Szkół Elektrycznych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Włocławska Akademia Kariery Zawodowej w Zespole Szkół Elektrycznych” realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338448/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.63.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 605861,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Wyposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej
1. Kompletny zestaw do badania silnika elektrycznego trójfazowego asynchronicznego klatkowego o mocy w zakresie od 0,5 kW do 2,5 kW wraz z wyposażeniem (pracownia elektryczna) zawód technik Elektryk
2. Płytka doświadczalna - układy cyfrowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 8 sztuk;
3. Zestaw edukacyjny z elektroniki (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 8 zestawów;
4. Oscyloskop cyfrowy II (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 3 sztuki;
5. Multimetr cyfrowy (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;
6. Generator funkcyjny z częstościomierzem (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 5 sztuk;
7. Generator funkcyjny z wyjściem mocy (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 3 sztuki;
8. Oscyloskop cyfrowy I (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 5 sztuk;
9. Przewody pomiarowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 160,00 m
10. Zestaw do nauki lutowania elementów THT (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 zestawów;
11. Uchwyt montażowy z lupą (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;
12. Tester sieci LAN i telefonicznych (pracownia elektroniczna)zawód technik elektronik – 16 sztuk;
13. Zaciskarka wtyczek RJ (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 16 sztuk;
14. Organizer z tworzywa sztucznego w formie skrzyneczki, na części elektroniczne, niewielkie narzędzia, drobne elementy montażowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 30 zestawów;
15. Suwmiarka (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

38600000-1 - Przyrządy optyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 307338,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Wyposażenie pracowni komputerowej
16. Tablica interaktywna (zestaw: tablica + uchwyt + projektor) - pracownia komputerowa, zawód technik informatyk – 3 zestawy;
17. Komputer dla ucznia wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 45 sztuk;
18. Monitor dla ucznia (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 45 sztuk;
19. Zestaw komputerowy dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 3 sztuki;
20. Monitor dla nauczyciela (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 3 sztuki;
21. Oprogramowanie do zarządzania pracownią komputerową - zawód technik informatyk – 48 sztuk;
22. Oprogramowanie biurowe do komputerów stacjonarnych dla uczniów i nauczycieli (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 48 sztuk;
23. Tablet wyposażenie pracowni zawodowej (pracownia informatyki) zawód technik informatyk – 32 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 298523,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349461,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349461,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349461,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000034996

7.3.3) Ulica: J. Krauthofera 36

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-203

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349461,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224744,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251116,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224744,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MaN Complex Grzywna Marek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MaN Complex Łapacz Norbert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290963417

7.3.3) Ulica: W. Przyborowskiego 4/1

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-417

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224744,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.