Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu „Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA ŁASIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radzyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Łasin
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 466 50 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lasin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu „Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f942bdc-d3f6-40e8-9dc7-71131cd0f22a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037567/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, działanie 8.27 Kształcenie ogólne OPPT
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lasin
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@lasin.pl
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Dokumenty w postępowaniu przekazuje się w wersji elektronicznej opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Łasin - Burmistrz Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, tel. 56 466 50 43, fax 56 466 50 46,
mail: umig@lasin.pl.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Wojciecha Marchlewskiego,
z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: w.marchlewski@lasin.pl , tel. 56 466 50 43 wew. 51.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IBG.271.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Łasinie.
Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Łasinie, ul. M. C. Skłodowskiej 14, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części I stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.1. do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zam. dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena – znaczenie kryterium 60 % za daną część zamówienia,
2) Skrócenie terminu wykonania – znaczenie kryterium 35 % za daną część zamówienia,
3) Aspekty społeczne – zatrudnienie – znaczenie kryterium 5 % za daną część zamówienia.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert za daną część zamówienia, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość pkt za kryterium cena za daną część zamówienia,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych za daną część zamówienia,
Cb - cena oferty badanej za daną część zamówienia.
W przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania danej części zamówienia o wartości pomiędzy 0 a 15 dni, Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
To
PT = ----------- x 35 pkt
T max.
gdzie:
PT - wartość pkt, którą należy wyznaczyć za daną część zamówienia,
T max. - najdłuższy oferowany termin w dniach skrócenia terminu wykonania danej części zamówienia,
To - długość skrócenia terminu wykonania w dniach danej części zamówienia badanej oferty.
Punkty za kryterium „Aspekty społeczne - zatrudnienie” dotyczą zatrudnienia do realizacji zamówienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP (patrz Rozdz. III pkt 8 SWZ) i zostaną obliczone według wzoru:
Ab
PA = ------- x 5 pkt
Amax
gdzie,
PA – ilość pkt za kryterium aspekty społeczne - zatrudnienie za daną część zamówienia,
Ab – liczba osób zatrudnionych w ofercie badanej za daną część zamówienia.
Amax – największa liczba osób zatrudnionych spośród ofert nieodrzuconych za daną część zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość pkt (Po) za daną część zamówienia obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PT + PA
gdzie:
PO - łączna ilość pkt oferty ocenianej,
PC - liczba pkt uzyskanych w kryterium „Cena” za daną część zamówienia,
PT - liczba pkt uzyskanych w kryterium „Skrócenie terminu wykonania” za daną część zamówienia,
PA - ilość pkt uzyskanych w kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie” za daną część zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Zawdzie.
Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Zawdzie, Zawda 14, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części II stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.2. do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zam. dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena – znaczenie kryterium 60 % za daną część zamówienia,
2) Skrócenie terminu wykonania – znaczenie kryterium 35 % za daną część zamówienia,
3) Aspekty społeczne – zatrudnienie – znaczenie kryterium 5 % za daną część zamówienia.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert za daną część zamówienia, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość pkt za kryterium cena za daną część zamówienia,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych za daną część zamówienia,
Cb - cena oferty badanej za daną część zamówienia.
W przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania danej części zamówienia o wartości pomiędzy 0 a 15 dni, Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
To
PT = ----------- x 35 pkt
T max.
gdzie:
PT - wartość pkt, którą należy wyznaczyć za daną część zamówienia,
T max. - najdłuższy oferowany termin w dniach skrócenia terminu wykonania danej części zamówienia,
To - długość skrócenia terminu wykonania w dniach danej części zamówienia badanej oferty.
Punkty za kryterium „Aspekty społeczne - zatrudnienie” dotyczą zatrudnienia do realizacji zamówienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP (patrz Rozdz. III pkt 8 SWZ) i zostaną obliczone według wzoru:
Ab
PA = ------- x 5 pkt
Amax
gdzie,
PA – ilość pkt za kryterium aspekty społeczne - zatrudnienie za daną część zamówienia,
Ab – liczba osób zatrudnionych w ofercie badanej za daną część zamówienia.
