Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00296974/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
- 2022/BZP 00397106/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00428114/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00429107/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00454237/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00487492/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00507166/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
- 2022/BZP 00507333/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
- 2023/BZP 00009786/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00051995/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOLNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stolno
1.5.2.) Miejscowość: Stolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-212
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 677 09 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stolno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stolno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stolno.com.pl/przetargi/231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a9dd47-171a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017494/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w Stolnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SASI.271.06.2022.JF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków”.
4.2. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Stolno poprzez budowę m.in. komory zlewczej, modernizację konstrukcji rowów biologicznych, wymianę instalacji i urządzeń technologicznych, budowę instalacji odwadniania i higienizacji osadów.
W ramach inwestycji należy w szczególności wykonać:
1) Budynek techniczno-socjalny zaplecza,
2) Punkt zlewny, mechaniczna obróbka ścieków,
3) Pompa wielofunkcyjna,
4) Zbiornik retencyjno-uśredniający,
5) Rowy cyrkulacyjne remont,
6) Rów cyrkulacyjny budowa,
7) Osadnik wtórny i pompownia flotatu,
8) Zbiornik osady nadmiernego,
9) Budynek stacji odwodniania osadu z wyposażeniem,
10) Budynek gospodarczy,
11) Komora pomiarowa ścieków,
12) Przebudowa zewnętrznej kanalizacji,
13) Instalacje elektryczne i AKPiA
14) Roboty pomocnicze.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego oraz dokonania rozruchu całości instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
50512000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12671103,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14492585,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12671103,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Newater Sp. z o.o. Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ogólnobudowlana MAS-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992872309
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-266
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEWATER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NEWATER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12671103,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Wiaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.