Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00001666/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00012796/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(DFP.271.190.2022.BM) Dostawa filtrów do klimatyzacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmusial@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(DFP.271.190.2022.BM) Dostawa filtrów do klimatyzacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0977045-8a73-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522027/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Materiały do klimatyzacji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.190.2022.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 460000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190865,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. F7_490x592x400 6k glass ramka ocynk 25mm - 24 szt
2. F7_287x287x600 4k ramka ocynk 25mm - 50 szt
3. F7_592x592x600 8k ramka ocynk 25mm - 840 szt
4. F7_490x592x600 6k ramka ocynk 25mm - 80 szt
5. F7_592x287x600 8k ramka ocynk 25mm - 350 szt
6. F7_592x390x600 8k ramka ocynk 25mm - 12 szt
7. F7_592x400x600 6k ramka ocynk 25mm - 3 szt
8. F7_880x287x600 10k ramka ocynk 25mm - 2 szt
9. F9_287x287x600 4k glass ramka ocynk 25mm - 25 szt
10. F9_592x287x600 8k glass ramka ocynk 25mm - 100 szt
11. F9_592x490x600 8k glass ramka ocynk 25mm - 10 szt
12. F9_592x592x600 8k glass ramka ocynk 25mm - 120 szt
13. G4_712x302x50 filtr kasetowy ramka ocynk - 2 szt
14. G4_800x592x100 filtr kasetowy ramka ocynk - 4 szt
15. G4_490x592x100 filtr kasetowy ramka ocynk - 6 szt
16. G4_592x287x100 filtr kasetowy ramka ocynk - 2 szt
17. G4_592x592x100 filtr kasetowy ramka ocynk - 4 szt
18. G4_287x592x300 3k ramka ocynk 25mm - 12 szt
19. G4_795x580x200 8k ramka ocynk 25mm - 3 szt
20. G4_592x335x150 6k ramka ocynk 25mm - 3 szt
21. G4_592x400x150 6k ramka ocynk 25mm - 3 szt
22. G4_428x287x300 4k ramka ocynk 25mm - 12 szt
23. G4_450x335x150 5k ramka ocynk 25mm - 6 szt
24. G4_490x592x300 5k ramka ocynk 25mm - 6 szt
25. G4_592x287x300 6k ramka ocynk 25mm - 6 szt
26. G4_592x390x300 6k ramka ocynk 25mm - 9 szt
27. G4_592x592x300 6k ramka ocynk 25mm - 6 szt
28. mata filtracyjna G4_990x1195 biała, grubość min.10mm, gramatura min.150g - 100 szt
29. mata filtracyjna G4_990x390 biała, grubość min.10mm, gramatura min.150g - 100 szt
30. F8_490x592x600 6k glass ramka ocynk 25mm - 10 szt
31. F8_520x485x600 7k glass ramka ocynk 25mm - 8 szt
32. F8_287x287x600 4k glass ramka ocynk 25mm - 15 szt
33. F8_287x592x600 4k glass ramka ocynk 25mm - 50 szt
34. F8_400x400x500 4k glass ramka ocynk 25mm - 8 szt
35. F8_392x372x600 4k glass ramka ocynk 25mm - 3 szt
36. F8_245x940x400 3k ram.50 glass ramka ocynk 50mm - 16 szt
37. F8_592x592x600 8k glass ramka ocynk 25mm - 50 szt
38. F8_600x940x400 8k ram.50 glass ramka ocynk 50mm - 8 szt
39. M5_640x700x50 filtr kasetowy ramka ocynk - 12 szt
40. M5_287x287x400 3k ramka ocynk 25mm - 80 szt
41. M5_287x287x600 3k ramka ocynk 25mm - 40 szt
42. M5_287x592x600 3k ramka ocynk 25mm - 88 szt
43. M5_392x372x400 4k ramka ocynk 25mm - 12 szt
44. M5_392x372x600 4k ramka ocynk 25mm - 3 szt
45. M5_450x335x600 4k ramka ocynk 25mm - 2 szt
46. M5_499x298x300 5k ramka ocynk 25mm - 3 szt
47. M5_520x485x200 5k ramka ocynk 25mm - 6 szt
48. M5_592x592x400 6k ramka ocynk 25mm - 1050 szt
49. M5_592x592x600 6k ramka ocynk 25mm - 400 szt
50. M5_600x940x400 6k ram.50 ramka ocynk 50mm - 20 szt
51. M5_400x400x500 4k ramka ocynk 25mm - 32 szt
52. M5_740x940x400 8k ram.50 ramka ocynk 50mm - 20 szt
53. M5_860x360x500 8k ramka ocynk 25mm - 9 szt
54. M5_592x287x600 6k ramka ocynk 25mm - 150 szt
55. M5_592x490x400 6k ramka ocynk 25mm - 70 szt
56. M5_592x490x600 6k ramka ocynk 25mm - 4 szt
57. mata filtracyjna G4_200x600 biała, grubość min.10mm, gramatura min.150g - 4 szt
58. mata filtracyjna G4_600x600 biała, grubość min.10mm, gramatura min.150g - 4 szt
59. G4_280x445x25 ramka ocynk 25mm - 8 szt
60. F9_287x490x360 3k ramka ocynk 25mm - 5 szt
61. F9_592x490x360 6k ramka ocynk 25mm - 5 szt
62. F9_610x610x78 przepust. Min 3250 m3/h uszczelka po stronie czystej do posiadanej przez Zamawiajacego centrali WEISS - 8 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269335,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311505,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269335,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ULTRAMARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891429083
7.3.3) Ulica: Wejherowska 99
7.3.4) Miejscowość: Szemud
7.3.5) Kod pocztowy: 84-217
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269335,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.