Og³oszenie z dnia 2025-02-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baruchowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BARUCHOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866790
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Baruchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-821
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestor@baruchowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.baruchowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baruchowo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6725bec8-d456-4c7a-ac3e-7b21fb66d576
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00115404
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00111452/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup i sukcesywn± dostawê oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baruchowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://baruchowo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://baruchowo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://baruchowo.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platform±.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii nie dzia³ania: https://baruchowo.ezamawiajacy.pl. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres inwestor@baruchowo.pl
3. Do porozumiewania siê z Wykonawcami upowa¿niona w zakresie formalnym Pani Magdalena Wasielewska pod nr tel. +48 542745547 i merytorycznym jest Pan Zbigniew Jankowski pod nr tel. +48 542845611.
4. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej Urzêdu Gminy w Baruchowie: https://baruchowo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy dostêpnej na stronie https://baruchowo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania.
6. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê nazw± i numerem postêpowania okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na pierwszej stronie SWZ.
7. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy.Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Zmiana dokumentów zamówienia”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy do konkretnego wykonawcy.
8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://baruchowo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
9. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach zgodnych z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Wykonawca mo¿e z³o¿yæ jednorazowo maks. 15 plików.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty za pomoc± sekcji "Korespondencja"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp.
Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L. 119 z 04.05.2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L. 127 z 23.05.2018 r., str. 2), dalej: rozporz±dzeniem 2016/679, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z rozporz±dzeniem 2016/679 oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo, tel.: 54 284 56 82, e-mail: gmina@baruchowo.pl
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Baruchowie jest Pan Pawe³ Modrzejewski, tel. 544 544 001, e-mail: inspektor@kiodo.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem ograniczenia zasady jawno¶ci;
- dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
- Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez rozporz±dzenie 2016/679 i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. RODO obowi±zek informacyjny
Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia 2016/679 (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679 (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowaniao udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679 (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 rozporz±dzenia 2016/679, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679 spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IBR.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Okre¶lenie przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baruchowo.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 w ilo¶ci szacunkowej 80.000 litrów dla jednostek organizacyjnych Gminy Baruchowo zwanych dalej Odbiorc±, tj.:
- Zespó³ Szkolno - Przedszkolny w Baruchowie: 50.000 litrów,
- Gminny O¶rodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Baruchowie: 30.000 litrów.
1.3. Zamawiana ³±czna ilo¶æ oleju stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie i mo¿e ulec zmianie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielko¶ci dostaw w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego okre¶lonego w SWZ. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zmniejszenia zamówienia.
1.4. Wymagania jako¶ciowe: Olej opa³owy lekki musi byæ zgodny z norm±: PN-C-96024:2020-12.
1.5. Do ka¿dej dostawy Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu lub Odbiorcy aktualne ¶wiadectwo jako¶ci na dostarczany olej opa³owy lekki oraz aktualne na dzieñ dostawy ¶wiadectwo legalizacji/certyfikacji urz±dzeñ dystrybucyjnych w autocysternie.
1.6. Za³adunek, roz³adunek oraz transport zostanie ujêty w cenie jednostkowej sprzeda¿y oleju.
1.7. Dostawy bêd± realizowane po ka¿dorazowym zg³oszeniu telefonicznym, pisemnym lub faksem przez Zamawiaj±cego, przeciêtnie raz w miesi±cu w okresie grzewczym, w okresie letnim wed³ug potrzeb.
1.8. Realizacja dostawy nast±pi nie pó¼niej ni¿ w czasie do 5 dni roboczych od dnia z³o¿enia zamówienia.
1.9. Wykonawca zrealizuje dostawy w godzinach pracy Odbiorców, tj. w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8.00 - 14.00. Dostawy bêd± dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposa¿onym w legalizowany uk³ad do pomiaru ilo¶ciowego oleju opa³owego lekkiego oraz inne urz±dzenia niezbêdne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników.
1.10. Wykonawca zobowi±zany jest uprzedziæ telefonicznie przedstawiciela Odbiorcy o dacie i godzinie dostawy oleju z minimum jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
1.11. Odbiór oleju odbywa³ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± Odbiorcê, zgodnie z odczytem urz±dzeñ pomiarowych posiadaj±cych aktualn± legalizacjê zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.
1.12. Dostawy oleju dokonywane bêd± partiami do nastêpuj±cych kot³owni olejowych:
- Kot³ownia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Baruchowie, Baruchowo 19, 87-821 Baruchowo;
- Kot³ownia przy Hali Sportowej w Baruchowie, Baruchowo 19B, 87-821 Baruchowo.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania w szczególno¶ci koncesji, zezwolenia lub licencji t.j. uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi przedmiotem zamówienia - koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej na podstawie ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 266z pó¼n. zm.).
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
2. Ocena spe³nienia powy¿szych warunkówdokonana zostanie zgodnie z formu³±: spe³nia – nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach i dokumentach wymienionych w SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.2.1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej- za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.1.1. Koncesjê, zezwolenie, licencjê lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Zawarto¶æ oferty:3.1. Formularz ofertowy systemowy.
3.2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji - za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.3. O¶wiadczenie dotycz±ce podwykonawstwa - za³±cznik nr 2 do SWZ.
3.4. O¶wiadczenie dotycz±ce zobowi±zania do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - za³±cznik nr 4 do SWZ - je¿eli dotyczy oraz o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - za³±cznik nr 5 do SWZ – je¶li dotyczy.
3.5. O¶wiadczenie, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (o którym mowa w dziale X pkt 5) - je¿eli dotyczy.
3.6. W przypadku dokonywania czynno¶ci zwi±zanych ze z³o¿eniem wymaganych dokumentów przez osobê(y) nie wymienion±(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawców. Szczegó³owe informacje zawiera rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u, o którym mowa w Dziale VI pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± czynno¶ci, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czynno¶ci wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp. oraz wskazanym w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://baruchowo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-01
INNE PRZETARGI BARUCHOWO
wiêcej: przetargi BARUCHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa oleju napêdowego grzewczego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Boñczy"
- Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baruchowo
- Dostawê oleju opa³owego w ilo¶ci 5.200 litrów do budynków S³owiñskiego Parku Narodowego
- dostawy sukcesywne oleju opa³owego na cele grzewcze Urzêdu Gminy Jab³onka oraz remizy OSP w Podwilku
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.