Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061477/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla WOW NFZ w Poznaniu dla budynku przy ul. Piekary 14/15 – piętra I-III oraz VI-XI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 850 6023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla WOW NFZ w Poznaniu dla budynku przy ul. Piekary 14/15 – piętra I-III oraz VI-XI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e56ac82d-8ff6-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00214904/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla budynku przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061477/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego tj. budynku biurowego Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Piekary 14/15, 61-823 Poznań– piętra I-III oraz VI-XI. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji – projekt umowy.
2. Miejsce realizacji dostawy: punkt poboru w Poznaniu ul. Piekary 14/15 opisany w Załączniku nr 1 do Umowy.
3. W zakresie objętym zamówieniem Zamawiający jest obecnie zaopatrywany w energię elektryczną przez dostawcę rezerwowego –tj. ENEA Operator Sp z o.o.
4. Wymagania jakościowe dla głównego elementu zamówienia określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektro-energetycznego (Dz. U. z 2007, Nr 93, poz. 623).
5. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, ze względu na niepodzielność świadczenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
6. Wykonawca wyłoniony w przetargu zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności związanych ze zmianą dostawcy energii elektrycznej przez Zamawiającego, w tym: poinformowania OSD o zawarciu umowy na dostawy energii.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamówienie realizował zgodnie z zasadą TPA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452256,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452256,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1182126841
7.3.3) Ulica: Poznańska 86/88
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452256,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-20 do 2023-04-19INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 08-14.06.2025 roku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Dostawy zwierząt karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby WIOŚ w Warszawie
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Muzeum Narodowego w Lublinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.