eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawInspektor Nadzoru nad inwestycją Termomodernizacja budynków w ramach projektu Mocni energią- w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym oraz Warsztatach w Zespołu Szkół Nr 1 w Krasnymstawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inspektor Nadzoru nad inwestycją Termomodernizacja budynków w ramach projektu Mocni energią– w Specjalnym Ośrodku Szkolno–Wychowawczym oraz Warsztatach w Zespołu Szkół Nr 1 w Krasnymstawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krasnostawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576-52-11 do 13

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 - 45 - 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krasnystaw-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krasnystaw-powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inspektor Nadzoru nad inwestycją Termomodernizacja budynków w ramach projektu Mocni energią– w Specjalnym Ośrodku Szkolno–Wychowawczym oraz Warsztatach w Zespołu Szkół Nr 1 w Krasnymstawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bf72011-966d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023398/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Funkcja Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn. Termomodernizacja budynków w ramach projektu pn. „Mocni energią" w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym oraz Warsztatach ZS Nr 1 w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Zwiększenie efektywności energetycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Krasnymstawie.
W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności:
a)realizacja obowiązków przypisanych Nadzorowi Inwestorskiemu zawartych w umowie na realizację robót budowlanych (załącznik nr 5 do swz);
b)prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym;
c)uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, w tym zwoływane z inicjatywy przedstawiciela Zamawiającego;
d)przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji;
e)podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót;
f)prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym;
g)pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
h)zarządzanie zespołem branżowych inspektorów nadzoru;
i)stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora;
j)terminowe przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych;
k)podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora;
l)sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
-kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z dokumentacją projektową oraz STWiORB, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż;
-sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych;
-kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych;
-sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
-uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i przekazywanie ich do użytkowania;
-rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii przedstawiciela Zamawiającego, autora projektu lub rzeczoznawców;
-opracowanie dokumentacji dotyczącej końcowego rozliczenia robót budowlanych;
-bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawienie pisemnego sprawozdania dotyczące postępu robót budowlanych, lub przedstawienie opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane - na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego;
-zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
-obecność na budowie na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy zadania objętego nadzorem inwestorskim. Zamawiający zastrzega czas reakcji na wezwanie nie dłuższy niż 24 godziny od terminu wezwania. Przez czas reakcji należy rozumieć osobiste stawiennictwo niezbędnych osób ze strony Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub na wskazanym przez Zamawiającego placu budowy;
-udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Zwiększenie efektywności energetycznej w Warsztatach Zespołu Szkół Nr 1 w Krasnymstawie.
W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności (dotyczy wszystkich części zamówienia):
a)realizacja obowiązków przypisanych Nadzorowi Inwestorskiemu zawartych w umowie na realizację robót budowlanych (załącznik nr 5 do swz);
b)prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym;
c)uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, w tym zwoływane z inicjatywy przedstawiciela Zamawiającego;
d)przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji;
e)podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót;
f)prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym;
g)pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
h)zarządzanie zespołem branżowych inspektorów nadzoru;
i)stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora;
j)terminowe przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych;
k)podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora;
l)sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
-kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z dokumentacją projektową oraz STWiORB, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż;
-sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych;
-kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych;
-sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
-uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i przekazywanie ich do użytkowania;
-rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii przedstawiciela Zamawiającego, autora projektu lub rzeczoznawców;
-opracowanie dokumentacji dotyczącej końcowego rozliczenia robót budowlanych;
-bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawienie pisemnego sprawozdania dotyczące postępu robót budowlanych, lub przedstawienie opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane - na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego;
-zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
-obecność na budowie na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy zadania objętego nadzorem inwestorskim. Zamawiający zastrzega czas reakcji na wezwanie nie dłuższy niż 24 godziny od terminu wezwania. Przez czas reakcji należy rozumieć osobiste stawiennictwo niezbędnych osób ze strony Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub na wskazanym przez Zamawiającego placu budowy;
-udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26383,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Nieruchomości i Nadzorów Inwestycyjnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121558727

7.3.3) Ulica: Gorczańska 14/9

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-868

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23923,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Nieruchomości i Nadzorów Inwestycyjnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121558727

7.3.3) Ulica: Gorczańska 14/9

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-868

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, w ogłoszeniu określony został jako mikro przedsiębiorca gdyż w polu wyboru nie było do wybory jednoosobowej działalności gospodarczej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.