Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026363/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00031397/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00035493/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00039646/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00040923/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00045086/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115264 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie północnej linii brzegowej Zalewu Pasternik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041-273-82-75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.starachowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie północnej linii brzegowej Zalewu Pasternik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-286f7ca5-9217-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001188/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Prace rekultywacyjne na zbiorniku wodnym Pasternik wraz z wykonaniem ciągu pieszego, ścieżki rowerowej, parkingu z drogą dojazdową (asfalt), placu zabaw, wykonanie oświetlenia itp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Działanie 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Oś 6 „Rozwój miast”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026363/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021.MiAn
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5645053,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie m. in. parkingu wraz z drogą dojazdową
– ok. 1 063,00 m2, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego ok. 2 941,00 m2, promenady
reprezentacyjnej-ciąg pieszy – ok 2 518,00 m2, pomostów ok. 345,5 m2, podestów ok. 312,4 m2,
skatespot'u – ok. 673 m2, małej architektury – ławki, stojaki rowerowe, kosze na śmieci, altany, plac zabaw, oświetlenie, zieleń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ).
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością wzrokową.
Wykonawca będzie musiał zapewnić dostęp do Zalewu Pasternik w celu jego oczyszczenia. Prace wykonywane przez innego Wykonawcę z którym będzie trzeba współpracować.
Zamawiający nie wymaga dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej dla zapoznania
się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia, jako warunku koniecznego do udziału w postępowaniu. Z uwagi iż zamówienie obejmuje roboty na terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie. Zamawiający
nie wymaga i nie umożliwia sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Działanie 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich
i wiejskich” Oś 6 „Rozwój miast”.
Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić:
1) obsługę geodezyjną robót obejmującą: geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, czynności geodezyjne w toku budowy i obowiązkowo przed rozpoczęciem robót wykonanie aktualnej inwentaryzacji uzbrojenia podziemnego przez uprawnionego geodetę,
2) organizację i zabezpieczenie placu budowy, opracowania projektu organizacji ruchu, utrzymanie zaplecza budowy, kosztów nadzoru ze strony właścicieli instalacji zlokalizowanych w obrębie realizowanego przedsięwzięcia, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami,
3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót w tym naprawy uszkodzonych nawierzchni, humusowanie i posianie trawy na terenach zniszczonej zieleni a także ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi,
4) uwzględnienie kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
5) oferowany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty (minimum 60 miesięcy). Wydłużenie tego okresu o kolejne miesiące (maksymalnie do 84) będzie powodować odpowiednią ocenę oferty w kryteriach oceny ofert. Wzór „Karty gwarancji jakości robót budowlanych” oraz wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej należytego wykonania umowy, usunięcia wad i usterek określają załączniki do SWZ.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym
z realizacją niniejszego zamówienia i również za uszkodzenie uzbrojenia podziemnego.
Wymagania ogólne:
Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SWZ przed złożeniem ofert.
Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SWZ oraz wzorze umowy, które
z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: z wykonaniem robót rozbiórkowych, drogowych, mostowych, elektrycznych, konstrukcyjno-budowlanych,
z montażem i z wykonaniem obiektów rekreacyjnych, małej architektury oraz
z wykonaniem robót w zakresie kształtowania terenu (w tym zieleni).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4436590,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5364007,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4436590,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AQUA-MK” Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361235203
7.3.3) Ulica: ul. Olszewskiego 21/1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4436590,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-312021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania i modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.