Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072390/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00082250/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-14
- 2022/BZP 00154165/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115665 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej wraz z nadbudową części istniejącej i przebudową zaplecza sanitarnoszatniowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 084 696 2504
1.5.8.) Numer faksu: 084 696 2380
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miasto.hrubieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=2721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej wraz z nadbudową części istniejącej i przebudową zaplecza sanitarnoszatniowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ecf7bb-c374-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002136/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa sali gimnastycznej wraz z nadbudową części istniejącej i przebudową zaplecza sanitarno-szatniowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072390/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.1.4.2021.JC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3472969,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie ul. Listopadowej 12 na działce nr ewid. 768. Budynek z wewnętrzną instalacją wodno-kanalizacyjną, ogrzewania C.O. i elektryczną. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana. Obiekt połączony z istniejącym budynkiem szkoły. Planuje się wykonanie przyłącza wodociągowego zakończonego kolumną hydrantową. Przewiduje również częściową przebudowę zaplecza istniejącego gdzie znajduje się zaplecze sanitarno-szatniowe oraz nadbudowę nad ta częścią. Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek pokryty dachem dwuspadowym nad salą gimnastyczną o kącie nachylenia 40% oraz jednospadowym nad zapleczem o kącie nachylenia 5%. Konstrukcja dachu drewniana. Nad pomieszczeniem sali dźwigar pełny drewniany klejony warstwowo. Nad częścią niższą wiązar kratowy oraz krokwie. Pokrycie z blachy na rąbek. Wysokość projektowanego budynku wynosi 11,71m. Wysokość szczytu attyki wynosi 12,08m. Obiekt usytuowany równolegle do istniejącego budynku. Teren wokół budynku projektowanego i istniejącego, który zostanie naruszony w trakcie budowy obiektu i nie jest pokryty utwardzeniami z kostki betonowej, należy obsiać mieszanką traw gazonowych. Na terenie inwestycji projektuje się utwardzenie wokół budynku i komunikację wewnętrzną. Miejsca postojowe w tym dla osób niepełnosprawnych istniejące w części frontowej działki. Wewnętrzna komunikacja i utwardzenia istniejące. Obsługa komunikacyjna poprzez istniejący zjazd z drogi publicznej.
Zakres całego zamierzenia budowlanego przewiduje między innymi:
Budowę budynku sali gimnastycznej wraz z przebudową istniejącego zaplecza sanitarno-szatniowego oraz nadbudowa nad tą częścią
Utwardzenia terenu z kostki betonowej
Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych
Budowa przyłącza wodnego zakończonego kolumną hydrantową
Rozbiórkę kolidującego elementu sportowego (pchnięcie kulą)
Rozbiórkę częściową istniejących utwardzeń (ciągi piesze)
Rozbiórkę istniejącej linii kablowej zasilającej słup oświetleniowy na działce Inwestora
Częściową rozbiórkę ogrodzenia wewnętrznego na działce inwestora
Instalacje sanitarne wewnętrzne
Wykonanie linii kablowych
Wykonanie instalacji uziemiającej
Wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych
Wykonanie instalacji odgromowej
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki budowlanej / terenu:
powierzchnia objęta zamówieniem - 12364,00m2
powierzchnia zabudowy istniejącej - 1745,00m2
powierzchnia zabudowy projektowanej - 616,25m2
powierzchnia utwardzeń projektowanych - 134,00m2
powierzchnia utwardzeń istniejących - 3035,00m2
powierzchnia utwardzeń przeznaczona do rozbiórki - 135,00m2
powierzchnia obiektów sportowych z ET - 3350,00m2
powierzchnia zieleni (biologicznie czynna) - 3620,75m2
w tym:
powierzchnia działki (100%) - 12364,00m2
teren utwardzony (24,5%) - 3032,00m2
powierzchnia zabudowy (19,1%) - 2361,25m2
powierzchnia obiektów sportowych z ET (27,1%) - 3350,00m2
powierzchnia terenu zielonego - biologicznie czynny (29,3%) - 3620,75m2
Dane dotyczące wielkości obiektu:
Powierzchnia całkowita - 938,29m
Powierzchnia użytkowa - 733,65m
Powierzchnia wewnętrzna - 877,88m
Powierzchnia zabudowy projektowanej - 616,25m
Kubatura brutto - 6945,10m3
Długość x szerokość - 30,88m x 23,84m
Wysokość budynku: - 11,71m – N
Liczba kondygnacji - 2
Uwaga:
Wykonawca oznakuje informacyjnie: ciągi komunikacyjne, wyjścia ewakuacyjne, oznakowanie pomieszczeń, tablicę zbiorczą poprzez zachowanie w oznaczeniach m.in. takich standardów jak: oznaczenia pomieszczeń/wskazówki odpowiedniej wielkości i skontrastowane, czytelne napisy i oznakowania nr drzwi, oznakowania schodów kolorem kontrastowym, oraz poręczy, wyróżnienia początku i końca biegu schodów przy pomocy kontrastowego koloru zgodnie z wymaganiami programu „Dostępność plus 2018-2025” dostępnego pod adresem: https://www.ncbr.gov.pl/fileadmin/POIR/3_1_1_1_2019/Dok_dodatkowe/16_Program_Dostepnosc_Plus.pdf oraz dokumentem opracowanym przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju „Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania – poradnik” dostępnym pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/standardy-dostepnosci-budynkow-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4327040,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4778550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4327040,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA,,REM-BUD-I” Bronisław Drąg Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830215502
7.3.3) Ulica: Aleje Jana Pawła II 60 B
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "REM-BUD-I" BRONISŁAW DRĄG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "REM-BUD-I" BRONISŁAW DRĄG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4327041,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111093L w miejscowości Gródek
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111111L w miejscowości Masłomęcz"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.