Amax – największa liczba osób zatrudnionych spośród ofert nieodrzuconych za daną część zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość pkt (Po) za daną część zamówienia obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PT + PA
gdzie:
PO - łączna ilość pkt oferty ocenianej,
PC - liczba pkt uzyskanych w kryterium „Cena” za daną część zamówienia,
PT - liczba pkt uzyskanych w kryterium „Skrócenie terminu wykonania” za daną część zamówienia,
PA - ilość pkt uzyskanych w kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie” za daną część zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Szonowie.
Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Szonowie, Szonowo 81A, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części III stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.3. do SWZ.
Pracownie w Szonowie znajdować będą się w jednym pomieszczeniu, dlatego też nie przewiduje się w pracowni językowej zakupu: komputera stacjonarnego, biurek i krzeseł dla nauczyciela i uczniów oraz monitora dotykowego wbudowanego trwale do blatu biurka lektora.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zam. dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena – znaczenie kryterium 60 % za daną część zamówienia,
2) Skrócenie terminu wykonania – znaczenie kryterium 35 % za daną część zamówienia,
3) Aspekty społeczne – zatrudnienie – znaczenie kryterium 5 % za daną część zamówienia.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert za daną część zamówienia, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość pkt za kryterium cena za daną część zamówienia,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych za daną część zamówienia,
Cb - cena oferty badanej za daną część zamówienia.
W przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania danej części zamówienia o wartości pomiędzy 0 a 15 dni, Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
To
PT = ----------- x 35 pkt
T max.
gdzie:
PT - wartość pkt, którą należy wyznaczyć za daną część zamówienia,
T max. - najdłuższy oferowany termin w dniach skrócenia terminu wykonania danej części zamówienia,
To - długość skrócenia terminu wykonania w dniach danej części zamówienia badanej oferty.
Punkty za kryterium „Aspekty społeczne - zatrudnienie” dotyczą zatrudnienia do realizacji zamówienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP (patrz Rozdz. III pkt 8 SWZ) i zostaną obliczone według wzoru:
Ab
PA = ------- x 5 pkt
Amax
gdzie,
PA – ilość pkt za kryterium aspekty społeczne - zatrudnienie za daną część zamówienia,
Ab – liczba osób zatrudnionych w ofercie badanej za daną część zamówienia.
Amax – największa liczba osób zatrudnionych spośród ofert nieodrzuconych za daną część zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość pkt (Po) za daną część zamówienia obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PT + PA
gdzie:
PO - łączna ilość pkt oferty ocenianej,
PC - liczba pkt uzyskanych w kryterium „Cena” za daną część zamówienia,
PT - liczba pkt uzyskanych w kryterium „Skrócenie terminu wykonania” za daną część zamówienia,
PA - ilość pkt uzyskanych w kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie” za daną część zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Wydrznie.
Termin wykonania: do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Wydrznie, Wydrzno 9, 86-320 Łasin.
Zamawiający wymaga montażu i uruchomienia pracowni przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części IV stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.4. do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zam. dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena – znaczenie kryterium 60 % za daną część zamówienia,
2) Skrócenie terminu wykonania – znaczenie kryterium 35 % za daną część zamówienia,
3) Aspekty społeczne – zatrudnienie – znaczenie kryterium 5 % za daną część zamówienia.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert za daną część zamówienia, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość pkt za kryterium cena za daną część zamówienia,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych za daną część zamówienia,
Cb - cena oferty badanej za daną część zamówienia.
W przypadku zaoferowania skrócenia terminu wykonania danej części zamówienia o wartości pomiędzy 0 a 15 dni, Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
To
PT = ----------- x 35 pkt
T max.
gdzie:
PT - wartość pkt, którą należy wyznaczyć za daną część zamówienia,
T max. - najdłuższy oferowany termin w dniach skrócenia terminu wykonania danej części zamówienia,
To - długość skrócenia terminu wykonania w dniach danej części zamówienia badanej oferty.
