eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przyrów"Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Przyrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Częstochowska 7

1.5.2.) Miejscowość: Przyrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-248

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343554120

1.5.8.) Numer faksu: 343554120 w.22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przyrow@przyrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przyrow.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98055fbd-55d2-4c4d-9cf9-9c3d91cc6455

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98055fbd-55d2-4c4d-9cf9-9c3d91cc6455

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042969/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie planowane w ramach naboru nr FESL.02.06-IZ.01-077/23 w ramach Osi Priorytetowej II Fundusze Europejskie na zielony rozwój Działanie 02.06. Odnawialne źródła energii – projekty inne niż grantowe i parasolowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PLP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”, polegającego na zaprojektowaniu, dostarczeniu i wykonaniu (zamontowaniu) łącznej ilości 7 szt. instalacji magazynów energii wraz z inwerterem typu retrofit /hybryda dla budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów. Projektem objęte będą następujące obiekty:
- Urząd Miasta i Gminy, ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów;
- Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 44, 42-248 Przyrów – 2 magazyny;
- Przedszkole, ul. Św. Mikołaja 9, 42-248 Przyrów;
- Ujęcie wody, Stanisławów, 42-248 Przyrów;
- Ujęcie wody, Julianka, 42-248 Przyrów;
- Oczyszczalnia ścieków, ul. Filtrowa 42-248 Przyrów.
Magazyny będą budowy modułowej umożliwiającej rozbudowę

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

44112110-2 - Części wiat

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31422000-0 - Zestawy baterii

31440000-2 - Baterie

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do zamawiającego wpłynęła jedna oferta od firmy SUNLIKE POLSKA sp. z o. o. Ul. Rynek 60, 50-116 Wrocław. Zaoferowana cena 629 772,30zł. brutto., przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629772,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629772,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.