Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134029/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00145770/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00158014/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego
w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego
w Otwocku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9c40f46-1d29-4963-8ca4-3c6175e5e4db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044138/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego w Otwocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/4652703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oraz rozbudowę drogi powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego w Otwocku
Zadanie dotyczy realizacji na odcinku od zjazdu (wraz ze zjazdem) na działkę nr ew. 26 obr. 50 Otwock skrzyżowania ul. Poniatowskiego z ul. Pułaskiego w Otwocku (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania ul. Poniatowskiego z ul. Narutowicza w Otwocku (wraz ze skrzyżowaniem) przy czym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówień został określony w dokumentacji projektowej opracowanej dla zadania „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego na odcinku od ul. Pułaskiego do Narutowicza w Otwocku” opracowanej przez MM-Projekt Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz oraz dokumentacji „Przebudowy skrzyżowania ul. Poniatowskiego i ul. Pułaskiego w Otwocku” opracowanej przez MM-Projekt Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz. W ramach zadania należy wykonać wszystkie elementy przewidziany w dokumentacji oraz dodatkowo zakres prac wskazanych w SWZ
W ramach zadania należy:
Wykonać na całym odcinku roboty rozbiórkowe istniejącej jezdni, zjazdów, chodników (kostka, beton, obrzeże i krawężnik) itp
Wykonać rozbiórki budynków oraz ogrodzeń kolidujących z inwestycją
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ogrodzeń panelowych z drutu min. fi 4 na podmurówce betonowej w miejsce ogrodzeń rozebranych wraz z przestawieniem istniejących bram, furtek itp. Wysokość ogrodzenia wraz z podmurówką min. 1,7 m
Na skrzyżowaniu ul. Narutowicza z ul. Poniatowskiego wykonać skrzyżowanie o ruchu okrężnym – rondo o średnicy zewnętrznej wynoszącej 26,00 m, z wyspą centralną o średnicy 11,00 m – pracę należy wykonać zgodnie z dokumentacją rozbudowy drogi powiatowej nr 2759W ul. Poniatowskiego na odcinku od ul. Pułaskiego do Narutowicza w Otwocku
Na skrzyżowaniu ul. Poniatowskiego z ul. Pułaskiego wykonać skrzyżowanie o ruchu okrężnym – rondo o średnicy zewnętrznej wynoszącej 26,00 m, z wyspą centralną o średnicy 11,00 m – pracę należy wykonać zgodnie z dokumentacją przebudowy skrzyżowania ul. Poniatowskiego i ul. Pułaskiego w Otwocku
Na całym odcinku wykonać chodnik z betonowej z płyt chodnikowych układanych na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 oraz na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm
Wykonać drogę dla rowerów z betonu asfaltowego AC5S 50/70 warstwa ścieralna o grubości 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 15 cm, zaś na zjazdach wykonać podbudowę z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości 20 cm oraz dodatkową warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC5W 50/70 grubości 5 cm
Wykonać ciąg pieszo-rowerowy z betonu asfaltowego AC5S 50/70 warstwa ścieralna o grubości 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0-,31,5 m o grubości 15 cm, zaś na zjazdach wykonać podbudowę z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości 20 cm oraz dodatkową warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC5W 50/70 grubości 5 cm
Na całym odcinku jezdni na istniejącej warstwie wiążącej wykonać nawierzchnie jezdni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 KR4– warstwa ścieralna o grubości 5 cm – uwaga warstwę ścieralną należy wykonać całą szerokością jezdni. W miejscach spękań lub innych uszkodzeń nawierzchni zastosować siatkę wzmacniającą z włókien węglowych o wytrzymałości na rozciąganie wzdłużne i poprzeczne wynoszącej 200kN/m. W razie konieczności przeprowadzić frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni
Wykonać poszerzenia nawierzchni jezdni w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej
Wykonać zatoki autobusowe z betonu cementowego C35/45 o gr. 25 cm na podbudowie z betonu cementowego C8/10 o grubości 20 cm wraz ze stabilizacją spoiwem hydraulicznym o gr. 15 cm
Zamawiający rezygnuje z wykonania zatoki autobusowej przy działce 7/7 z obr. 142 na rzecz wykonania przystanku na jezdni zgodnie z rysunkiem 2_PZT_Poniatowskiego_v4-297.pdf
Na całym odcinku wykonać zjazdy indywidualne i publiczne z kostki betonowej koloru grafitowego o gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 o gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 20 cm. Nawierzchnia dróg dla rowerów oraz dróg dla rowerów i pieszych jest nadrzędna w stosunku do zjazdów i nie należy przerywać ich nawierzchni na zjazdach
