Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087388/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla obiektów Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710453717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 644 23 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kalicka@arm.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-649f5151-08bf-4141-bad2-859f4aeaed011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości dla obiektów Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-649f5151-08bf-4141-bad2-859f4aeaed01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ARMS/001/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203176,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawa (z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia) środków czystości oraz sprzętu potrzebnego do utrzymania czystości
w poszczególnych obiektach Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
Sukcesywne dostawy realizowane będą stosownie do potrzeb Zamawiającego i na warunkach określonych we wzorze umowy oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831200-8 - Detergenty
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
39713420-3 - Froterki do podłóg
18424000-7 - Rękawice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201735,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201735,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201735,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemimed Marek Drzewiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211147589
7.3.3) Ulica: Siedlecka 16
7.3.4) Miejscowość: Stok Lacki Folwark Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201735,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Przebudowa ul. Mieszka I i ul. Granicznej" w zakresie jezdni
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Platforma hemodynamiczna.
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
- Dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie kategorii B prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach (...)
- Asfaltowanie dróg gminnych
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
- "DOSTAWA CHEMII PROFESJONALNEJ DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, ART. HIGIENICZNYCH, ŚRODKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI" Nr sprawy: 9/z/2025
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.