Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00097875/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115153 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jajek do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002830332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowo 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-265
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@mopsgdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jajek do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a3cadb1-d8b6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002397/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj kurzych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097875/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZP.322.3.5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy towaru będą odbywać się zgodnie z zamówieniami szczegółowymi składanymi przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Termin realizacji każdorazowego zamówienia szczegółowego nie może być dłuższy niż 2 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu produkty w I gatunku, spełniającymi wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach.
3. Warzywa i owoce muszą spełniać następujące wymagania minimalne, czyli muszą być:
1) świeże,
2) całe,
3) zdrowe (bez oznak chorobowych, zepsucia, przemrożenia, bez śladów pleśni),
4) wolne od szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki,
5) wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego,
6) wolne od jakikolwiek obcych zapachów i smaków,
7) wystarczająco rozwinięte i odpowiednio dojrzałe,
8) w stanie umożliwiającym transport i dotarcie do miejsca przeznaczenia w stanie nieuszkodzonym
9) termin przydatności do spożycia będzie określony od momentu dostarczenia towaru do Zamawiającego i nie będzie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.
4. Termin ważności jajek kurzych to minimum 14 dni od daty dostawy do miejsca wskazanego w zamówieniu.
5. Zamawiane produkty dostarczane będą przez Wykonawcę w opakowaniach typu kosz/skrzynka/karton/worek wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być suche, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni, oraz powinny zapewnić ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zanieczyszczeniem, jak również odpowiednie warunki w czasie przechowywania i transportu.
6. Towar będzie dostarczany zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006 r. Dz. U. z dnia 27 września 2006r. (t. j. Dz.U. 2020 poz. 2021).
7. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego towaru wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Podane w formularzu ofertowym ilości towaru są ilościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia o maksymalnie 20% ilości zamawianego towaru, w zależności od aktualnych potrzeb. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa oraz gdy Zamawiający dokona zakupu towaru o łącznej wartości mniejszej niż określona w § 3 ust. 1 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35979,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35979,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35979,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurtowy Artykułami Rolno-Spożywczymi „APENA” Agnieszka Naborczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-212-01-13
7.3.3) Ulica: Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Skowarcz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-032
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY ART. ROLNO-SPOŻYWCZYMI "APENA" AGNIESZKA NABORCZYK
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY ART. ROLNO-SPOŻYWCZYMI "APENA" AGNIESZKA NABORCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35979,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni
- Wykonanie projektu wraz z dostawą, montażem mebli i wyposażenia na Oddział Neurologii w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Usługa mineralizacji pasów ppoż. wokół budynków oraz wzdłuż linii kolejowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanego przez KPW Gdynia w m. Hel.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- ZP/CZD/024/25 Dostawa wody i jaj kurzych - 2 pakiety
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.