Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00031853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00063407/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 340112W - Żebry Falbogi - Nowe Borza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gzy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gzy 9
1.5.2.) Miejscowość: Gzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-126
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 691 31 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggzy.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7e6c098-933f-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 340112W - Żebry Falbogi - Nowe Borza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e6c098-933f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031305/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 340112W - Żebry Falbogi - Nowe Borza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5691056,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie jest przewidziane do finansowania z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w formule „Zaprojektuj i wybuduj”, obejmujące kompleksowe przygotowanie dokumentacji projektowej, zatwierdzenie jej w całości przez Zamawiającego a następnie wykonanie robót budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością inwestycji w trakcie jej realizacji.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:
Etap I - Wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – w terminie do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Etap II – wykonanie robót budowlanych w terminie do 30.11.2024 r.
Wykonawca przystąpi do robót budowlanych po uzyskaniu akceptacji dokumentacji technicznej przez Zamawiającego i uzyskaniu wszelkich pozwoleń i uzgodnień w zakresie realizowanej inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU)- zał. nr 1 do SWZ oraz wzorze umowy – zał. nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający ustala, że wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym za całość przedmiotu zamówienia, a z tytułu wykonania dokumentacji projektowej (Etap I) nie może przekroczyć 10% wartości ceny ofertowej.
3. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej, ale zaleca zapoznanie się z sytuacja faktyczną, ze stanem technicznym istniejących dróg, dokumentacją techniczną.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia organizacji ruchu na czas robót, utrzymania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, uporządkowanie terenu – wartość wszystkich robót zawarta jest w cenie ofertowej ryczałtowej.
5. Wymagany minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy. Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji wynosi min. 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w ofercie może zaoferować dłuższy okres gwarancji, jednak nie dłuższy niż 84 miesiące, co zostanie ocenione zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert w Rozdz. XXI.
Gwarancja obejmuje odpowiedzialność z tytułu wad tkwiących w użytych materiałach i urządzeniach, w wadliwym wykonaniu prac, szkód powstałych w związku z wystąpieniem wady oraz wadach prawnych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi w przypadkach, gdy wada stanowi zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, lub zagraża szkodą w bardzo dużych rozmiarach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6999999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9801510,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6999999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGI I MOSTY Jan Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5680001394
7.3.4) Miejscowość: Kacice
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAN KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAN KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6999999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GZY
więcej: przetargi GZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "1.59 Przebudowa peronu przystankowego na przystanku tramwajowym nr 10412" Dolmed"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.