Wykonać połączenia między warstwowe z emulsji asfaltowej na całej długości i szerokości jezdni oraz dróg dla rowerów i dróg dla rowerów i pieszych
Dokonać regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej tj. włazów i zawory, urządzenia obcych, kratek ściekowych itp
Dokonać wymiany wszystkich pokryw nastudziennych oraz dokonać montażu pierścieni odciążających dostarczonych przez gestorów sieci wodociągowej/ sanitarnej/ innych
Połączenia działek roboczych i połączeń nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią należy uszczelnić masą na bazie bitumu
Wykonać krawężnika zgodnie z dokumentacją
Wykonać na całym odcinku wpusty krawężnikowe lub krawężnikowo jezdniowe zamiast przewidzianych wpustów jezdniowych/ ulicznych. Jako wpust należy rozumieć całościowe rozwiązanie systemowe elementu odwodnienia przewidzianego do odbioru wód opadowych i roztopowych wraz z osadnikiem
Wykonać odwodnienia
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu, przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej
Wszystkie znaki oraz urządzenia BRD na przebudowywanym i rozbudowywanym odcinku wskazane w projekcie SOR jako istniejące lub do przestawienia wymienić na nowe wraz z słupkami. Rodzaj zgodny z SOR. Zdemontowane znaki D-6, T-27, A-16, A-7, D-1, D-2,C-12 przekazać do Zamawiającego
W ramach inwestycji należy opracować kompletny projekt usunięcia kolizji wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami – przebudowy linii nN i oświetlenia ulicznego oraz uzyskać jego zatwierdzenie przez właściwych gestorów sieci.Usunięcie kolizji elektroenergetycznej polega między innymi na przebudowie sieci nN z podbudowy słupowej na kablową na odcinku 1030 m wraz z modernizacją 16 przyłączy napowietrznych. Przyłącza wykonać jako kablowe. Zastosować słupy ozdobne wraz z oprawami LED w ilości ok. 12 kpl. na odcinku od 1030 m oraz słupy stalowe 8m w ilości ok. 35 kpl., wraz z oprawami ulicznymi LED. Oprawy LED muszą posiadać sterownik wraz z dedykowanym gniazdem NEMA oraz być zintegrowane z systemem zarządzającym poprzez sterownik zarządzany przez UM Otwock umożliwiającym zdalne sterowanie oprawami. Przebudowa skrzyni SON przy czym skrzynia SON musi być zintegrowana z centralnym systemem zarządzającym UM Otwock. Przebudowa kamer ANPRS
W ramach inwestycji należy opracować kompletny projekt usunięcia kolizji wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami – przebudowy linii telekomunikacyjnych oraz uzyskać jego zatwierdzenie przez właściwych gestorów sieci. Usunięcie kolizji telekomunikacyjnej polega między innymi na przebudowie sieci teletechnicznej napowietrznej podwieszonej na słupach oświetleniowych i elektroenergetycznych na kablową
Wykonać inwentaryzację powykonawczą
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, zatwierdzenia oraz wprowadzenia CzOR
Wykonawca zobowiązany jest do przycięcia zieleni kolidującej z realizowaną inwestycją w celu zapewnienia skrajni drogi, drogi dla rowerów, drogi dla rowerów i pieszych, drogi dla pieszych
Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących ciągów komunikacyjnych pod względem wysokościowym oraz umiejscowienia w planie. Dotyczy to zarówno jezdni jak i elementów infrastruktury przewidzianych do ruchu pieszych, rowerzystów oraz pieszych i rowerzystów. Dowiązanie musi spełniać wszystkie wymagania dotyczące spadków podłużnych oraz poprzecznych określonych w obowiązujących Ustawach i aktach wykonawczych oraz musi być zgodne z zasadami wiedzy technicznej
W porozumienia z Miastem Otwock dokonać demontażu oraz montażu wiat przystankowych oraz innych elementów małej architektury
Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych z nowych materiałów, przy czym istniejące elementy doświetlenia przejść dla pieszych tj. słup, fundament, wysięgnik, oprawa należy zabezpieczyć i ustawić w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonać jego prawidłowe wpięcie w sieć elektroenergetyczną zapewniając tym samym jego prawidłowe funkcjonowanie. Zamawiający oświadcza, że istniejące doświetlenie przejść należy przenieść i podłączyć na terenie miasta Otwock lub miasta Karczew
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania nasadzeń 60 drzew oraz 60 krzewów wieloletnich. Miejsca dokonania nasadzeń oraz rodzaj drzew i krzewów zostanie wskazane przez Zamawiającego na etapie realizacji
Wykonawca zobowiązany jest do zebrania nadmiaru ziemi na występujących pasach zieleni i uzupełnieniu ich ziemią urodzajną o grubości min. 15 cm oraz zasiania trawy
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania oraz pielęgnacji zieleni przez 1 rok od daty protokolarnego odbioru robót
Istniejące separatory ruchu drogowego należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.
