Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062210/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00070653/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00074465/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Wysoka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
1.5.2.) Miejscowość: Wysoka
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@gminawysoka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07ef0a04-90b1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011613/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062210/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
Minimalne wymagania techniczne:
- Rodzaj pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2022,
- Nadwozie typu autobus, ilość miejsc siedzących 24 osoby (22+1+1), w tym dwa miejsca przystosowane do przewozu 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (stanowiska wózków wyposażone w atestowane szyny podłogowe wraz z kompletem pasów do mocowania wózka i kompletem pasów do stabilizacji osoby na wózku inwalidzkim. Autobus wyposażony w atestowane najazdy do wprowadzania wózków inwalidzkich),
- Kolor nadwozia: biały, niebieski, szary lub inny,
- Wejście drzwiami po prawej stronie kierowcy, stopień obniżony,
- Drzwi tylne dwuskrzydłowe, w ich świetle możliwość
zamocowania najazdów dla wózków osób niepełnosprawnych,
- Pojemność skokowa – minimum 1950 cm3,
- Typ silnika: Diesel, silnik wysokoprężny,
- Moc silnika minimum 180 KM,
- Norma emisji spalin: co najmniej EURO VI,
- Skrzynia biegów: manualna,
- Zbiornik paliwa: minimum 90 litrów, zbiornik na płyn do
selektywnej redukcji katalitycznej,
- Dopuszczalna masa całkowita: minimum DMC 5000 kg,
- Kierownica wielofunkcyjna, ze wspomaganiem,
- Szyby w przestrzeni pasażerskiej podwójne,
- Szyby w przestrzeni pasażerskiej oraz drzwi tylnych
przyciemniane,
- Centralny zamek sterowany pilotem, 2 komplety kluczyków z
pilotem,
- Tachograf,
- System start&stop,
- Pojazd wyizolowany termicznie i akustycznie,
- Poduszka powietrzna kierowcy,
- Atestowane najazdy do załadunku wózków inwalidzkich,
- Koła i ogumienie na samochodzie fabrycznie letnie,
- Koło zapasowe pełnowymiarowe,
- Drugi komplet kół z oponami zimowymi (opony wraz z felgami),
- Oświetlenie dzienne i nocne wnętrza pojazdu, podświetlany
stopień wejścia,
- Pełna zabudowa przestrzeni pasażerskiej elementami
tapicerskimi,
- Zasłonki na szybach,
- Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie,
- Lusterko wsteczne wewnętrzne,
- Półka bagażowa podsufitowa w przestrzeni pasażerskiej /po
lewej i prawej stronie pojazdu/ z indywidualnym nawiewem
klimatyzacji, oświetleniem LED dzień/noc i nagłośnieniem,
- Podłoga płaska wyłożona wykładziną antypoślizgową,
- Fotele pasażerów tapicerowane, miękkie, obszyte, rozkładane,
wyposażone w atestowane pasy biodrowe,
- Szyny podłogowe do mocowania dwóch wózków inwalidzkich,
- Fotel kierowcy komfortowy (resorowany), regulowany z
podłokietnikiem,
- Klimatyzacja /dla przedziału kierowcy i dla przedziału
pasażerskiego/,
- Ogrzewana szyba przednia,
- Dodatkowe ogrzewanie postojowe - suche o mocy minimum 5,0
kW,
- Szyberdach,
- Światła przeciwmgłowe halogenowe,
- Lewarek hydrauliczny samochodowy – 1 szt.,
- trójkąt ostrzegawczy – 1 szt.,
- Gaśnica – 2 szt.,
- Klucz do kół – 1 szt.,
- Kamizelka ostrzegawcza – 1 szt.,
- Apteczka typu autobusowego – 1szt.,
- Radioodtwarzacz wyposażony w złącze USB i Bluetooth,
- Asystent utrzymania pasa ruchu,
- Chlapacze przednie i tylne,
- Mikrofon z przedwzmacniaczem,
- Kamera cofania,
- Sygnalizator cofania,
- Malowanie zderzaków, listew bocznych i lusterek w kolorze
nadwozia,
- Instalacja głośnikowa z głośnikami w części pasażerskiej,
- Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem pojazd dla
osób niepełnosprawnych),
- Oznakowanie pojazdu logiem Zamawiającego (po bokach
pojazdu),
- Minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem bez
limitu kilometrów,
- Minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą,
- Minimum 8 lat gwarancji na perforację blach,
- Wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny
posiadać odpowiednie certyfikaty i homologacje oraz powinny
spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób
niepełnosprawnych,
- Przeszkolenie pracownika Zamawiającego w obsłudze na
podstawie instrukcji obsługi potwierdzone protokołem
instruktażu,
- Przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej,
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis na oferowany
autobus maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego, Dostawa autobusu do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Wysokiej, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378471,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378471,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polster sp. z o.o., sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640009195
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSTER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLSTER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378471,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.