eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu kwartalnego budynków i pojazdów służbowych Policji w województwie kujawsko - pomorskim.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114991 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu kwartalnego budynków i pojazdów służbowych Policji w województwie
kujawsko – pomorskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 47 7511631

1.5.8.) Numer faksu: 477515319

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu kwartalnego budynków i pojazdów służbowych Policji w województwie
kujawsko – pomorskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1992bc62-a0df-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017185/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz usługi monitoringu kwartalnego budynków i pojazdów służbowych Policji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040931/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-3-11

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252404,27 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP Aleksandrów Kujawski (Miasto Aleksandrów Kujawski i powiat aleksandrowski).
Szacunkowa ilość wykonywanych usług: 54

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 6225,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP Brodnica (Miasto Brodnica i powiat brodnicki)
Szacunkowa ilość usług: 253

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 33145,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KMP/KWP Bydgoszcz (Miasto Bydgoszcz i powiat bydgoski)
Szacunkowa ilość usług: 433

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 37102,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP Chełmno (Miasto Chełmno i powiat chełmiński)
Szacunkowa ilość usług: 62

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 7251,51 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP Golub-Dobrzyń (Miasto Golub-Dobrzyń i powiat golubsko-dobrzyński)
Szacunkowa ilość usług: 42

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 6613,58 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków i samochodów
KMP w Grudziądzu (Miasto Grudziądz powiat grudziądzki)
Szacunkowa ilość usług: 201

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 26095,09 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP w Inowrocławiu (Miasto Inowrocław i powiat inowrocławski)
Szacunkowa ilość usług: 187

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 20538,15 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP LIPNO (Miasto Lipno i powiat lipnowski)
Szacunkowa ilość usług: 109

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 12221,99 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP Mogilno (Miasto Mogilno i powiat mogileński)
Szacunkowa ilość usług: 122

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 12216,59 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP w Nakle nad Notecią (Miasto Nakło nad Notecią i powiat nakielski)
Szacunkowa ilość usług: 138

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 10982,44 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP Radziejów (Miasto Radziejów i powiat radziejowski)
Szacunkowa ilość usług: 183

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 19333,66 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP Rypin (Miasto Rypin i powiat rypiński)
Szacunkowa ilość usług: 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 10608,62 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP w Sępólnie Krajeńskie (Miasto Sępólno Krajeńskie i powiat sępoleński)
Szacunkowa ilość usług: 183

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 19647,80 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP w Świeciu (Miasto Świecie i powiat świecki)
Szacunkowa ilość usług: 83

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 9382,31 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KMP Toruń (Miasto Toruń i powiat toruński)
Szacunkowa ilość usług: 308

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 28879,76 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP w Tucholi (Miasto Tuchola i powiat tucholski)
Szacunkowa ilość usług: 94

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 9862,11 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KPP Wąbrzeźno (Miasto Wąbrzeźno i powiat wąbrzeski)
Szacunkowa ilość usług: 73

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 9593,54 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów
KMP Włocławek (Miasto Włocławek i powiat włocławski)
Szacunkowa ilość usług: 818

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 60967,48 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów KPP Żnin
(Miasto Żnin i powiat żniński)
Szacunkowa ilość usług: 133

4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 11736,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8399,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918

7.3.3) Ulica: Gładka 11

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarci umowy.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5008,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5008,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERRA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360367581

7.3.3) Ulica: Wzgórze Bernadowo 200

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-583

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5008,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23591,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918

7.3.3) Ulica: Gładka 11

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20934,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918

7.3.3) Ulica: Gładka 11

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33302,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918

7.3.3) Ulica: Gładka 11

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9323,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9323,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERRA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360367581

7.3.3) Ulica: Wzgórze Bernadowo 200

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-583

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9323,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156517,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918

7.3.3) Ulica: Gładka 11

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20208,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918

7.3.3) Ulica: Gładka 11

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.