Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00074990/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków czystości na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego Oddziałów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: achlewicka@mnw.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91be99da-9492-4e9d-a739-d97ad139fa421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków czystości na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego Oddziałów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91be99da-9492-4e9d-a739-d97ad139fa42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego Oddziałów.
2. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający będzie dokonywał sukcesywnych zleceń (zamówień cząstkowych) na dostawę poszczególnych pozycji wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, w określonych w zleceniu ilościach, w zależności od bieżących potrzeb.
3. W Formularzu asortymentowo-cenowym wskazana jest przewidywana ilość poszczególnych środków czystości, jaką Zamawiający planuje zlecić do dostawy w okresie obowiązywania umowy. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak będzie nie mniejsza niż 70 % przewidywanej ilości w każdej pozycji.
4. Dostawy będą realizowane do następujących lokalizacji:
a. Gmach Główny Muzeum Narodowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa
b. Kamienica Krystall, Al. Jerozolimskie 59, 00-697 Warszawa
c. Stolarnia, ul. St. Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa
d. Muzeum Plakatu, ul. St. Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa
e. Muzeum Rzeźby w Królikarni, ul. Puławska 113 A, 02-707 Warszawa
f. Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, ul. Zamkowa 49, 05-480 Karczew.
5. Konkretna lokalizacja wskazywana będzie każdorazowo w danym zleceniu.
6. Zamawiający będzie zlecał realizację poszczególnych dostaw przeciętnie jeden raz w miesiącu.
7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.
8. Maksymalny termin realizacji danego zlecenia (zamówienia cząstkowego) wynosi 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zlecenia. Termin realizacji zamówienia cząstkowego stanowi jedocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji zamówienia cząstkowego za co otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z Rozdz. XX SWZ.
9. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
10. Wszystkie dostarczone środki czystości muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa, a także muszą być dopuszczone do obrotu, fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji i wolne od wad.
11. Kody CPV: 39830000-9 – środki czyszczące.
12. Podwykonawstwo.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy podwykonawców wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, które powierzy im do wykonania oraz podania ich firm jeżeli są znane na dzień złożenia oferty.13. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych.
1) W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
- Środki czystości
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.