Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062898/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00069086/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115346 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja szkoleń i kursów rozwijających kompetencje i umiejętności uczniów w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobrecka
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat.cieszyn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja szkoleń i kursów rozwijających kompetencje i umiejętności uczniów w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7824b1ca-bc78-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002838/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenia w ramach projeków pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim” oraz „Podniesienie jakości kształcenia CKZ w Bażanowicach – Nowoczesność naszą siłą”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062898/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158347,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń i kursów rozwijających kompetencje i umiejętności uczniów w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie zostało podzielone na VI części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.Część I – GASTRONOMIA - obejmująca zorganizowanie następujących szkoleń i kursów:
- Kuchnia molekularna - 16 h - grupa 10 osób ZSGH w Wiśle
- Kurs cukierniczy - 20 h - grupa 5 osób ZSGH w Wiśle
- Kuchnia bankietowa (imprezy okolicznościowe, desery, ryby i owoce morza, dziczyzna, elementy kuchni francuskiej) - 20 h - grupa 10 osób ZSEG w Cieszynie
- Dekorowanie wyrobów ciastkarskich z wykorzystaniem lukru, mas plastycznych, karmelu i czekolady - 20 h - grupa 15 osób ZSEG w Cieszynie
- Nowoczesne trendy w gastronomii (sushi, ryby i owoce morza, kuchnia francuska, dziczyzna, kuchnia Fusion i foodpairing, dekoracja tortów z wykorzystaniem mas plastycznych) - 20 h - grupa 15 osób ZSEG w Cieszynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 24120,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – DIETETYKA - obejmująca zorganizowanie następujących szkoleń i kursów:- Szkolenie dietetyk/doradca żywieniowy - 12 h - grupa 5 osób ZSEG w Cieszynie
- Dietetyki podstawowy - 12 h - grupa 5 osób ZSEG w Cieszynie
- Przygotowanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia - 80 h - grupa 15 osób ZSEG w Cieszynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 24040,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – KELNER, BARMAN, BARISTA - obejmująca zorganizowanie następujących szkoleń i kursów:- Gastro POS i SZEF - 10 h - grupa 5 osób ZSEG w Cieszynie
- Barista - 50 h - grupa 8 osób ZSEG w Cieszynie
- Barmański I Stopnia (Level A) 30 h - grupa 10 osób ZSEG w Cieszynie
- Kurs Flair 30 h - grupa 6 osób ZSEG w Cieszynie
- Kelner - 50 h - grupa 8 osób ZSEG w Cieszynie
- Barman - 50 h - grupa 8 osób ZPSWR w Cieszynie
- Kelner - 50 h - grupa 8 osób ZPSWR w Cieszynie
- Barista -50 h - grupa 8 osób ZPSWR w Cieszynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 61007,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - MENADŻER RESTAURACJI - obejmująca zorganizowanie następujących szkoleń i kursów:- Menadżer restauracji - 60 h - grupa 5 osób ZSEG w Cieszynie
- Menadżer restauracji - 60 h - grupa 10 osób ZSGH w Wiśle
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 28300,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – BIZNES - obejmująca zorganizowanie następujących szkoleń i kursów:- Wprowadzenie do E-biznesu - 20 h - grupa 5 osób ZSEG w Cieszynie
- Techniki sprzedaży z praktycznymi warsztatami - 30 h - grupa 5 osób ZSEG w Cieszynie
- Obsługa programu Płatnik - 20 h - grupa 5 osób ZSEG w Cieszynie
- Obsługa kas oraz drukarek fiskalnych - 40 h - grupa 20 osób ZSEG w Cieszynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - ANIMATOR CZASU WOLNEGO - obejmująca zorganizowanie następującego kursu:- Kurs animatora czasu wolnego - 16 h - grupa 10 osób ZSGH w Wiśle
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wiedza Umiejętność Rozwój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 366030760
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 243107913
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wiedza Umiejętność Rozwój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 366030760
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 243107913
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 000512533
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-952
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REACTIVE Monika Zygmuntowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 240964930
7.3.4) Miejscowość: Ustroń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-450
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZYGMUNTOWICZ MONIKA "Reactive"
jakie przetargi wygrała firma
ZYGMUNTOWICZ MONIKA "Reactive"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Cieszynie przy ul. Katowickiej"
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
- Wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w budynku Domu Spokojnej Starości przy ulicy Mickiewicza 13 w Cieszynie
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie przy ul. Góreckiej 65A na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.