Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061988/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115135 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa – zabezpieczenie dna wąwozów lessowych przed erozją w ciągu dróg wewnętrznych w miejscowościach Góry Wysokie, Kamień Łukawski i Winiary oraz remont drogi gminnej w miejscowości Mściów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15
1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 83 11 471
1.5.8.) Numer faksu: 15 83 11 404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dwikozy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa – zabezpieczenie dna wąwozów lessowych przed erozją w ciągu dróg wewnętrznych w miejscowościach Góry Wysokie, Kamień Łukawski i Winiary oraz remont drogi gminnej w miejscowości Mściów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e878a0b9-ba0e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010612/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 PRZEBUDOWA – ZABEZPIECZENIE DNA WĄWOZU LESSOWEGO PRZED EROZJĄ W CIĄGU DROGI WEWNĘTRZNEJ NR EWID. DZ. 268 W MIEJSCOWOŚCI GÓRY WYSOKIE KIERUNEK UJĘCIE WODY w km 0+100,00 do km 0+400,00
1.1.13 PRZEBUDOWA – ZABEZPIECZENIE DNA WĄWOZU LESSOWEGO PRZED EROZJĄ W CIĄGU DROGI WEWNĘTRZNEJ NR EWID. DZ. 166 W MIEJSCOWOŚCI KAMIEŃ ŁUKAWSKI W KIERUNKU ZABUDOWAŃ w km 0+000,00 do km 0+550,00
1.1.14 PRZEBUDOWA – ZABEZPIECZENIE DNA WĄWOZU LESSOWEGO PRZED EROZJĄ W CIĄGU DROGI WEWNĘTRZNEJ NR EWID. DZ. 498 W MIEJSCOWOŚCI WINIARY w km 0+000,00 do km 0+450,00
1.1.15 REMONT DROGI GMINNEJ NR 320039T MŚCIÓW – STARA WIEŚ od km 0+000,00 do km 0+770,00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061988/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.03.2021.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1045895,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 823469,18 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEBUDOWA – ZABEZPIECZENIE DNA WĄWOZU LESSOWEGO PRZED EROZJĄ W CIĄGU DROGI WEWNĘTRZNEJ NR EWID. DZ. 268 W MIEJSCOWOŚCI GÓRY WYSOKIE KIERUNEK UJĘCIE WODY w km 0+100,00 do km 0+400,00Zakres:
Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych o wymiarach 300x150x15 lub 300x100x15 z wypełnieniem wolnych przestrzeni – beton B10. Na odcinku od km 0+100 do km 0+360 wykonanie wzmocnienia skarpy z płyt betonowych ażurowych 60x40x8 z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementowo – piaskową. Na pozostałym odcinku od km 0+360 do km 0+400 wykonanie poboczy w istniejącym pasie drogowym.
Długość odcinka 300mb, szerokość 3,00m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 184466,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEBUDOWA – ZABEZPIECZENIE DNA WĄWOZU LESSOWEGO PRZED EROZJĄ W CIĄGU DROGI WEWNĘTRZNEJ NR EWID. DZ. 166 W MIEJSCOWOŚCI KAMIEŃ ŁUKAWSKI W KIERUNKU ZABUDOWAŃ w km 0+000,00 do km 0+550,00Zakres:
Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – tłucznia kamiennego 31,5/63 o grubości warstwy 25 cm a następnie zamknięcie tej warstwy od góry nawierzchnią z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8cm. Krawędzie jezdni wzmocnione będą krawężnikami betonowymi o grubości 15cm na których w wąwozie wspierać się będą płyty betonowe ażurowe 60x40x8 z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementowo – piaskową stanowiące wzmocnienie skarpy wąwozu. Na odcinkach poza wąwozem wykonane będą pobocza kamienne w istniejącym pasie drogowym.
Długość odcinka 550mb, szerokość 3,00m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 323190,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEBUDOWA – ZABEZPIECZENIE DNA WĄWOZU LESSOWEGO PRZED EROZJĄ W CIĄGU DROGI WEWNĘTRZNEJ NR EWID. DZ. 498 W MIEJSCOWOŚCI WINIARY w km 0+000,00 do km 0+450,00Zakres:
Wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem dla gruntu uprzednio stabilizowanego wapnem, C 1,5/ 2 wykonane bezpośrednio w korycie drogi z uprzednim doziarnieniem kruszywem 0-31,5mm w ilości 20% objętości wraz z pielęgnacją.
Następnie podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 o grubości warstwy 15 cm oraz zamknięcie tych warstw od góry dwoma warstwami bitumicznymi wiążącą i ścieralną o grubości 4cm każda; wykonanie wzmocnienia skarpy z płyt betonowych ażurowych 60x40x8 z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementowo – piaskową.
Na pozostałych odcinkach wykonanie poboczy w istniejącym pasie drogowym.
Długość odcinka 450mb, szerokość 3,00m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 225325,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT DROGI GMINNEJ NR 320039T MŚCIÓW – STARA WIEŚ od km 0+000,00 do km 0+770,00Zakres:
Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej, istniejących poboczy oraz istniejących zjazdów w pasie drogowym.
Konstrukcja jezdni: 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 75kg/m2 – warstwa profilująca z betonu asfaltowego.
Konstrukcja pobocza: podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją kationową, 25cm – kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu 0-63,
Konstrukcja zjazdów kamiennych: podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją kationową, 25cm – kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu 0-63.
Długość odcinka 770mb, szerokość od 3,00m do 4,00mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 312913,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252692,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe PRIMA - BUD Andrzej Sobczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8641317628
7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 5A
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369868,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423735,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369868,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8661735240
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369868,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171592,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235782,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171592,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8661735240
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171592,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279526,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361786,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279526,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8661735240
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279526,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.