Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338448/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00007882/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-07
- 2022/BZP 00012899/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00017763/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych” – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c4421c7-6950-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu pn.” Włocławska Akademia Kariery Zawodowej w Zespole Szkół Elektrycznych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Włocławska Akademia Kariery Zawodowej w Zespole Szkół Elektrycznych” realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338448/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.63.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 605861,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Wyposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej1. Kompletny zestaw do badania silnika elektrycznego trójfazowego asynchronicznego klatkowego o mocy w zakresie od 0,5 kW do 2,5 kW wraz z wyposażeniem (pracownia elektryczna) zawód technik Elektryk
2. Płytka doświadczalna - układy cyfrowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 8 sztuk;
3. Zestaw edukacyjny z elektroniki (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 8 zestawów;
4. Oscyloskop cyfrowy II (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 3 sztuki;
5. Multimetr cyfrowy (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;
6. Generator funkcyjny z częstościomierzem (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 5 sztuk;
7. Generator funkcyjny z wyjściem mocy (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 3 sztuki;
8. Oscyloskop cyfrowy I (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 5 sztuk;
9. Przewody pomiarowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 160,00 m
10. Zestaw do nauki lutowania elementów THT (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 zestawów;
11. Uchwyt montażowy z lupą (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;
12. Tester sieci LAN i telefonicznych (pracownia elektroniczna)zawód technik elektronik – 16 sztuk;
13. Zaciskarka wtyczek RJ (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 16 sztuk;
14. Organizer z tworzywa sztucznego w formie skrzyneczki, na części elektroniczne, niewielkie narzędzia, drobne elementy montażowe (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 30 zestawów;
15. Suwmiarka (pracownia elektroniczna) zawód technik elektronik – 15 sztuk;
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
38600000-1 - Przyrządy optyczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 307338,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Wyposażenie pracowni komputerowej16. Tablica interaktywna (zestaw: tablica + uchwyt + projektor) - pracownia komputerowa, zawód technik informatyk – 3 zestawy;
17. Komputer dla ucznia wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 45 sztuk;
18. Monitor dla ucznia (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 45 sztuk;
19. Zestaw komputerowy dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 3 sztuki;
20. Monitor dla nauczyciela (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 3 sztuki;
21. Oprogramowanie do zarządzania pracownią komputerową - zawód technik informatyk – 48 sztuk;
22. Oprogramowanie biurowe do komputerów stacjonarnych dla uczniów i nauczycieli (pracownia komputerowa) zawód technik informatyk – 48 sztuk;
23. Tablet wyposażenie pracowni zawodowej (pracownia informatyki) zawód technik informatyk – 32 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 298523,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349461,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349461,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349461,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000034996
7.3.3) Ulica: J. Krauthofera 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349461,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224744,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251116,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224744,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MaN Complex Grzywna Marek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MaN Complex Łapacz Norbert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290963417
7.3.3) Ulica: W. Przyborowskiego 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224744,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.