eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BożkówDostawa ciągnika rolniczego do ZSCKR w Bożkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego do ZSCKR w Bożkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 89A

1.5.2.) Miejscowość: Bożków

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-441

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748714275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-bozkowdzs@edu.dolnyslask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsckr.bozkow.dolnyslask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego do ZSCKR w Bożkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5c64b44-b7ff-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5c64b44-b7ff-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Portal Dostępowy | (ezamowienia.gov.pl)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZS.26260.2.2023.PH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o następujących parametrach i wyposażeniu:
 rok produkcji: nie starszy niż 2022 r.
 ciągnik rolniczy o mocy 110-120 KM
 silnik minimum 4 cyl o poj. Od 3,5 – 4,0 l
 norma emisji spalin TIE5
 skrzynia biegów z półbiegami włączanym i pod obciążeniem, minimum 3 zakresy, minimum 8 półbiegów,
 tryb automatyczny przynajmniej na jednym zakresie,
 rewers elektrohydrauliczny
 oś przednia amortyzowana
 tempomat: pamięć dwóch prędkości obrotowych silnika,
 napędy: załączane elektro hydraulicznie z trybem automatycznym,
 hamulce: tarczowe mokre ster. Hydraulicznie na 4 koła,
 WOM: 540/ 1000 obr./min
 wydajność układu hydraulicznego na wyjściach minimum 70l/ min, wyjścia hydr. minimum 2 pary
 tylny TUZ: szybko – sprzęt kat.3, udźwig tylnego TUZ: minimum 5000 kg
 EHR ( elektrohydrauliczna regulacja tylnego podnośnika, sterowanie dodatkowe z błotnika)
 przedni TUZ o udźwigu minimum1,8 T z parą hydrauliki wyprowadzoną na przód traktora,
 zaczep: zaczep główny automatyczny z regulacją wysokości,
 zaczep: dolny polowy,
 wspomaganie układu kierowniczego
 kabina: homologowana na 2 osoby z siedzeniem pasażera,
 fotel operatora: amortyzowany pneumatycznie, reg. Podłokietniki, oparcie, fotel obracany 15%,
 klimatyzacja: kabina klimatyzowana z ogrzewaniem
 deska rozdzielcza: z dużym czytelnym wyświetlaczem ciekłokrystalicznym
 kolumna kierownicy: regulowana
 oświetlenie drogowe, oświetlenie robocze
 ogumienie rolnicze minimum P 380/70/R24; T520/70/R34
 obciążniki przednie minimum 500 kg
 hamulce przyczep: pneumatyczne 1 i 2 obwodowe
 radioodtwarzacz
 oświetlenie ostrzegawcze – kogut
 komputer ISOBUS- ekran dotykowy minimum 7''
 antena GPS współpracująca z systemem ISOBUS,
 przygotowanie ciągnika do prowadzenia nauki jazdy zgodnie z wymogami WORD
2. Warunki pozostałe:
a. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego ( 57-441 Bożków 89a ) w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ,
b. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty związane z ciągnikiem,
c. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych ( w tym umożliwiające jego rejestrację) oraz katalog części zamiennych i instrukcje obsługi i eksploatacji w języki polskim.
3. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony ciągnik wynosi 18 m-cy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika.
5. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca.
6. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności:
a. koszty dojazdu,
b. robocizny,
c. pobytu serwisantów,
d. transportu maszyny do serwisu,
e. fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.
8. W miejscu dostawy ciągnika wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatora ciągnika w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji.
9. Oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprany i spełniać wymagania techniczne ,jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
10. Odbiór ciągnika obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia ( parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertę Wykonawcy.
11. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 16700000-2 Ciągniki

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
a. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
b. (Kg) Okres gwarancji jakości – waga 40%
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
a. cena wg zasady im mniej tym lepiej,
b. okres gwarancji wg zasady im więcej tym lepiej.
3. Sposób oceny ofert:
a. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKg
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,

b. PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”
PKg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres
gwarancji”,
c. Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena” (PKc) zostanie obliczona wg następującej formuły:
PKc = Cn / Cb x 60
gdzie:
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”,
Cn - cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych),
Cb - cena brutto oferty badanej.
d. Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres gwarancji” (Kg) zostanie obliczona wg następującego schematu: PKg= (G oceniana/ Gmax) x 40
gdzie:
PKg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres
gwarancji”,
G oceniana - wielkość okresu gwarancji ocenianej oferty
G max - wielkość najdłuższego okresu gwarancji spośród złożonych ofert wykonawców

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp;
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP oraz w zakresie określonym w art. 108 ust. I pkt 4 ustawy Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo — w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
5) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. I pkt 4 ustawy PZP o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przesłanki dopuszczalności zmiany umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Opisane we wzorze umowy przesłanki dopuszczalności jej zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.