Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00001093/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00014162/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości oraz dostawa rękawic ochronnych z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MZO Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016137494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Bryły 6
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzo.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości oraz dostawa rękawic ochronnych z podziałem na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3224342-8a7d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZO/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 389488,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 389488,1 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a.) Za Zestawienie art. biurowychLp. Nazwa J.M. Ilość OPIS
1 Papier xero A4 1ryza = 500 arkuszy Ryza 1500 do użytku we wszystkich urządzeniach biurowych, gramatura 80g/m2 -OFFICE PRODUCTS UNIVERSAL/SYMBIO COPY/IMAGE VOLUME.
2 Korektor taśma Szt. 20 Pentel . Wymiary 5mm x 12 m.
3 Długopis zwykły Szt. 200 Długopis niebieski BIC Round Stic M.
4 Bloczki żółte samoprzylepne 76x76 Op. 150 1 op. = 100szt.
5 Brulion A4 Szt. 15 w kratkę, 96 kartek
6 Brulion A5 Szt. 15 w kratkę, 96 kartek
7 Dziurkacz Szt. 10 min. Od 40-50 kartek
8 Folia strecz transparentna Szt. 20
9 Gumki recepturki Op. 5 1 op. = 0,5kg
10 Holder z taśmą Op. 150 Holder wykonany z przezroczystego tworzywa. Wyposażony w taśmę. W opakowaniu 50 szt.
11 Kalkulator biurowy Szt. 5 citizen ct-666N
12 Koperta białe C5 Op. 50 samoklejące z paskiem , 1 op. = 500szt. 162x229 mm
13 Koperta Listowa C6 Op. 20 1 op. = 1000 szt. Samoklejące.
14 Koperta rozszerzane boki i dołem Op. 50 C4, biała.
15 Koperty białe C4 Op. 20 samoklejące, 1 op. = 250szt. 229x324 mm .
16 Kostka papierowa biała Szt. 20 klejona z boku.
17 Koszulki na dokumenty A4 Op. 100 1 op. = 100szt., otwierane z góry, folia PP 40 mic. Wytrzymałe – krystaliczne.
18 Marker Op. 15 permanentny, czarny, czerwony, zielony, grubość linii pisania 1-5mm.
19 Marker niezmywalny Op. 10 Kolor czarny BN15.
20 Nożyczki Szt. 10 uniwersalne - do cięcia papieru, kartonu, taśmy samoprzylepnej; ze stali nierdzewnej, uchwyt odporny na pęknięcia, rozmiar min. 17cm.
21 Ołówki zwykłe HB Szt. 30 BIC z gumką
22 Papier do drukarki igłowej (kopia+orginał) Op. 30 wym. 24cm x 30,5 cm (z dziurkami).
23 Pinezki Op. 5 1 op. = 50 szt., typu "beczułki".
24 Pudła archiwizacyjne Szt. 20 do przechowywania dokumentów A4, typu Esselte 100mm.
25 Segregator A5 75 mm Szt. 20 oklejony na zewnątrz folią PP.
26 Segregator A4 75 mm Szt. 40 oklejony na zewnątrz folią PP.
27 Skoroszyt miękki do wpinania A4 Op. 50 1 op. = 25szt.
28 Spinacze metalowe duże Op. 30 1 op. = 100szt., okrągłe, wymiar 77mm.
29 Spinacze metalowe średnie Op. 30 1 op. = 100szt., okrągłe, wymiar 28mm.
30 Szufladka na dokumenty dymiona Szt. 5 Format A 4. Możliwość ustawiania w 3 pozycjach.
31 Taśma pakowa Szt. 10 Kolor przezroczysty. Wytrzymała na zrywanie. Wymiary 48mm- 50 m.
32 Taśma klejąca Szt. 30 przezroczysta, wymiary 18mm x 20m.
33 Teczka wiązana A4 Op. 50 kartonowa, biała, 1op = 50 szt.
34 Teczka na gumkę A4 Op. 10 usztywniana, kolorowa, 1op = 50 szt.
35 Tusz do pieczątek Szt. 20 niebieski i czarny.
36 Zakładki indeksujące Op. 3 3 M post – it 15X50 mm, 5 kolorów neonowych 5x 100.
37 Zakreślacz fluorescencyjny Komplet 20 żółty, różowy, zielony, pomarańczowy, 2-5 mm.
38 Zawieszki do kluczy Op. 50 1 opakowanie = 50 sztuk.
39 Zszywacz biurowy Szt. 8 min. 30 kartek, zszywki:24/6.
40 Zszywki 24/6 Op. 50 1 op. = 1000szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b.) Zestawienie środków czystości i artykułów do utrzymania czystościLp. Nazwa J.M. Ilość OPIS
1 Ad 107 neutralizator Szt. 50 pŁyn do neutralizowania zapachu do pisuarów 1L. PH~3.
2 Ad 108 Szt. 50 usuwanie nalotów solnych (5L) - PH ~1 kwaśny.
3 Ad 770 Szt. 50 Silny środek do prania wykładzin i tapicerek o zwielokrotnionej sile usuwania brudu. Nie zawiera składników powierzchniowo czynnych. Rozpuszcza nawet najbardziej oporne plamy z oleju, tłuszczu czy nikotyny. Wielokrotnie zwiększa odporność powierzchni czyszczonej na ponowne zabrudzenie. PH 8,7.
