Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053600/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115423 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja terenu inwestycyjnego Płaszewko II – Gmina Słupsk w zakresie fotografii lotniczej oraz kampanii internetowej i medialnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaslupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_slupsk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka samorzadu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja terenu inwestycyjnego Płaszewko II – Gmina Słupsk w zakresie fotografii lotniczej oraz kampanii internetowej i medialnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee0bda0c-b3c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003027/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Promocja terenu inwestycyjnego Płaszewko II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest finansowany w ramach Działania 2.5 „Inwestorzy zewnętrzni" RPO WP 2014-2020, „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych na terenie Gminy Słupsk – Płaszewko Etap II i część Etapu III”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053600/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykonaniu zdjęć lotniczych terenu inwestycyjnego, poddanie ich profesjonalnej obróbce graficznej i koloryzacji (kadrowanie, retusz, kontrast, barwa).2) wykonaniu sferycznych panoramy lotnicze z wybranych lokalizacji w obrębie terenu inwestycyjnego oraz poddanie ich profesjonalnej obróbce graficznej i koloryzacji. Szczegółowy zakres zadania zgodny z OPZ
3) stworzenie 30 sekundowego materiału filmowego z wykonanych zdjęć/materiałów, bez lektora
4) wykonanie strony internetowej lub zakładki na stronie internetowej Landing page zawierającą: galerię zdjęć, link do panoramy, film,zakładki z opisem i danymi technicznymi oraz formularz kontaktowy
5) Kampanie Google Adwords – stworzenie, konfiguracja i raportowanie kampanii reklamowej6) Kampania Linked-in – stworzenie, konfiguracja i raportowanie z kampanii reklamowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przeprowadzenie kampanii promującej tereny inwestycyjne Gminy w Internecie, zgodnie z OPZ2) przeprowadzenie kampanii radiowej promującej tereny inwestycyjne Gminy, zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 18894,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33024,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48216,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48216,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MFILM Waldemar Michalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430421059
7.3.3) Ulica: Piotrowice 173
7.3.4) Miejscowość: Nałeczów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25797,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25797,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luxury Care & More sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363541306
7.3.3) Ulica: Cyfrowa 6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-441
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25797,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych pn. "Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w celu utworzenia Słupskiego Centrum Wsparcia"
- Ubezpieczenie Gminy Redzikowo.
- Dostawa sprzętu komputerowego - 11/TP/2025
- Dostawa pojazdów z napędem elektrycznym dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miasta Łańcuta poprzez sport
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji "Miasta Historyczne 3.0"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Startuj z Pomysłem - InnoStart Hub Polska"
- Usługi przyg. i organ. i w 2025 cyklu eventów prom. pod hasłem Zasmakuj studiowania w Łodzi z uczniami oraz przedstawicielami kadry dydaktycznej ze szk.ponadpods. oraz łódzkimi uczelniami i firmami
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach II Ligi Mężczyzn w koszykówce
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.