Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00214950/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych ( tonery, tusze)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220068080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarnicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-126
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gdansk-polnoc.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk-polnoc.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd - Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych ( tonery, tusze)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-963a9ff0-a068-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067459/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów ekploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urzadzeń wielofunkcyjnych (tonery,tusze)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gosp.280-1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323345,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych(tonery, tusze, etykiety, taśmy) na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk - Północ w Gdańsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa FORMULARZ CENOWY stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby tonery i tusze określone w Formularzu cenowym w pozycjach 5,6 i od 11 do 20 były oryginałami producenta sprzętu. W przypadku zaoferowania zamienników w tych pozycjach Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 50
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375332,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423006,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375332,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM DATA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015571515
7.3.3) Ulica: Zwoleńska 65A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-761
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JM DATA ŻEBROWSKI, RYCIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JM DATA ŻEBROWSKI, RYCIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375332,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych w ramach wyposażenia sali operacyjnej wraz z pokojem przygotowawczym Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. ujęta w 3 pakietach
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasny Multipark Morena" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024.
- Dostawa narzędzi do zabiegów medycznych i chirurgicznych
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym FID na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- Usługa wykonywania badań laboratoryjnych za pomocą sekwencjonowania nowej generacji NGS- panelu do diagnostyki wybranych zaburzeń tkanki łącznej (z.Marfana, zespoły Ehlersa-Danlosa i inne)
- Wykonanie przeglądów konstrukcji bramowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.