Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00648445/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami w obrębach sołectw nieposiadających infrastruktury wodociągowej oraz rozbudowa
i modernizacja oczyszczalni ścieków w Kroczowie Większym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 28
1.5.2.) Miejscowość: Kazanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-713
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483864910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kazanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdc69fe2-e4ab-48b6-b117-f57b9c4ae59d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami w obrębach sołectw nieposiadających infrastruktury wodociągowej oraz rozbudowai modernizacja oczyszczalni ścieków w Kroczowie Większym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdc69fe2-e4ab-48b6-b117-f57b9c4ae59d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015149/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami oraz rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Kroczowie Większym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres planowanej inwestycji obejmuje rozbudowę i modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków jako I etapu inwestycji
1. Zamówienie w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuje modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kroczów Większy w ramach istniejącego aktualnego pozwolenia wodnoprawnego. Całość w zakresie pierwszego etapu zgodnie z PFU
2. Rozbudowa oczyszczalni ma być zrealizowana w technologii zgodnej z pozwoleniem wodnoprawnym i istniejącym obiektem i obejmować:
• przebudowę części socjalnej oczyszczalni wraz z rozbudową pomieszczenia stacji
odwadniania osadu i dozowania chemii,
• rozbudowę oczyszczalni o budynek reaktorów,
• budowę zbiornika osadu nadmiernego z napowietrzaniem,
• budowę stacji ścieków dowożonych z pompownią,
• wykorzystanie istniejącego zbiornika osadu nadmiernego jako zbiornik odświeżania
ścieków dowożonych,
• wyposażenie oczyszczalni w prasę taśmową z układem recyrkulacji odcieku,
• wyposażenie oczyszczalni w stację przygotowania polielektrolitu,
• wyposażenie oczyszczalni w silos do wapniowania osadu z podajnikiem.
3. Opracowaniem kompleksowej dokumentacji projektowej:
1) Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z aktualnymi na dzień przekazania przedmiotu umowy przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać w szczególności:
a) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, w tym oddziaływania na środowisko wraz z raportem oddziaływania na środowisko jeśli dotyczy, cel publiczny, pozwolenie wodno-prawne wraz z decyzją pozwolenie wodnoprawne – jeżeli dotyczy, opinii, uzgodnień, pozwoleń celem wystąpienia przez Wykonawcę na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa z wnioskiem o pozwolenie na budowę.
b) Sporządzenie i uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji,
c) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2024.2454), w tym projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2024.1679 t.j.) oraz inne opracowania niezbędne do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w ilości po 5 egz. każdej z branży wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
d) Wykonanie kosztorysów inwestorskich opracowanych według rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2020 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (…)(Dz.U. 2021.2458) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji – po 1egz. każdej z branży wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
e) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót po 1 egz. każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2024.2454.) obejmujących tylko rozwiązania zawarte w projektach wykonawczych wraz z wersją elektroniczną na płycie CD.
4. Wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, prac budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
5. Uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę i na użytkowanie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla zadania Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Kroczowie Większym
7. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w systemie zaprojektuj
i wybuduj w rozumieniu art. 7 pkt 21 UPZP polegające na budowie w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - dalej „uPb”, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) programie funkcjonalno- użytkowym (PFU)
2) Specyfikacji Warunków Zamówienia
3) wzorze umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10934700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11147367,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10934700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoservispol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361385232
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10934700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.