Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471918/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Implementacja w zakresie rozbudowy, udoskonalania i serwisowania
Systemu do Obsługi Pośredników Finansowych (SOPF)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366974655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przedzamcze 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kpfr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpfr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6963521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Implementacja w zakresie rozbudowy, udoskonalania i serwisowaniaSystemu do Obsługi Pośredników Finansowych (SOPF)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64f0f459-720c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPFR/SOPF/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 199351,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65146,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa implementacji w zakresie rozbudowy, udoskonalania i serwisowania Systemu do Obsługi Pośredników Finansowych (SOPF), w wymiarze do 200 roboczogodzin (min. 60 roboczogodzin) w okresie 12m, miesięcy, składająca się z:
1) Serwisowania utrzymania systemu:
Serwis będzie polegać na serwisowaniu, administrowaniu, monitorowaniu działania i bieżącym usuwaniu problemów, błędów w funkcjonowaniu SOPF (Systemu do Obsługi Pośredników Finansowych), do którego Zamawiający ma pełnię praw autorskich. Serwis obejmuje całą aplikację SOPF, tj. zarówno program w zakresie, w jakim funkcjonuje na dzień zawarcia umowy, jak i nowe moduły, które w okresie obowiązywania umowy zostaną uruchomione dla użytkowników.
2) Implementacji w zakresie rozbudowy, udoskonalania i konsultacji:
Rozbudowa polegać będzie na implementacji, zaprojektowaniu, zaprogramowaniu i wdrożeniu modułów i nowych funkcjonalności systemu informatycznego Zamawiającego do obsługi Pośredników Finansowych - „SOPF”, do którego Zamawiający ma pełnię praw autorskich. Przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ - Wzór umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ,
- Wzór Umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48440000-4 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Primigenius Maciej Kabaciński, Mariusz Klonowski, Bartosz Kubacki, Łukasz Szymański Spółka Cywilna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maciej Kabaciński, Mariusz Klonowski, Bartosz Kubacki, Łukasz Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542924996
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-240
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- ZAŁADUNEK, TRANSPORT, ROZŁADUNEK I WYPOZIOMOWANIE KONTENERÓW MIESZKALNYCH 20' W ILOŚCI 300 SZTUK I KONTENERÓW SANITARNYCH 20" WRAZ ZE ZBIORNIKAMI FEKALNYMI W ILOŚCI 20 SZTUK.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i przetwarzania odpadów komunalnych.
- Program poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatu toruńskiego
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Miasta i Gminy Kańczuga.
- Dostawa i montaż bandy pneumatycznej na tor żużlowy w Toruniu
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca obsługa w zakresie serwisu i konserwacji systemów monitoringu CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- ZP 53/24 Usługa nadzoru autorskiego nad systemami AMMS, InfoMedica oraz HRPortal
- ZP 52/24 Usługa nadzoru autorskiego oraz wsparcia nad systemem PACS
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
więcej: Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.