Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00090640/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00107761/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Przyrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Częstochowska 7
1.5.2.) Miejscowość: Przyrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-248
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343554120
1.5.8.) Numer faksu: 343554120 w.22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przyrow@przyrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przyrow.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98055fbd-55d2-4c4d-9cf9-9c3d91cc64551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98055fbd-55d2-4c4d-9cf9-9c3d91cc6455
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042969/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie planowane w ramach naboru nr FESL.02.06-IZ.01-077/23 w ramach Osi Priorytetowej II Fundusze Europejskie na zielony rozwój Działanie 02.06. Odnawialne źródła energii – projekty inne niż grantowe i parasolowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PLP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów”, polegającego na zaprojektowaniu, dostarczeniu i wykonaniu (zamontowaniu) łącznej ilości 7 szt. instalacji magazynów energii wraz z inwerterem typu retrofit /hybryda dla budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów. Projektem objęte będą następujące obiekty:
- Urząd Miasta i Gminy, ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów;
- Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 44, 42-248 Przyrów – 2 magazyny;
- Przedszkole, ul. Św. Mikołaja 9, 42-248 Przyrów;
- Ujęcie wody, Stanisławów, 42-248 Przyrów;
- Ujęcie wody, Julianka, 42-248 Przyrów;
- Oczyszczalnia ścieków, ul. Filtrowa 42-248 Przyrów.
Magazyny będą budowy modułowej umożliwiającej rozbudowę
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
44112110-2 - Części wiat
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31422000-0 - Zestawy baterii
31440000-2 - Baterie
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do zamawiającego wpłynęła jedna oferta od firmy SUNLIKE POLSKA sp. z o. o. Ul. Rynek 60, 50-116 Wrocław. Zaoferowana cena 629 772,30zł. brutto., przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629772,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629772,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowości Wierzchowisko wraz z przebudową drogi oraz budową chodnika
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- Roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji elektrycznej wraz z dostosowaniem do istniejących potrzeb w serwerowni głównej w budynku nr 9/10 D Białostockiego Centrum Onkologii
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.