Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047628/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00061867/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni placu przy Domu Ludowym w Chojęcinie-Parcelach”
w ramach zadania
„Modernizacja Domu Ludowego w Chojęcinie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRALIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Bralin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-640
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 11 201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bralin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bralin.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont nawierzchni placu przy Domu Ludowym w Chojęcinie-Parcelach”w ramach zadania
„Modernizacja Domu Ludowego w Chojęcinie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31604e59-85c1-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013689/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Remont nawierzchni placu przy Domu Ludowym w Chojęcinie-Parcelach” w ramach zadania „Modernizacja Domu Ludowego w Chojęcinie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047628/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest „Remont nawierzchni placu przy Domu Ludowym w Chojęcinie-Parcelach” w ramach zadania „Modernizacja Domu Ludowego w Chojęcinie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego”
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in.:
1) demontaż pozostałości po fundamencie opłotowania oraz demontaż krawężników,
2) wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwą AC11W śr. Gr. 1cm (193 Mg),
3) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5cm z betonu asfaltowego AC11S na powierzchni ok. 2569 m2,
4) wyprofilowanie i umocnienie poboczy o szerokości 0,75mm kamieniem łamanym – gr. warstwy – 15cm na powierzchni ok. 62 m2
5) wykonanie opaski ze żwiru płukanego na folii ogrodniczej,
6) Realizacja inwestycji parkingu dotyczy wykonania na istniejącej podbudowie nawierzchni asfaltowych, zjazdy wykonać na nowej podbudowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270731,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270731,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270731,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619-18-10-367
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kępno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-640
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KĘPIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KĘPIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270731,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.