Punkty za kryterium „Aspekty społeczne - zatrudnienie” dotyczą zatrudnienia do realizacji zamówienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP (patrz Rozdz. III pkt 8 SWZ) i zostaną obliczone według wzoru:
Ab
PA = ------- x 5 pkt
Amax
gdzie,
PA – ilość pkt za kryterium aspekty społeczne - zatrudnienie za daną część zamówienia,
Ab – liczba osób zatrudnionych w ofercie badanej za daną część zamówienia.
Amax – największa liczba osób zatrudnionych spośród ofert nieodrzuconych za daną część zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość pkt (Po) za daną część zamówienia obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PT + PA
gdzie:
PO - łączna ilość pkt oferty ocenianej,
PC - liczba pkt uzyskanych w kryterium „Cena” za daną część zamówienia,
PT - liczba pkt uzyskanych w kryterium „Skrócenie terminu wykonania” za daną część zamówienia,
PA - ilość pkt uzyskanych w kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie” za daną część zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy wraz ze stosownym załącznikiem dla danej części,2) Pełnomocnictwo (jeśli wymagane),
3) Wadium (jeżeli jest składane w formie niepieniężnej),
4) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale VIII o treści zgodnej z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla Części I – Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Łasinie
– 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100),
b) dla Części II – Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Zawdzie
– 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),
c) dla Części III – Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Szonowie
– 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
d) dla Części IV – Dostawa pracowni terminalowej oraz językowej do Szkoły Podstawowej w Wydrznie
– 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2025r. poz. 98).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w BS Brodnica nr rachunku: 65 9484 1033 2325 0350 4992 0007, z dopiskiem „Wadium Część nr … (podać numer części) – Znak sprawy: IBG.271.1.1.2025”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto i Gmina Łasin.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:a) zmiana, rezygnacja lub włączenie do realizacji zadania podwykonawców,
b) w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT obowiązującej Wykonawcę i związanej bezpośrednio z przedmiotem zamówienia (umowy),
c) zmiany przedmiotu umowy jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią nieprzewidziane w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego okoliczności powodujące konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności, jeżeli informacje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia okażą się nieprawidłowe, co spowoduje konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia w zakresie cech, funkcjonalności lub innych wymagań Zamawiającego odnoszących się do wymaganych dostaw, a także zmian rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych,
d) zmiany technologii, rozwiązań technicznych, materiałów wykonania, zastosowanych w przedmiotach objętych dostawami, jeżeli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe jest wykonanie dostaw przy zastosowaniu innych produktów, które:
podwyższą jakość wykonanych dostaw,
zmniejszą koszty realizacji Umowy lub koszty eksploatacji,
pozwolą na skrócenie terminu wykonania Umowy lub
pozwolą na wydłużenie okresu eksploatacji urządzeń po ich zainstalowaniu.
e) dopuszczalna jest zmiana przedmiotów objętych dostawami w przypadku niedostępności wymaganych przez Zamawiającego dostaw na rynku albo zaniechania produkcji, co utrudnia możliwość wykonania przedmiotu Umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w dostawach, a Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec.
3. Inne zamiany jakie dopuszcza ustawodawca w zakresie zawartej umowy zostały określone w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024r. poz. 507), zwanej dalej ustawą UOBN, wyklucza się Wykonawcę:1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UOBN;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2023r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UOBN;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2023r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UOBN.
Wykluczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie następować będzie na okres trwania w/w okoliczności.
W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
INNE PRZETARGI ŁASIN
- Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
więcej: przetargi ŁASIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Systemu do automatyzacji zarządzania infrastrukturą informatyczną oraz oprogramowaniem z systemem operacyjnym rekomendowanym przez producenta oprogramowania i niezbędnymi licencjami.
- Najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sztabin
- Dostawa wyposażenia meblowego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyposażenia Centrum Usług Społecznych w Łazach.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia oraz przyborów papierniczych do 3 Żorskich przedszkoli w ramach proj. pn. "Żorskie przedszkola przyszłości - rozwój kształcenia przedszkolnego w mieście Żory"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.