4 Ad 919 Szt. 20 Do doczyszczania wszystkich wodoodpornych podłoży odpornych na alkaliczne środowisko. Produkt posiada właściwości silnie odtłuszczające i penetrujące. Produkt w wyższych stężeniach zdejmuje grube nawarstwione tłuszcze i inne zabrudzenia. Przeznaczony do warsztatów. PH~14.
5 Ajax Szt. 100 Płyn uniwersalny do mycia powierzchni (zapach egzotyczny) Pojemność: 5 L.
6 Barlon S8 Szt. 80 Superkoncentrat do mycia sanitariatów. Pojemność: 5 L . Antybakteryjny koncentrat przeznaczony jest do codziennego lub gruntownego mycia wszystkich powierzchni i przedmiotów w sanitariatach odpornych na działanie kwasów. Zalecany do mycia umywalek, muszli klozetowych, pisuarów, kabin prysznicowych i armatury łazienkowej, posadzek i powierzchni nadpodłogowych (glazury, terakoty, gresu). Nie niszczy mytych powierzchni. Usuwa resztki mydła, osady mineralno-wapienne, tłuszcz, rdzę, pleśń oraz zanieczyszczenia z fug. Myte powierzchnie pozostają czyste, lśniące i o przyjemnym zapachu. Polecany do utrzymania higieny w sanitariatach i higieny kuchennej. ph ~1. Produkt profesjonalny.
7 Chusteczki do dezynfekcji rąk Op. 100 Spektrum biobójcze: bakterio-, drożdżako-, grzybo-, prątko- i wirusobójcze. W opakowaniu 100 szt.
8 CIF (xxl pack) Szt. 50 Preparat do czyszczenia powierzchni emaliowych plastikowych. Pojemność: 2 L
9 Cilit Szt. 50 Żel (kamień i rdza) Pojemność 420 G.
10 Clinex nanochem Delos Shine Szt. 50 Płyn do pielegnacji mebli pozostawiający połysk. Pojemność : 1 L , PH ~ 6
11 Clinex nanochem Glass Szt. 50 Płyn do mycia szyb. Pojemność: 5 L . PH -10
12 Clinex (nanochem) W3 Active Szt. 40 Preparat gotowy do mycia sanitariatów i łazienek. Nie zawiera chloru. Pojemność : 1 L (BIO). PH~ 3 .
13 Domestos Szt. 80 Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący. Butelka 750 ml.
14 Gąbki do naczyń Op. 100 Wymiary 8 X 14 cm
15 Kostka WC BREF Op. 100 OP.
16 Krem ochronny do rąk 150 ml Szt. 4000 krem do rąk i paznokci, ochronny olej z bawełny & proteiny jedwabiu (cztery pory roku). Pojemność 150 ml.
17 Ludwik płyn do mycia naczyń (miętowy) Szt. 80 5 kg. doskonale rozpuszcza tłuszcz, działa również w zimnej wodzie, nie pozostawia smug i zacieków.
18 Mydło w kostce 100g Op. 4000 o właściwościach antybakteryjnych..
19 Mydło w płynie antybakteryjny Szt. 300 5l, ph neutralne.
20 odświeżacz One Shot” Kashmir marki Freshtek Szt. 40 Perfumowany odświeżacz powietrza. Zapach z akordami egzotycznych drzew i orientalnych ziół. Pojemność : 600 ml
21 Odświeżacz powietrza 3w 1 Zgrzewka 200 300ml; zgrzewka=12 szt.
22 papier toaletowy Jambo 120 prestige Op. 30 Papier toaletowy JUMBO WEPA Prestige 19/120//2 śnieżnobiały. W opakowaniu : 12 szt.
23 Papier toaletowy
Op. 300 papier toaletowy, 2 warstwowy, 100mb/19cm 1 op. =12szt.
24 Pasta BHP ze ścierniwem 500 g Szt. 300 zawartość: mydło+detergent, granulowane ścierniwo z właściwościami nawilżającymi.
