Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065100/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kierz Niedźwiedzi - Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarżysko Kościelne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko Kościelne
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-115
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412714466
1.5.8.) Numer faksu: 412714481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscielne@skarzysko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://skarzyskokoscielne.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kierz Niedźwiedzi - Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77a78574-931b-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019357/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kierz Niedźwiedzi - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065100/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
- Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – 3074 m
- Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej – 2502 m
- Przepompownie ścieków – 2 szt.
- Studzienki betonowe, studzienki rozprężne,
- Przekroczenie drogi powiatowej siecią kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – 27 szt.
- Zabezpieczenie, kabli telekomunikacyjnych, elektrycznych, gazowych przy skrzyżowaniu z kanalizacją sanitarną w rurze ochronnej,
- Przyłącza elektryczne kablowe zasilania przepompowni P1 i PP3,
- Kolumny na rurociągu tłocznym napowietrzająco – odpowietrzające i płucząco- spustowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg przedmiarów robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia.
Informacja dodatkowa:
Przyłącza kanalizacyjne do zabudowań wrysowane w budowlanej dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu kolorem zielonym nie stanowią przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem.
Kody CPV:
45100000-8, 45231300-8, 45111200-0, 45243600-8, 45221250-9, 45111000-8, 45233000-9
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Wynagrodzenia Wykonawcy, zgodne z warunkami wypłaty dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Podstawą realizacji zadania są przedmiary robót, dokumentacje projektowe w zakresie ujętym przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W przedmiotowych dokumentacjach – jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii i urządzeń – to podane zostały one jedynie jako przykładowe w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie muszą być spełnione by mogły być użyte w czasie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego.
Dopuszcza się jednak stosowanie innych/równoważnych lub lepszych materiałów, technologii i urządzeń – o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej. Zastosowanie alternatywnych rozwiązań – po uzgodnieniu z inwestorem/autorem projektu w ramach nadzoru autorskiego.
Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał Zaświadczenie Starosty Skarżyskiego znak: AB.6743.3.1.2022.KP z dnia 19.01.2022r. o braku sprzeciwu na zgłoszenie zamiaru wykonania budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kierz Niedźwiedzi. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, specyfikacją warunków zamówienia, kosztorysami ofertowymi, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Przedmiotowa inwestycja nie ogranicza dostępności osobom niepełnosprawnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5723619,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7207246,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5723619,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna TRAK-KOP Mirosław Cieplak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292414896
7.3.3) Ulica: Podmiejska 105
7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty Pierwsze, Miedziana Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Cieplak Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna TRAK - KOP
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Cieplak Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna TRAK - KOP
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5723619,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wynagrodzenia Wykonawcy, zgodne z warunkami wypłaty dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż dźwigu towarowo-osobowego w budynku przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.