eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaDostawa drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości (2 części)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości (2 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI Państwowy Instytut Badawczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki CEREL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0178711700, +48507465141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cerel

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki Państwowy Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości (2 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12c36be9-6c6a-47de-8f44-e733db11fa9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014373/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa proszku tlenku glinu (2 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

cz. I z . „"Hybrydowa ceramika na bazie glinokrzemianów łącząca właściwości materiałów konstrukcyjnych oraz ogniotrwałych" nr FENG.01.01-IP.01-A03D/23-00 z dn. 10.09.2024 r. ; dla cz. II Zaawansowany kompozyt ceramiczny o wyjątkowo wysokiej odporności na ścieranie do zastosowania w układach formujących poryzowaną ceramikę budowlaną” (FENG.01.01-IP.01-A03U/23-00 z dn. 10.09.2024 r.)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054862

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/2025/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 462000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86121,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości Al2O3
symbol α - Al2O3
Czystość min.99,8 %
Skład chemiczny:
Al2O3 min. 99,8%
Na2O max. 0,10%
Fe2O3 max. 0,03%
MgO max. 0,06%
SiO2 max. 0,05%
CaO max. 0,05%
B2O5 max. 0,006%
Powierzchnia właściwa: 7 – 11,5 m²/g
Średnia wielkość cząstek d50: 0,30 -0,65 μm
Wielkość cząstek d90: max. 2,2 μm
Uzyskiwana gęstość wypraski: min. 2,15 g/cm3
Skurcz wypału: 17,0 % - 18,5%
Uzyskiwana gęstość spieku (1540oC/1h): min. 3,88 g/cm3
ILOŚĆ: 1000 kg
Wykonawca wraz z ofertą przekaże Zamawiającemu aktualne dokumenty określające własności fizykochemiczne proszku, będącego przedmiotem zamówienia tj. kartę informacyjną produktu, świadectwo jakości produktu. Dokumenty powinny być dostarczone w języku polskim lub angielskim.
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów – powinny one mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje zostały określone w punkcie 4.2. SWZ.
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki - Państwowy Instytut Badawczy Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie.
Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy minimum na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie:
- dla części I do 84 dni (tj.12 tygodni) od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24311000-7 - Pierwiastki chemiczne, kwasy i związki nieorganiczne

24311100-8 - Niemetale

4.5.5.) Wartość części: 39146 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości Al2O3
symbol α - Al2O3
Czystość min.99,8 %
Skład chemiczny:
Al2O3 min. 99,8%
Na2O max. 0,10%
Fe2O3 max. 0,03%
MgO max. 0,06%
SiO2 max. 0,05%
CaO max. 0,05%
B2O5 max. 0,006%
Powierzchnia właściwa: 7 – 11,5 m²/g
Średnia wielkość cząstek d50: 0,30 -0,65 μm
Wielkość cząstek d90: max. 2,2 μm
Uzyskiwana gęstość wypraski: min. 2,15 g/cm3
Skurcz wypału: 17,0 % - 18,5%
Uzyskiwana gęstość spieku (1540oC/1h): min. 3,88 g/cm3
ILOŚĆ: 1200 kg
Wykonawca wraz z ofertą przekaże Zamawiającemu aktualne dokumenty określające własności fizykochemiczne proszku, będącego przedmiotem zamówienia tj. kartę informacyjną produktu, świadectwo jakości produktu. Dokumenty powinny być dostarczone w języku polskim lub angielskim.
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów – powinny one mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje zostały określone w punkcie 4.2.
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki - Państwowy Instytut Badawczy Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie:
- dla części II do 105 dni (tj.15 tygodni) od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24311000-7 - Pierwiastki chemiczne, kwasy i związki nieorganiczne

4.5.5.) Wartość części: 46975,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39146 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39146 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39146 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH SZWAJA "GRAYWOLF"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731127315

7.3.3) Ulica: Wawrzynowicza

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48149,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46975,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46975,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46975,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Szwaja "GrayWolf"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731127315

7.3.3) Ulica: Wawrzynowicza

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57779,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.