W ramach zmówienia Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie
W ramach zamówienia po wytyczeniu w terenie ciągów pieszych i rowerowych zamawiający zastrzega możliwość korekty przebiegu dróg dla rowerów oraz dróg dla pieszych w granicach opracowania
Zamawiający informuje, że jest na etapie uzyskiwania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, w związku z czym roboty budowlane będą możliwe do rozpoczęcia po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. Do tego czasu Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu CzOR oraz przygotowania projektów usunięcia kolizji
Wykonawca w 2025 r. zobowiązany jest do wykonania robót na poziomie 40% pod względem rzeczowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt. 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto do kwoty 500 000,00 zł w zakresie polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związany bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia. Zamawiający planuje udzielić zamówienia w zakresie m.in. budowy chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszych czy nawierzchni asfaltowej. Podstawą do rozpoczęcia robót podobnych będzie podpisana przez obie strony umowa oraz przedłożony kosztorys, przy czym wartość robót powinna zostać ustalano na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie robót podstawowych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych), przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wymaganej przez Zamawiającego wysokości.
W przypadku gdy wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie albo wykonawcy łącznie wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wymagalnej wysokości.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienia, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi publicznej minimum klasy Z o długości minimum 500 m w skład, której wchodziło wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi, usunięciu kolizji lub przebudowie infrastruktury elektroenergetycznej, budowie lub przebudowie systemu odwodnienia drogi,
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienia, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie lub budowie skrzyżowania o ruchu okrężnym na drodze publicznej minimum klasy Z,
c) dysponuje następującymi osobami:
1 osobą pełniącą funkcje kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniu polegającym na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi klasy Z o długości minimum 500 m.,
1 osobą pełniącą funkcje kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektroenergetycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
1 osobą pełniącą funkcje kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
4. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SWZ
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; warz z wykazem Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wykonania usługi/ roboty budowlanej wskazanej w wykazie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.2. W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.2. W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 130 000,00 zł2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
3) Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach
a) Pieniądzu
b) Gwarancji bankowej,
c) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) Poręczeniach udzielonych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
e) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy.
5) Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto o numerze 97 8023 0009 2001 0009 8805 0014 Powiat Otwocki – Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05- 480 Karczew tytułem wadium „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego w Otwocku” – ZDP/P-01/2025 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
b) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Powiat Otwocki – Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
kwotę gwarancji/poręczenia,
termin ważności gwarancji/poręczenia,
zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
c) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 pzp
d) Zmawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania, określonych w art. 98 ust. 6 pzp.
e) Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 266 ust. 1 pkt 14) ustawy pzp Zamawiający odrzuci taką ofertę.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.
31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:
Określenie celu gospodarczego
Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,
Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu wykonania zamówienia w całości,
Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,
Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy
Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana lub odstąpienie od Umowy może nastąpić na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publiczne oraz określonych w niniejszej Umowie.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający przewiduje również zmiany niniejszej umowy:
1) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,
2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania niniejszej umowy,
3) w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV – 2) przejawiającym się jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, ale w sytuacji gdy ich zakres będzie większy niż zakres zaobserwowany w dniu otwarcia ofert i jeżeli będą miały faktyczny wpływ na realizację niniejszej umowy – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
4) wynikających rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem lub terminem np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, które nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstania szkody w znacznych rozmiarach – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
6) w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy – zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy oraz termin realizacji,
7) organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień, decyzji, zezwoleń w ustawowym terminie,
8) zmiany terminu końcowego wykonania Umowy, w przypadku zasinienia sytuacji, o której mowa w § 3 ust. 9,
9) w zakresie zmian personalnych wśród osób wyznaczonych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż nowowprowadzone osoby spełniają wymagania określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
10) Dopuszcza się również możliwość zmian postanowień umowy, która została zawarta na okres powyżej 6 miesięcy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmiany spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów,
Szczegółowy zakres zmian umowy został określony w SWZ w załączniku Nr 1
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/465270
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest:- rozpocząć roboty budowlane niezwłocznie po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych
- wykonać roboty budowlane w terminie 11 miesięcy od daty pisemnego otrzymania od Zamawiającego decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej
- uzyskać pozwolenie na użytkowanie w terminie 12 miesiąca od daty pisemnego otrzymania od Zamawiającego decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.