eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Dostawa środków czystości na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego Oddziałów"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków czystości na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego Oddziałów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: achlewicka@mnw.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91be99da-9492-4e9d-a739-d97ad139fa42

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa środków czystości na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego Oddziałów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91be99da-9492-4e9d-a739-d97ad139fa42

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5P/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego Oddziałów.
2. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający będzie dokonywał sukcesywnych zleceń (zamówień cząstkowych) na dostawę poszczególnych pozycji wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, w określonych w zleceniu ilościach, w zależności od bieżących potrzeb.
3. W Formularzu asortymentowo-cenowym wskazana jest przewidywana ilość poszczególnych środków czystości, jaką Zamawiający planuje zlecić do dostawy w okresie obowiązywania umowy. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak będzie nie mniejsza niż 70 % przewidywanej ilości w każdej pozycji.
4. Dostawy będą realizowane do następujących lokalizacji:
a. Gmach Główny Muzeum Narodowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa
b. Kamienica Krystall, Al. Jerozolimskie 59, 00-697 Warszawa
c. Stolarnia, ul. St. Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa
d. Muzeum Plakatu, ul. St. Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa
e. Muzeum Rzeźby w Królikarni, ul. Puławska 113 A, 02-707 Warszawa
f. Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, ul. Zamkowa 49, 05-480 Karczew.
5. Konkretna lokalizacja wskazywana będzie każdorazowo w danym zleceniu.
6. Zamawiający będzie zlecał realizację poszczególnych dostaw przeciętnie jeden raz w miesiącu.
7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.
8. Maksymalny termin realizacji danego zlecenia (zamówienia cząstkowego) wynosi 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zlecenia. Termin realizacji zamówienia cząstkowego stanowi jedocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji zamówienia cząstkowego za co otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z Rozdz. XX SWZ.
9. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
10. Wszystkie dostarczone środki czystości muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa, a także muszą być dopuszczone do obrotu, fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji i wolne od wad.
11. Kody CPV: 39830000-9 – środki czyszczące.
12. Podwykonawstwo.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy podwykonawców wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, które powierzy im do wykonania oraz podania ich firm jeżeli są znane na dzień złożenia oferty.13. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych.
1) W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.