Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093218/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
- 2023/BZP 00093594/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa 210 sztuk opasek bezpieczeństwa wraz z usługą operatora oraz świadczenie usługi operatora pomocy dla 190 użytkowników opasek Sidly Care PRO będących w dyspozycji Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,117669,3157108a4e369426ee58bdac60d31830.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 210 sztuk opasek bezpieczeństwa wraz z usługą operatora oraz świadczenie usługi operatora pomocy dla 190 użytkowników opasek Sidly Care PRO będących w dyspozycji Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32ba12ef-ab97-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029345/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z obsługą serwisowa, posiadanych opasek i obsługą operatora pomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.3210/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 210 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z usługą operatora oraz świadczenie usługi operatora pomocy dla 190 użytkowników opasek Sidly Care PRO będących w dyspozycji Zamawiającego.
1.Przedmiotem zamówienia jest :
1) Dostawa 210 szt. opasek bezpieczeństwa (opasek na rękę) połączonych z usługą operatora pomocy umożliwiającego w nagłej sytuacji połączenie ze stale gotową do interwencji centralą,
2) Świadczenie usługi operatora pomocy dla 190 użytkowników opasek Sidly Care PRO (wraz z serwisem) będących w dyspozycji Zamawiającego. Serwis obejmuje okres pogwarancyjny i zakres napraw wykraczający poza naprawy gwarancyjne.
W ramach usługi operatora pomocy – wykonawca zapewni świadczenie usługi dla 400 osób.
Zamówienie jest realizowane w ramach Modułu II „Programu Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023, finansowanego ze środków pochodzących z dotacji celowej budżetu państwa w zakresie realizacji przez gminy zadania własnego, określonego w art. 17 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U z 2021 r., poz. 2268 ze zm.)
W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca dostarczy zamawiającemu 210 szt. tzw. opasek bezpieczeństwa, które będą połączone z usługą operatora pomocy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.W wyniku zgłaszanych pytań i uwag potencjalnych Wykonawców, które zostały przekazane Zamawiającemu do zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projektowanych postanowień umowy, Zamawiający odnosząc się do sugestii poruszanych w pytaniach - zmuszony by był do wprowadzenia istotnych zmian charakteru zamówienia oraz w znaczący sposób musiałby zmienić jego zakres w porównaniu do pierwotnie określonego w dokumentacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych"
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- "Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu"
- Dostawa pojemników na odpady
- "Ochrona osób i mienia na terenie Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku 2025"
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY RADOMYŚL WIELKI
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz świadczenie usług sąsiedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Słupnie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie Gminy Obrzycko
więcej: Sprzęt dla osób starszych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.