eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówDostawa artykułów spożywczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnejw Lubartowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cicha 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 0

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.sekowski@spzoz-lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-lubartow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-907e8b1f-92ca-4aa4-9553-3a5ba16b8da2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl/pn/spzoz-lubartow/demand/196337/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl/pn/spzoz-lubartow/demand/196337/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl/pn/spzoz-lubartow/demand/196337/notice/public/details poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.p lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) Rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać
za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez:
1) Akcję „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do postępowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy tj. Nazwę i adres mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz
z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane";
2) Kafelek „Wiadomości”, który kieruje do modułu korespondencji (po przystąpieniu do postępowania) dostępny
w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję „Wyślij”.
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
5. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XXVI INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XXVI INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/8/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Jajka
Opis przedmiotu Zamówienia zawarty w Formularzu Ofertowym (systemowym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na przedłużeniu umowy na zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe;
2) wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto,
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa w dniu podpisania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
4) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi w Ofercie Wykonawcy.
6) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w ust. 1. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
8) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
9) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub nie-wykorzystania jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Nabiał
Opis przedmiotu Zamówienia zawarty w Formularzu Ofertowym (systemowym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na przedłużeniu umowy na zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe;
2) wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto,
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa w dniu podpisania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
4) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi w Ofercie Wykonawcy.
6) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w ust. 1. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
8) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
9) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub nie-wykorzystania jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Mięso i wędliny wieprzowe
Opis przedmiotu Zamówienia zawarty w Formularzu Ofertowym (systemowym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131400-9 - Produkty wieprzowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na przedłużeniu umowy na zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe;
2) wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto,
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa w dniu podpisania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
4) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi w Ofercie Wykonawcy.
6) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w ust. 1. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
8) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
9) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub nie-wykorzystania jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Mięso i wędliny drobiowe
Opis przedmiotu Zamówienia zawarty w Formularzu Ofertowym (systemowym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na przedłużeniu umowy na zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe;
2) wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto,
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa w dniu podpisania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
4) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi w Ofercie Wykonawcy.
6) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w ust. 1. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
8) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
9) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub nie-wykorzystania jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Owoce i Warzywa
Opis przedmiotu Zamówienia zawarty w Formularzu Ofertowym (systemowym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na przedłużeniu umowy na zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe;
2) wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto,
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa w dniu podpisania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
4) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi w Ofercie Wykonawcy.
6) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w ust. 1. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
8) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
9) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub nie-wykorzystania jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – Pieczywo
Opis przedmiotu Zamówienia zawarty w Formularzu Ofertowym (systemowym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na przedłużeniu umowy na zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe;
2) wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto,
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa w dniu podpisania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
4) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi w Ofercie Wykonawcy.
6) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w ust. 1. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
8) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
9) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub nie-wykorzystania jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – Artykuły spożywcze różne
Opis przedmiotu Zamówienia zawarty w Formularzu Ofertowym (systemowym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na przedłużeniu umowy na zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe;
2) wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto,
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa w dniu podpisania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
4) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi w Ofercie Wykonawcy.
6) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w ust. 1. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
8) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
9) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub nie-wykorzystania jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 – Mrożonki
Opis przedmiotu Zamówienia zawarty w Formularzu Ofertowym (systemowym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na przedłużeniu umowy na zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe;
2) wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto,
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa w dniu podpisania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
4) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi w Ofercie Wykonawcy.
6) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w ust. 1. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
8) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
9) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub nie-wykorzystania jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz oferty (systemowy). Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 1 do SWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy zgodny z częścią której dotyczy - Załącznik nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 2 do SWZ - Wzór umowy zawiera rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.