Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526151/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00020015/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu ZOZ we Włoszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ WE WŁOSZCZOWIE - SZPITAL POWIATOWY IM. JANA PAWŁA II
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413883837
1.5.8.) Numer faksu: 413883877
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@zozwloszczowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwloszczowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wloszczowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu ZOZ we Włoszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d8df15-882b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018416/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 584772,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych (o kodach 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09*, 18 01 08*, 18 01 82*) w ilości szacunkowej około 50 000 kg z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II przez okres 12 miesięcy.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- odbiór i transport (musi odbywać się specjalistycznym pojazdem spełniającym wymagania ADR),
- unieszkodliwienie odpadów w spalarni (następować będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 402772,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów komunalnych (o kodach 15 01 02, 20 03 01 i 20 01 08) w łącznej ilości rocznej około 900 m3 tj.:
a) ok 890 m3 odpadów rocznie o kodach (20 03 01 i 15 01 02), tj. ok. 74 m3 odpadów miesięcznie;
b) ok 9 m3 odpadów rocznie o kodzie (20 01 08), tj. ok 0,75 m3 odpadów pokonsumpcyjnych miesięcznie;
z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II przez okres 12 miesięcy.
Ponadto w ramach ww. pakietu Wykonawca zobowiązuje się do:
a) bezpłatnego wyposażenia Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 1100 l oraz jednego pojemnika (szczelnie zamykanego) do gromadzenia odpadów pokonsumpcyjnych o pojemności 240 l,
b) opróżniania pojemników z odpadów oraz ich przekazywania podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania,
c) na żądanie Zamawiającego przedstawiania dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów podmiotowi, o którym mowa w lit. „b”,
d) realizowania usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
e) zapewnienia niezbędnych do prawidłowego i starannego wykonania umowy urządzeń, środków transportu, odpowiedniej liczby pracowników itp.,
f) dostarczenia do miejsca odbioru odpadów i ustawienia uzgodnionej ilości
i rodzaju pojemników,
g) wymiany i naprawy na własny koszt pojemników w przypadku uszkodzeń lub zużycia,
h) opróżniania pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 i 15 01 02 - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,
i) mycia i dezynfekcji kontenerów nie rzadziej niż raz w tygodniu,
j) wymiany pojemnika do gromadzenia odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,
k) usuwania odpadów komunalnych zalegających poza pojemnikami z powodu ich przepełnienia,
l) zapewnienia warunków bezpieczeństwa w obszarze wykonywania usługi oraz uporządkowanie terenu po każdym odbiorze,
m) przestrzeganie przepisów bhp oraz ppoż. w czasie świadczenia usługi na terenie obiektów Zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 181999,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMONDIS Medison Sp. z o.o. – Lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu – Konsorcjant 1/ REMONDIS Medison Chrzanów Sp. z o.o. – Konsorcjant 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273738168
7.3.3) Ulica: Puszkina 41
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-24 do 2024-02-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II działając
na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 2.
Uzasadnienie
Stosownie do postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia po-stępowanie jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Do przedmiotowego pakietu wpłynęły dwie oferty. Ceny obydwu złożonych ofert przewyższają środki finan-sowe jakimi dysponuje Zamawiający i nie ma możliwości ich zwiększenia. W tych okolicznościach Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349920,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Remont drogi powiatowej nr 1887T Wałkonowy Górne - Bałków - dr. pow. Nr 0233T od km 0+460 do km 2+260
- Remont drogi powiatowej nr 1888T Damiany - Chlewska Wola - Stawki - Mękarzów- Dąbrówka - do gr. woj. Świętokrzyskiego - ( dr. pow. nr 1785S - Rędziny ) od km 2+400 do km 3+100
- Zakup i dostawa wyposażenia do realizacji kursów i prowadzenia zajęć w ramach projektu" Nowa jakość kształcenia branżowego w Technikum nr 1 we Włoszczowie"
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dygowie"
- Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia zanieczyszczonej odpadami medycznymi ziemi.
- ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.