25 Płyn do dezynfekcji rąk Szt. 70 PBM SEPT 5L o działaniu wirusobójczym.
26 Recznik papierowy "ZZ" Op. 100 tzw. Składane chusteczki/papier.
27 Ręcznik papierowy przemysłowy Op. 100 ręcznik w rolce biały celulozowy, długość rolki min. 140 mb, 1 op.=6 szt. Przerywany Z możliwością wyjęcia rolki z środka, by móc umiescić do dozowników marki: LUKART.
28 Ręcznik papierowy Lukart Op. 300 Ręcznik papierowy eko w roli Lucart Econatural L One Maxi 852277, Dwuwarstwowe ręczniki papierowe eko z linii LUCART L-ONE Maxi 45.
Kolor brąz Wykonane z surowca Fiberpack. Ilość sztuk w opakowaniu: 6. Rolka o długości 158 metrów i szerokości 19 cm.
Pasujący do dozownika Lukart.
29 Szczotka do szorowania z trzonkiem Szt. 5 Szczotka posiadające twarde włosie (do szorowania np. terakot, tarasu, płytek).
30 Szczotka toaletowa do WC z pojemnikiem Szt. 20 Zestaw do WC (szczotka + pojemnik).
31 Ściereczki z mikrofibry do wycierania kurzu Szt. 40
32 Wiadro z sitem Szt. 20 Wiadro z elastycznym sitem. Wykonane zostało z trwałego tworzywa wysokiej jakości. Uchwyt na drążek. Typu Vileda.
33 Wkład nakręcany do mopa typu Vileda fioletowy Szt. 50 1 op.=1 szt.
34 Wkładki do pisuarów Szt. 50
35 Zmiotka z szufelką Szt. 40 Zestaw do sprzątania (zmiotka + szufelka).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 149447,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c.) Zestawienie rękawic ochronnychLp. Nazwa J.M. Ilość OPIS
1 Rękawice ocieplane ochronne Para 2000 producent: DRAGON, model: RWD zgodne z normami EN388 (poziomy odporności: 1 3 3 1), EAN: 5907522918880, EN511 (poziomy odporności: X 2 X) i EN420, opakowanie: 18,00 kg / 47x69x27cm - 0.0876m3, z przeznaczeniem do prac w niskiej temperaturze zewnętrznej, odporne na zużycie, rozdarcie i powstawanie pęknięć. ROZMIAR od s do XL.
2 Rękawice robocze nitrylowe Para 40 000 model RNITŻ, bawełna powlekana zanurzeniowo w 3/4 gładkim nitrylem. Zakończone elastycznym ściagaczem. Dobra odporność na ścieranie. Ochrona przed olejami, smarami i tłuszczami. Komfortowe wygodne, zapewniają dobrą chwytność, swobodę ruchów i elastyczność CE kat.II EN 420, En 388 - opakowanie zbiorcze 12/120. Odporność na ścieranie - 4, odporność na przecięcia - 1, wytrzymałość na rozdzieranie - 1, odporność na przekłucie - 1.
Rozmiar : od S do XL.
3 Rękawice uniwersalne -wampirki wzmacniane Para 40 000 Ruflex, model: Kategoria 1 EN -420 podwójnie oblewane. Kolor: Niebiesko-biały. Rozmiar: od S do XL. Wysoka jakość, bawełna 100%. Strona chwytna powleczona podwójną warstwą lateksu. Rękawica przeciwślizgowa, mająca wysoką odporność na przetarcie oraz ścieranie, rozdarcie i pękanie. Grzbiet dzianinowy umożliwia oddychanie skóry rąk, zmniejsza potliwość i temperaturę. Przedłużony ściągacz zapobiega z zsuwaniu z ręki.
4 Rękawice gumowe grube Para 50 rozmiar: od S do XL , kolor: żółty.
5 Rękawice nitrylowe jednorazowe Op. 50 100szt. w 1 op. , rozmiar: od S do XL
6 Rękawice ochronne powlekane gumą zakończone ściągaczem tzw. Wampirki Para 8000 100%bawełna (wentylacja dłoni) Rozmiar: od S do XL
7 Wkłady bawełniane Para 500 Rozmiar od S do XL
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 240041 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149447,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164720,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149447,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD POLSKA SP Z O.O. ul. Sycowska 40 60-003 Poznań
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-22-72-047
7.3.3) Ulica: ul. Sycowska 40
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-003
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149447,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240041 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350903,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240041 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MADA" KOSIEC I WSPÓLNICY SP.K. Słowicza 17, 02-170 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza 17,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240041 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
- Zakup nowego fortepianu.
- Konserwacja wraz z usuwaniem zaistniałych awarii sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego w 2025 r.
- Świadczenie usług ratowniczych w pływalni Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Pruszkowie w 2025 roku.
- Wykonanie konserwacji rowów w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.