Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040931/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114991 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu kwartalnego budynków i pojazdów służbowych Policji w województwie
kujawsko – pomorskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7511631
1.5.8.) Numer faksu: 477515319
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu kwartalnego budynków i pojazdów służbowych Policji w województwiekujawsko – pomorskim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1992bc62-a0df-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017185/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz usługi monitoringu kwartalnego budynków i pojazdów służbowych Policji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040931/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-3-11
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252404,27 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP Aleksandrów Kujawski (Miasto Aleksandrów Kujawski i powiat aleksandrowski).
Szacunkowa ilość wykonywanych usług: 54
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 6225,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP Brodnica (Miasto Brodnica i powiat brodnicki)
Szacunkowa ilość usług: 253
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 33145,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKMP/KWP Bydgoszcz (Miasto Bydgoszcz i powiat bydgoski)
Szacunkowa ilość usług: 433
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 37102,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP Chełmno (Miasto Chełmno i powiat chełmiński)
Szacunkowa ilość usług: 62
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 7251,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP Golub-Dobrzyń (Miasto Golub-Dobrzyń i powiat golubsko-dobrzyński)
Szacunkowa ilość usług: 42
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 6613,58 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków i samochodówKMP w Grudziądzu (Miasto Grudziądz powiat grudziądzki)
Szacunkowa ilość usług: 201
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 26095,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP w Inowrocławiu (Miasto Inowrocław i powiat inowrocławski)
Szacunkowa ilość usług: 187
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 20538,15 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP LIPNO (Miasto Lipno i powiat lipnowski)
Szacunkowa ilość usług: 109
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 12221,99 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP Mogilno (Miasto Mogilno i powiat mogileński)
Szacunkowa ilość usług: 122
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 12216,59 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP w Nakle nad Notecią (Miasto Nakło nad Notecią i powiat nakielski)
Szacunkowa ilość usług: 138
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 10982,44 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP Radziejów (Miasto Radziejów i powiat radziejowski)
Szacunkowa ilość usług: 183
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 19333,66 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP Rypin (Miasto Rypin i powiat rypiński)
Szacunkowa ilość usług: 80
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 10608,62 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP w Sępólnie Krajeńskie (Miasto Sępólno Krajeńskie i powiat sępoleński)
Szacunkowa ilość usług: 183
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 19647,80 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP w Świeciu (Miasto Świecie i powiat świecki)
Szacunkowa ilość usług: 83
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 9382,31 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKMP Toruń (Miasto Toruń i powiat toruński)
Szacunkowa ilość usług: 308
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 28879,76 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP w Tucholi (Miasto Tuchola i powiat tucholski)
Szacunkowa ilość usług: 94
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 9862,11 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKPP Wąbrzeźno (Miasto Wąbrzeźno i powiat wąbrzeski)
Szacunkowa ilość usług: 73
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 9593,54 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodówKMP Włocławek (Miasto Włocławek i powiat włocławski)
Szacunkowa ilość usług: 818
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 60967,48 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dezynfekcji, deratyzacji i dezynsekcji budynków i samochodów KPP Żnin(Miasto Żnin i powiat żniński)
Szacunkowa ilość usług: 133
4.5.3.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 11736,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8399,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918
7.3.3) Ulica: Gładka 11
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarci umowy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5008,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5008,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360367581
7.3.3) Ulica: Wzgórze Bernadowo 200
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-583
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5008,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23591,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918
7.3.3) Ulica: Gładka 11
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20934,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918
7.3.3) Ulica: Gładka 11
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33302,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918
7.3.3) Ulica: Gładka 11
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9323,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9323,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360367581
7.3.3) Ulica: Wzgórze Bernadowo 200
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-583
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9323,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zadaniu zostały odrzucone.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156517,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918
7.3.3) Ulica: Gładka 11
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20208,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dezino Maciej Nowczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340831918
7.3.3) Ulica: Gładka 11
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 2025
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Zakup wraz z dostawą przełączników rdzeniowych do szkieletu sieci
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, zamgławiania i usuwania gniazd owadów... Oznaczenie sprawy: DNZP.261.66.2024
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
- "KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.